Marketing i optymalizacja pod kątem wyszukiwania
Marketing i optymalizacja pod kątem wyszukiwania
Wskazówki dotyczące oferty
- Instrukcje
Spraw, by Twoja oferta była bardziej konkurencyjna
Podpowiadamy, jak przygotować dokładny i przekonujący opis oferowanego miejsca, i jak zadbać, żeby goście wiedzieli, czego mogą się spodziew… - Instrukcje
Jak robić świetne zdjęcia do oferty
Nasze wskazówki pomogą Ci zrobić zdjęcia przedstawiające Twoje miejsce, by goście wiedzieli, czego mogą się spodziewać przed dokonaniem reze… - Instrukcje
Profesjonalna sesja zdjęciowa w oferowanym miejscu
Dowiedz się, jak sprawdzić, czy w Twojej okolicy jest dostępna profesjonalna sesja, i poproś o nią. - Instrukcje
Tłumaczenie oferty na inne języki
Jeśli potrafisz przygotować opis swojej oferty w innym języku, zachęcamy Cię do tego.
Promowanie oferty
- Instrukcje
Udostępnij swoje oferty
Czy masz wiele ofert? Możesz je wszystkie zaprezentować na stronie swojego profilu gospodarza. - Instrukcje
Umieść ofertę na swojej stronie
Oferty możesz reklamować na swojej stronie internetowej, umieszczając na niej ich podgląd. Dzięki temu dotrzesz do osób, które nie korzystaj… - Instrukcje
Jak stworzyć niestandardowy link do mojej oferty?
Gospodarze mogą utworzyć własny, spersonalizowany adres internetowy umożliwiający dotarcie do oferty za pomocą niestandardowego linku.
Optymalizacja wyszukiwania
- Instrukcje
Jak działają wyniki wyszukiwania
Algorytm wyszukiwania Airbnb pomaga gościom znaleźć idealną ofertę, a gospodarzom – odpowiednich gości. - Instrukcje
Potwierdź, że goście mogą znaleźć Twoją ofertę
Jeżeli chcesz się przekonać, czy Twoja oferta pojawia się w wynikach wyszukiwania, wystarczy sprawdzić liczbę wyświetleń strony swojej ofert… - Instrukcje
Porównywanie wyników oferty
W swoich wynikach możesz znaleźć podobne oferty, które Airbnb wykorzystuje do porównania. - Instrukcje
Jak klasyfikowane są oferty
Dowiedz się więcej o kategoriach Airbnb, aby sprawdzić, co decyduje o tym, w której kategorii znajduje się Twoja oferta.