Przejdź do treści
Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Catherine o zmianach w recenzjach, zrównoważonym rozwoju itd.

    Catherine o zmianach w recenzjach, zrównoważonym rozwoju itd.

    Dotarły do nas Wasze opinie i zaktualizowaliśmy nasze zasady pisania recenzji.
    Autor: Catherine Powell, 22 kwi 2021
    Przeczytasz w 2 min
    Zaktualizowano 28 kwi 2021

    Najważniejsze wskazówki

    • Biorąc pod uwagę opinie naszych gospodarzy, wprowadzamy zmiany w zasadach pisania recenzji.

    • Gospodarze mogą kwestionować recenzje gości, którzy naruszyli nasze zasady zakazu imprezowania.

    Witam Was wszystkich serdecznie,

    Mam nadzieję, że kwiecień przynosi Wam wiele pozytywnych wydarzeń. U nas, na południu Kalifornii, jest po prostu bajecznie. Wszystko kwitnie!

    Cieszę się, że znów mogę Wam przekazać kilka istotnych spraw związanych z tematem, który dla wielu z Was jest ważny: chodzi o recenzje. Prócz tego mam dla Was wiadomości dotyczące zrównoważonego rozwoju i chciałam Wam przedstawić nową członkinię Rady Gospodarzy.

    Zasady pisania recenzji
    Recenzje są jednym z filarów Airbnb. Są jednym z najważniejszych elementów budujących zaufanie między gospodarzami i gośćmi. W większości przypadków demonstrują, jak wysoką jakość oferujesz jako gospodarz. Dodatkowym atutem jest ich osobisty charakter, który sprawia, że recenzje są czymś autentycznym. Niestety czasem zdarza się, że dochodzi do nadużycia systemu recenzji, a uczciwość i poczucie wspólnoty, które leżą u podstaw misji Airbnb, zostają nadszarpnięte. Rozumiem, że nasz system recenzji jest niedoskonały i niejednokrotnie wywołuje frustrację – intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem najważniejszych problemów.

    Wiemy, że nieprawdziwe i wprowadzające w błąd recenzje są niepokojące i potencjalnie szkodliwe z ekonomicznego punktu widzenia. Odnoszenie się do takich recenzji jest skomplikowane – podobnie jak sytuacje, które za nimi stoją. Nie ma jednego prostego rozwiązania, ale aktywnie pracujemy nad ulepszeniem systemu.

    Podróże wracają lada chwila. Zanim to nastąpi, chcemy zająć się problemem recenzji i zakazu organizowania imprez. Liczymy na to, że będziecie nam zgłaszać przypadki łamania zakazu organizowania imprez. Nie powinniście się obawiać, że zgłoszenie przez Was takiej sytuacji zaowocuje negatywną recenzją. Musimy zlikwidować tę dysproporcję.

    Zakaz organizowania imprez a recenzje
    Korzystając z opinii, które uzyskaliśmy w Centrum społeczności, w grupach liderów gospodarzy oraz od Rady Gospodarzy, przedstawiamy nowe zasady pisania recenzji – ze szczególnym uwzględnieniem osób, które nie stosują się do zakazu organizowania imprez. Jeśli recenzja została napisana przez gościa, który podczas pobytu naruszył zakaz organizowania imprez, gospodarz ma od dzisiaj prawo zakwestionować taką recenzję. Opiekun społeczności może usunąć treść recenzji i ocenę w gwiazdkach z profilu gospodarza, o ile nie znajduje się w niej informacja o bezpieczeństwie (jak np. ostrzeżenie o dyskryminacji lub funkcji, która może stwarzać niebezpieczeństwo podczas pobytu w oferowanym przez gospodarza miejscu).

    Więcej szczegółów na temat nowych zasad znajdziesz w Centrum wiedzy.

    Dotarły do nas Wasze opinie na temat recenzji i zasad ich pisania. Cały czas opracowujemy też sposoby, aby uzyskać z procesu przekazywania recenzji jak najwięcej przydatnych dla Was danych. Wkrótce podamy więcej informacji na ten temat. Chcemy budować zaufanie między gospodarzami i gośćmi i rozwijać nasz system recenzji, aby jak najlepiej służył naszej społeczności.

    Wiadomości od Rady Gospodarzy
    Chcę też wyróżnić kilka działań wdrożonych z powodzeniem przez Radę Gospodarzy. W tym miesiącu Anna, członikini rady, przygotowuje materiały edukacyjne na temat zrównoważonego rozwoju oraz sprawdzonych metod na bardziej ekologiczne podróżowanie – akurat na Dzień Ziemi. Więcej na temat Anny przeczytasz w aktualnym newsletterze dla gospodarzy. Do rady dołączyła ostatnio również Pam. Na pewno wkrótce poznacie ją lepiej.

    Wiemy, że jest jeszcze wiele do zrobienia. Już niedługo otrzymacie od nas więcej informacji.

    Z serdecznymi pozdrowieniami,

    Catherine

    Najważniejsze wskazówki

    • Biorąc pod uwagę opinie naszych gospodarzy, wprowadzamy zmiany w zasadach pisania recenzji.

    • Gospodarze mogą kwestionować recenzje gości, którzy naruszyli nasze zasady zakazu imprezowania.

    Catherine Powell
    22 kwi 2021
    Czy udało nam się pomóc?