Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Zasady • Gospodarz

Zasady anulowania Twojej oferty (Włochy)

Ten artykuł został przetłumaczony automatycznie.

Czasami zdarzają się rzeczy, a goście muszą anulować rezerwację. Aby wszystko przebiegło sprawnie, możesz wybrać zasady anulowania swojej oferty: jedną na pobyty krótkoterminowe i jedną dla pobytów długoterminowych. Kiedy zechcesz to zrobić, dowiedz się, jak ustalić zasady anulowania Twojej oferty.

W przypadku pobytów krótszych niż 28 nocy gospodarze mogą wybrać opcje anulowania, które oferują gościom. W przypadku pobytów trwających co najmniej 28 nocy automatycznie obowiązują zasady anulowania rezerwacji długoterminowych. Poniższe zasady dotyczą wyłącznie rezerwacji we Włoszech. Odwiedź tę stronę, aby dowiedzieć się więcej o zasadach anulowania wszystkich innych rezerwacji. W przypadku zasad anulowania obowiązują dodatkowe warunki.

Standardowe zasady anulowania krótszych pobytów

Twoje standardowe zasady anulowania dotyczą wszystkich rezerwacji, które obejmują do 27 kolejnych nocy. Możesz wybrać jedną z tych standardowych zasad anulowania:

  • Elastyczne
    • Goście mogą anulować rezerwację najpóźniej 24 godziny przed zameldowaniem, aby uzyskać pełny zwrot kosztów, a Ty nie otrzymasz zapłaty.
    • Jeśli anuluje po tym czasie, koszt pierwszego dnia nie będzie podlegać zwrotowi, z wyjątkiem opłat.
    • Jeśli goście anulują rezerwację w trakcie pobytu, może przysługiwać Ci częściowy zwrot.
      • Anuluj przed godziną 12:00 w południe czasu lokalnego, a otrzymasz zwrot kosztów za pozostałe dni bez opłat.
      • Jeśli anulujesz po 12:00 czasu lokalnego, otrzymasz zwrot za wszystkie pozostałe noce, z wyłączeniem najbliższej nocy i opłat.
  • Średnio rygorystyczne
    • Goście mogą anulować rezerwację najpóźniej 7 dni przed zameldowaniem, aby uzyskać pełny zwrot kosztów, a Ty nie otrzymasz płatności
    • Jeśli anuluje po tym czasie, otrzymasz zwrot w wysokości 50% całkowitej stawki za noc, a także pełny zwrot opłat.
    • Jeśli goście anulują rezerwację w trakcie pobytu, może przysługiwać Ci częściowy zwrot.
      • Jeśli anulujesz przed 12:00 czasu lokalnego, otrzymasz zwrot 50% pozostałej wartości rezerwacji, z wyłączeniem opłat.
      • Anuluj po 12:00 w południe czasu lokalnego, a otrzymasz zwrot 50% pozostałej wartości rezerwacji, z wyłączeniem tego dnia i opłat.
  • Rygorystyczne
    • Goście mogą anulować rezerwację najpóźniej 30 dni przed zameldowaniem, aby uzyskać pełny zwrot kosztów, a Ty nie otrzymasz zapłaty.
    • Jeśli gość anuluje rezerwację w ciągu 30 dni przed przyjazdem, otrzymasz 50% płatności za wszystkie noce pobytu, a także pełny zwrot opłat.
    • Jeśli goście anulują rezerwację w trakcie Twojej podróży, możesz kwalifikować się do częściowego zwrotu.
      • Anuluj przed godziną 12:00 w południe czasu lokalnego, a otrzymasz zwrot 50% pozostałej wartości rezerwacji, z wyłączeniem opłat.
      • Anuluj po 12:00 w południe czasu lokalnego, a otrzymasz zwrot 50% pozostałej wartości rezerwacji, z wyłączeniem tego dnia i opłat.

