Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    9 kwietnia: rozmowa z dyrektorem ds. atrakcji Airbnb

    9 kwietnia: rozmowa z dyrektorem ds. atrakcji Airbnb

    Sprawdź, co u nas nowego: od atrakcji online po ponad 100 tys. pobytów dla ratowników.
    Autor: Airbnb, 9 kwi 2020
    Obejrzysz w 24 min
    Zaktualizowano 28 kwi 2020

    Dyrektor generalny Brian Chesky zaczął cotygodniowe spotkanie od informacji o stanie branży podróżniczej: 4 miliardy ludzi na całym świecie przebywa obecnie w domu, granice nadal są zamknięte, a wiele linii lotniczych zawiesiło połączenia. Branża turystyczna boryka się z trudnościami i wpływa to także na naszych gospodarzy.

    Możemy być mimo wszystko optymistami, zwłaszcza patrząc na to, co dzieje się w naszej społeczności. Oferujecie noclegi osobom walczącym z epidemią COVID-19, organizujecie atrakcje Airbnb we własnych domach – potrafiliście nawet teraz znaleźć sposób na bycie bliżej gości.

    O tym wszystkim mówił Brian, ale nie tylko o tym – oto kilka głównych tematów z  ostatnich Aktualności dla gospodarzy:

    Ważny moment dla naszego programu pobytów dla ratowników

    Zaledwie dwa tygodnie temu uruchomiliśmy nasz program pobytów dla ratowników oferujący zakwaterowanie dla pracowników służby zdrowia walczących ze skutkami COVID-19 na całym świecie. Niesamowity odzew ze strony naszej społeczności gospodarzy był bardzo inspirujący. Do dziś zaoferowaliście ponad 100 tys. miejsc na pobyt dla osób walczących z epidemią COVID-19.

    Program pobytów dla ratowników to kolejny przykład wytrwałości i hojności gospodarzy Airbnb. Jesteśmy ogromnie wdzięczni za wszystko, co robicie.

    Przejrzyste warunki korzystania z Funduszu Wsparcia Superhostów

    Cieszymy się, że Fundusz Wsparcia Superhostów powiększa się o dodatkowe 7 milionów USD, co umożliwia pomoc na łączną kwotę 17 milionów USD. Wielu z Was zastanawia się, dlaczego gospodarze posiadający więcej niż dwie oferty nie mogą skorzystać z tej pomocy. Celem tego programu jest pomoc osobom, które przyjmują gości w swoich głównych miejscach zamieszkania. W pierwszej kolejności będziemy wspierać gospodarzy o najdłuższym stażu na Airbnb i tych, których zarobki znacząco spadły z powodu COVID-19. Do 15  maja zamierzamy rozesłać zaproszenia kwalifikującym się gospodarzom, a dotacje rozdysponujemy do 31 maja.

    W międzyczasie poszukujemy innych sposobów, aby pomóc naszej społeczności gospodarzy, począwszy od automatycznego przyznania statusu Superhost w lipcu każdemu, kto miał ten status w naszej ocenie z 1 kwietnia. Oznacza to, że jeśli w kwietniu byliście Superhostami, zachowacie ten status niezależnie od liczby anulowań i wskaźnika rezerwacji. Dowiedz się więcej o Funduszu Wsparcia Superhostów

    Wsparcie dla gospodarzy, którzy oferują elastyczne zasady anulowania

    W zeszłym tygodniu ogłosiliśmy, że przekażemy 250 milionów USD na pokrycie części kosztów anulowania z powodu epidemii COVID-19. Jeśli gość anulował rezerwację objętą naszą polityką okoliczności wyjątkowych, gospodarz otrzyma od nas 25% kwoty, jaka wynikałaby z wybranych przez niego zasad anulowania.

    Ponieważ wypłata pieniężna uzależniona jest od tego, jaka kwota przysługiwałaby gospodarzowi w chwili anulowania pod zwykłymi warunkami, z tej formy pomocy raczej nie skorzystają gospodarze oferujący elastyczne i średnio rygorystyczne zasady anulowania. Szukamy też innych sposobów wsparcia. Filtr wyszukiwania pozwala gościom łatwiej znaleźć Twoją ofertę. Staramy się też wyróżniać oferowane miejsca na inne sposoby. Powoli widać, jakie są oczekiwania gości – mamy o 15% więcej rezerwacji z elastycznymi zasadami anulowania niż w okresie przed epidemią COVID-19.

    Nowy sposób na kontakt: atrakcje online

    Po zawieszeniu atrakcji Airbnb w zeszłym miesiącu odezwało się do nas wielu gospodarzy, którzy nadal chcieli organizować zajęcia i twierdzili, że mogą zaoferować podobny poziom integracji online. Z radością ogłaszamy uruchomienie atrakcji online – pomysłu, który przyszedł bezpośrednio od gospodarzy. Atrakcje online umożliwią gospodarzom zarabianie pieniędzy, dzielenie się pasjami i nawiązywanie kontaktów z osobami, które chcą zdobyć nowe umiejętności albo z grupami współpracowników, którzy chcą ćwiczyć budowanie zespołu. Współpracujemy również z lokalnymi organizacjami nad uruchomieniem atrakcji online dla seniorów, którzy mogą czuć się samotni i odizolowani. Gospodarze już teraz oferują atrakcje online, takie jak lekcje magii, zajęcia z gotowania, medytacje z instruktorem i wiele więcej.

    Organizacja atrakcji online brzmi ciekawie? Będziemy oferować gospodarzom indywidualne wsparcie w zakresie zarządzania i udostępniania treści online. Dowiedz się więcej na stronie Airbnb.com/OnlineHost

    Bądźmy w kontakcie

    Wasza opinia jest teraz bardzo ważna, bo czasy są niezwykłe. Wiele naszych działań podyktowanych było Waszymi osobistymi historiami, pytaniami i sugestiami – i nadal będziemy szukać sposobów, by pozostać z Wami w kontakcie.

    Zamierzamy organizować kolejne spotkania internetowe z gospodarzami z całego świata i regularnie publikować Aktualności dla gospodarzy z udziałem Briana na stronie Airbnb.pl/live.

    Dziękujemy za udział.

    Od daty publikacji informacje w tym artykule mogły ulec zmianie.

    O nagranym filmie z nowymi informacjami od dyrektora generalnego: ten film jest dostępny w języku portugalskim (odmiana brazylijska), francuskim, niemieckim, włoskim, japońskim, koreańskim, rosyjskim, chińskim uproszczonym i hiszpańskim. Możesz wskazać swój język, korzystając z opcji wyboru na dole strony. Tłumaczenie bieżące Aktualności dla Gospodarzy i wypowiedzi dyrektora generalnego Briana Chesky’ego służy ułatwieniu komunikacji i nie stanowi autentycznego ani dosłownego zapisu spotkania. Tylko oryginalne wystąpienie w języku angielskim jest autentyczne.

    Airbnb
    9 kwi 2020
    Czy udało nam się pomóc?