Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Co zrobić, jeśli nie możesz przyjmować gości ze względu na ograniczenia związane z COVID-19

    Co zrobić, jeśli nie możesz przyjmować gości ze względu na ograniczenia związane z COVID-19

    Gospodarze mają zapewnioną ochronę w obszarach objętych rządowymi ograniczeniami dotyczącymi przyjmowania gości.
    Autor: Airbnb, 17 lis 2020
    Przeczytasz w 2 min
    Zaktualizowano 17 lis 2020

    Najważniejsze wskazówki

    • Do Ciebie należy obowiązek przestrzegania lokalnych przepisów dotyczących epidemii COVID-19, w tym wszelkich ograniczeń podróżowania i przyjmowania gości w Twojej okolicy

    • Jeśli jesteś gospodarzem na obszarze objętym rządowymi ograniczeniami, nadchodzące rezerwacje możesz anulować bez ponoszenia kar

    To był trudny rok, a gospodarze z wielu obszarów w końcu powrócili do przyjmowania gości. Jednak w miarę jak liczba przypadków COVID-19 stale rośnie na całym świecie, niektóre regiony nakładają lokalne ograniczenia dotyczące podróżowania i przyjmowania gości, aby powstrzymać rozprzestrzenianie się epidemii.

    Zdajemy sobie sprawę, że może to być znaczącym źródłem stresu dla gospodarzy, i chcemy, abyście wiedzieli, że jesteśmy z  Wami. Jeśli przyjmujesz gości na obszarze objętym rządowymi ograniczeniami dotyczącymi podróżowania lub przyjmowania gości związanymi z epidemią COVID-19 i masz rezerwacje, o które się martwisz, możesz skorzystać też z innych możliwości.

    Szczegóły znajdziesz w komunikatach odpowiednich władz

    Warto regularnie sprawdzać lokalne ograniczenia dotyczące podróżowania i przyjmowania gości, ponieważ sytuacja na całym świecie szybko się zmienia. Przygotowaliśmy listę ograniczeń podróży i porad dotyczących COVID-19, które pomogą Ci na początek.

    Jeśli nie znajdziesz swojej okolicy na tej liście, odwiedź stronę internetową miejscowych władz, by zaczerpnąć informacji. Pamiętaj, że Twoim obowiązkiem jest przestrzeganie lokalnych przepisów, w tym wszelkich rządowych ograniczeń przyjmowania gości, które zabraniają lub ograniczają podróżowanie lub przyjmowanie gości w Twoim regionie.

    Kontaktuj się z gośćmi często i z odpowiednim wyprzedzeniem

    Jeśli zamierzasz anulować nadchodzącą rezerwację, zalecamy jak najszybszy kontakt z gośćmi i poinformowanie ich, że ograniczenia związane z podróżowaniem lub przyjmowaniem gości mogą mieć wpływ na ich podróż.

    Doświadczeni gospodarze mówią, że sugerują gościom ponowną rezerwację na przyszły termin, a czasami oferują dodatkowe dni lub inne zniżki, aby mocniej zachęcić gości do zmiany terminu.

    Postaw siebie i swoją społeczność na pierwszym miejscu

    Gospodarze działający na obszarach objętych rządowymi ograniczeniami dotyczącymi podróży i przyjmowania gości z powodu COVID-19 mogą anulować nadchodzące rezerwacje bez ponoszenia kar lub utraty statusu Superhost. Można to zrobić bezpośrednio na stronie szczegółów rezerwacji – nie trzeba kontaktować się z obsługą klienta.

    Jeśli gość zechce anulować w związku z epidemią COVID-19, w przypadku rezerwacji pobytów lub atrakcji Airbnb dokonanych po 14 marca 2020 roku utrzymane zostaną zasady anulowania obowiązujące w momencie dokonywania rezerwacji, chyba że gość lub gospodarz jest obecnie chory na COVID-19.

    Jeśli jednak zechcesz współpracować z gośćmi i przenieść rezerwację na inny termin lub podejść do zasad anulowania bardziej elastycznie, możesz to omówić bezpośrednio z gościem.

    Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce okoliczności wyjątkowychCentrum pomocy razem z innymi informacjami na temat anulowania.

    Bezpieczeństwo Twoje oraz całej naszej społeczności zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. Życzymy Ci dużo zdrowia.

    Najważniejsze wskazówki

    • Do Ciebie należy obowiązek przestrzegania lokalnych przepisów dotyczących epidemii COVID-19, w tym wszelkich ograniczeń podróżowania i przyjmowania gości w Twojej okolicy

    • Jeśli jesteś gospodarzem na obszarze objętym rządowymi ograniczeniami, nadchodzące rezerwacje możesz anulować bez ponoszenia kar

    Airbnb
    17 lis 2020
    Czy udało nam się pomóc?