Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Aktualizacje udostępniamy 1 i 15 dnia każdego miesiąca.

    Co zrobić, jeśli nie mogę skontaktować się ze swoim gospodarzem?

    Kiedy Twoja rezerwacja zostanie potwierdzona, numer telefonu i adres e-mail gospodarza będzie dostępny w wątku wiadomości dotyczącym Twojej podróży. Możesz skorzystać z tych opcji, aby wysłać do gospodarza wiadomość w wątku wiadomości lub zadzwonić przez aplikację Airbnb.

    Gospodarz może być w innej strefie czasowej, więc daj mu czas na udzielenie odpowiedzi. Szczegóły i instrukcje zameldowania pojawią się 3 dni przed datą zameldowania w planie podróży do Twojej rezerwacji.

    Możesz zadzwonić do gospodarza, używając do tego aplikacji Airbnb

    Aby to zrobić:

    1. Otwórz aplikację Airbnb, przejdź do sekcji Podróże i kliknij swoją podróż (jeśli podróż już się zaczęła, kliknij datę zameldowania, żeby znaleźć opcje rozmowy telefonicznej)
    2. Kliknij Pokaż więcej planów podróży
    3. Kliknij Zadzwoń do gospodarza

    Uwaga: jeśli nie możesz znaleźć rezerwacji w swoich podróżach ani żadnej wiadomości od gospodarza w skrzynce odbiorczej, poproś o pomoc.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?