Poniższe standardowe zasady anulowania są dostępne tylko na zaproszenie dla niektórych gospodarzy:

  • Bardzo rygorystyczne 30 dni
    • Goście muszą anulować rezerwację najpóźniej 30 dni przed zameldowaniem, aby otrzymać zwrot w pełnej wysokości za cały pobyt, w tym wszystkie opłaty.
    • Jeśli gość anuluje po tym czasie, otrzymasz 100% płatności za wszystkie noce.
  • Bardzo rygorystyczne 60 dni
    • Goście muszą anulować rezerwację najpóźniej 60 dni przed zameldowaniem, aby otrzymać pełny zwrot kosztów za cały pobyt, w tym wszystkie opłaty.
    • Jeśli gość anuluje po tym czasie, otrzymasz 100% płatności za wszystkie noce.

Długoterminowe zasady anulowania dłuższych pobytów

Zasady dotyczące pobytów długoterminowych automatycznie dotyczą wszystkich rezerwacji, które obejmują co najmniej 28 nocy.

  • Długoterminowe
    • Aby otrzymać pełny zwrot, goście muszą anulować rezerwację co najmniej 30 dni przed zameldowaniem
    • Jeśli gość anuluje rezerwację po tym czasie, otrzymasz 100% płatności za pierwszy miesiąc
    • Jeśli goście anulują rezerwację w trakcie Twojej podróży, możesz kwalifikować się do częściowego zwrotu.
      • Jeśli anulujesz przed 12:00 w południe czasu lokalnego, nie podlega zwrotowi. Jeśli w rezerwacji pozostało mniej niż 30 dni, wszystkie noce nie podlegają zwrotowi.
      • Anulowanie po 12:00 czasu lokalnego i tej nocy, a także za kolejne 30 nocy rezerwacji, nie podlegają zwrotowi. Jeśli w rezerwacji pozostało mniej niż 30 dni, wszystkie noce nie podlegają zwrotowi.

Dodatkowe warunki dotyczące zasad anulowania

Ostateczny termin 12:00 w południe

Podróże zaczynają się o 12:00 w południe czasu lokalnego oferty w dniu zameldowania, niezależnie od faktycznej zaplanowanej godziny zameldowania gościa. Wszystkie okresy anulowania przed podróżą są obliczane na podstawie ostatecznej godziny 12:00 w południe czasu lokalnego Twojej oferty. W przypadku anulowania w trakcie podróży, ostateczny termin anulowania to 12:00 w południe czasu lokalnego. Po 12:00 w południe każdego dnia konsekwencje anulowania mogą być inne.

Zwrot opłat

Stawki za noc i opłaty serwisowe podlegają zwrotowi w określonych okolicznościach zgodnie z każdą polityką. Opłaty za sprzątanie i opłaty serwisowe Airbnb nie są zwracane w przypadku anulowania dokonanego po godzinie 12:00 czasu lokalnego oferty w zaplanowanym dniu zameldowania.

Podatki

Airbnb zwróci wszelkie pobrane przez nas podatki związane z kwotami zwróconymi gościom i prześle wszelkie podatki należne od bezzwrotnej części anulowanych rezerwacji do odpowiedniego urzędu podatkowego.

Problemy z gospodarzem lub ofertą

Jeśli gość ma jakiekolwiek problemy z gospodarzem lub ofertą, musi skontaktować się z Airbnb w ciągu 24 godzin od zameldowania gościa. Jeśli problem jest objęty naszymi Zasadami zwrotów i zmian rezerwacji pobytów, gość może kwalifikować się do częściowego lub pełnego zwrotu.

Związek z innymi zasadami

Zasady anulowania wybrane przez gospodarza podlegają i mogą zostać zastąpione przez Politykę zmian rezerwacji i zwrotów, Politykę dotyczącą poważnych zakłóceń wydarzeń lub anulowania przez Airbnb z jakiegokolwiek innego powodu dozwolonego zgodnie z Warunkami Świadczenia Usług.

Oficjalne anulowanie

Rezerwacja jest oficjalnie anulowana tylko wtedy, gdy gość zastosuje się do kroków na stronie anulowania Airbnb i otrzyma potwierdzenie. Gość może znaleźć stronę anulowania w sekcji Moje podróże na stronie i w aplikacji Airbnb.

Zaangażowanie Airbnb

Airbnb ma ostateczną informację o wszelkich sporach między gospodarzami a gośćmi w związku ze stosowaniem tych zasad anulowania.

Czy ten artykuł jest pomocny?
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj