Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Co to jest Gwarancja dla Gospodarzy Airbnb?

    Program Gwarancji dla Gospodarzy Airbnb zapewnia gospodarzowi ochronę mienia do wysokości 1 000 000 USD w przypadku wyrządzonych przez gości szkód (choć szkody takie zdarzają się niezwykle rzadko), których wartość przekracza kwotę ustalonego depozytu - lub w sytuacji, gdy depozyt nie został uwzględniony w ofercie.

    Program nie obejmuje swoją ochroną gotówki, papierów wartościowych, przedmiotów kolekcjonerskich, rzadkich dzieł sztuki, biżuterii, zwierząt i odpowiedzialności cywilnej. Zalecamy zabezpieczenie cennych przedmiotów lub ich usunięcie na czas pobytu gości. Nieobjęte gwarancją są także szkody powstałe w wyniku normalnego zużycia się rzeczy.

    Gwarancja dla Gospodarzy Airbnb nie jest ubezpieczeniem dla właścicieli nieruchomości czy wynajmujących swoją własność i nie zastępuje takiej polisy. Zapoznaj się dokładnie z warunkami posiadanej polisy ubezpieczeniowej. Nie wszystkie polisy obejmują szkody powstałe w wyniku wynajmu nieruchomości. Ponadto, zgłoszenie wypłaty z tytułu gwarancji dla gospodarzy nie oznacza, że gość nie zostanie pociągnięty do odpowiedzialności za spowodowane szkody, kiedy Airbnb uzna, że wina gościa jest bezsporna.

    By dowiedzieć się więcej o Gwarancji dla Gospodarzy, odwiedź stronę: airbnb.com/guarantee.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?