Ułatwienia dostępu na Airbnb

Zobacz, jak ułatwiamy podróżowanie.
Na telefonie komórkowym wyświetla się nakładka Więcej filtrów, która jest jednym z wielu filtrów wyszukiwania. Widać sekcję z nagłówkiem „Ułatwienia dostępu”. Poniżej znajdują się ułatwienia dostępu pogrupowane według różnych obszarów, np. „Wejście dla gości i parking”. Są pola wyboru, w których można zaznaczyć dowolną liczbę elementów.

Ulepszone filtry wyszukiwania

Uprościliśmy nasze filtry do wyszukiwania pod kątem ułatwień dostępu. Dzięki temu znalezienie idealnej oferty jest jeszcze prostsze.

Sprawdzanie ułatwień dostępu

Sprawdzamy, czy przesłane przez gospodarzy ułatwienia dostępu są zgodne z opisem.
Na telefonie komórkowym widać grupę ułatwień dla osób niepełnosprawnych w ofercie z Airbnb. Pierwsze jest „bezstopniowe wejście dla gości”. Poniżej zdjęcia prezentujące to ułatwienie. Pod spodem znajduje się kolejne: „wejście dla gości szersze niż 81 cm” i zdjęcie tego ułatwienia.
Na telefonie widać wątek wiadomości pomiędzy gospodarzem i gościem, którzy rozmawiają o ułatwieniach dostępu w oferowanym miejscu. Gość pisze: „Cześć, Shea, rampa jest przed frontowym czy tylnym wejściem do domu?” Gospodarz pisze: „Cześć Adamie, rampa jest przed frontowym wejściem. Pozdrawiam!”

Czat z gospodarzem

Aby dowiedzieć się więcej o ułatwieniach dostępu oferowanych podczas pobytu lub atrakcji, napisz do gospodarza na czacie i zapytaj o nie.
Osoby w różnym wieku – zarówno starsze, jak i młode – śmieją się i mają radosny nastrój w zarezerwowanym na Airbnb domu przystosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Przed najstarszą osobą stoi wózek.

Posłuchaj oświadczenia Airbnb o dostępności cyfrowej

Dostępność cyfrowa na Airbnb

Airbnb dokłada starań, by spełniać wymagania Europejskiego aktu o dostępności oraz wytyczne WCAG 2.1 na poziomie AA dla swojej strony internetowej i aplikacji mobilnych.

Jak pracujemy

  • Uwzględnianie dobrych praktyk w zakresie dostępności cyfrowej w procesach projektowania i tworzenia oprogramowania.
  • Zapewnianie regularnych szkoleń i materiałów na temat dostępności dla pracowników.
  • Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi specjalistami ds. jakości.
  • Utrzymywanie interdyscyplinarnego zespołu odpowiedzialnego za monitorowanie i rozwiązywanie problemów z dostępnością cyfrową w witrynie i aplikacjach.
  • Szkolenie zespołu obsługi klienta w zakresie dostępności cyfrowej.

Opinia

Chętnie poznamy Twoją opinię na temat dostępności cyfrowej Airbnb. Napisz do nas na adres digital-accessibility@airbnb.com.

Specjalne zespoły

W Airbnb są specjalne zespoły, których zadaniem jest tworzenie usług dostępnych dla wszystkich. Zespoły te współpracują z inżynierami, projektantami i innymi specjalistami, tak aby wszystko, co oferujemy, było przygotowane z myślą o osobach, które mogą potrzebować ułatwień dostępu.

Nasze specyfikacje dostępności cyfrowej

Jesteśmy mocno zaangażowani w projektowanie ułatwień dostępu w przeglądarkach i na urządzeniach.

Aby zapewnić ułatwienia dostępu, współpracujemy z:

Logo United Spinal Association
Logo National Council on Independent Living
Logo American Association of People with Disabilities
Logo Red Costarricense de Turismo Accesible

Chętnie Ci pomożemy

Więcej informacji znajdziesz w naszym Centrum pomocy.