Czasami zdarzają się rzeczy, a goście muszą anulować rezerwację. Aby wszystko przebiegło sprawnie, możesz wybrać zasady anulowania swojej oferty: jedną na pobyty krótkoterminowe i jedną dla pobytów długoterminowych. Kiedy zechcesz to zrobić, dowiedz się, jak ustalić zasady anulowania Twojej oferty.
W przypadku pobytów krótszych niż 28 nocy gospodarze mogą wybrać opcje anulowania, które oferują gościom. W przypadku pobytów trwających co najmniej 28 nocy automatycznie obowiązują zasady anulowania rezerwacji długoterminowych. Poniższe zasady dotyczą wyłącznie rezerwacji we Włoszech. Odwiedź tę stronę, aby dowiedzieć się więcej o zasadach anulowania wszystkich innych rezerwacji. W przypadku zasad anulowania obowiązują dodatkowe warunki.
Twoje standardowe zasady anulowania dotyczą wszystkich rezerwacji, które obejmują do 27 kolejnych nocy. Możesz wybrać jedną z tych standardowych zasad anulowania:
Poniższe standardowe zasady anulowania są dostępne tylko na zaproszenie dla niektórych gospodarzy:
Zasady dotyczące pobytów długoterminowych automatycznie dotyczą wszystkich rezerwacji, które obejmują co najmniej 28 nocy.
Ostateczny termin 12:00 w południe
Podróże zaczynają się o 12:00 w południe czasu lokalnego oferty w dniu zameldowania, niezależnie od faktycznej zaplanowanej godziny zameldowania gościa. Wszystkie okresy anulowania przed podróżą są obliczane na podstawie ostatecznej godziny 12:00 w południe czasu lokalnego Twojej oferty. W przypadku anulowania w trakcie podróży, ostateczny termin anulowania to 12:00 w południe czasu lokalnego. Po 12:00 w południe każdego dnia konsekwencje anulowania mogą być inne.
Zwrot opłat
Stawki za noc i opłaty serwisowe podlegają zwrotowi w określonych okolicznościach zgodnie z każdą polityką. Opłaty za sprzątanie i opłaty serwisowe Airbnb nie są zwracane w przypadku anulowania dokonanego po godzinie 12:00 czasu lokalnego oferty w zaplanowanym dniu zameldowania.
Podatki
Airbnb zwróci wszelkie pobrane przez nas podatki związane z kwotami zwróconymi gościom i prześle wszelkie podatki należne od bezzwrotnej części anulowanych rezerwacji do odpowiedniego urzędu podatkowego.
Problemy z gospodarzem lub ofertą
Jeśli gość ma jakiekolwiek problemy z gospodarzem lub ofertą, musi skontaktować się z Airbnb w ciągu 24 godzin od zameldowania gościa. Jeśli problem jest objęty naszymi Zasadami zwrotów i zmian rezerwacji pobytów, gość może kwalifikować się do częściowego lub pełnego zwrotu.
Związek z innymi zasadami
Zasady anulowania wybrane przez gospodarza podlegają i mogą zostać zastąpione przez Politykę zmian rezerwacji i zwrotów, Politykę dotyczącą poważnych zakłóceń wydarzeń lub anulowania przez Airbnb z jakiegokolwiek innego powodu dozwolonego zgodnie z Warunkami Świadczenia Usług.
Oficjalne anulowanie
Rezerwacja jest oficjalnie anulowana tylko wtedy, gdy gość zastosuje się do kroków na stronie anulowania Airbnb i otrzyma potwierdzenie. Gość może znaleźć stronę anulowania w sekcji Moje podróże na stronie i w aplikacji Airbnb.
Zaangażowanie Airbnb
Airbnb ma ostateczną informację o wszelkich sporach między gospodarzami a gośćmi w związku ze stosowaniem tych zasad anulowania.