Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gospodarz

Jeśli gość anuluje

To się zdarza – plany się zmieniają. Jeśli gość musi anulować rezerwację, chętnie Ci pomożemy.

Gdy gość anuluje rezerwację:

  • Od razu Cię o tym poinformujemy.
  • Odblokujemy terminy rezerwacji.
  • Zajmiemy się koordynacją wypłat i zwrotów.

Twoja wypłata, gdy gość anuluje

Jeśli należy Ci się wypłata, otrzymasz ją 24 godziny po planowanym zameldowaniu gościa. To, w jakim czasie pieniądze trafią na Twoje konto, zależy od banku lub instytucji finansowej, z usług których korzystasz. Jeśli przyjmujesz gości po raz pierwszy, wypłata może zostać wstrzymana na 30 dni od daty potwierdzenia rezerwacji.

Dowiedz się, kiedy otrzymasz wypłatę.

Twój kalendarz w przypadku anulowania pobytu przez gościa

Jeśli gość anuluje rezerwację, od razu odblokujemy dany termin Twoim kalendarzu, aby umożliwić Ci przyjęcie innych gości.

Zwrot dla gościa w przypadku anulowania rezerwacji przez niego

Goście anulujący rezerwacje otrzymają automatyczny zwrot kosztów, jeśli zasady anulowania na to pozwalają. W niektórych przypadkach gościom może przysługiwać zwrot na podstawie naszych zasad zwrotów i zmian rezerwacji pobytów lub polityki dotyczącej poważnych zakłóceń działalności, niezależnie od zasad anulowania danej rezerwacji.

Nie udało Ci się spełnić swoich standardów gospodarza podczas pobytu gościa? Dowiedz się, jak dokonać częściowego zwrotu.

    Gość anulował rezerwację po zameldowaniu

    Jeśli gość anuluje rezerwację po przyjeździe, musi natychmiast opuścić Twój dom, a ustalone przez Ciebie zasady anulowania będą nadal obowiązywać.

    Zmiana zasad anulowania przyszłych rezerwacji

    Chcesz zmienić swoje zasady anulowania? Zobacz, jak wybrać zasady anulowania.

    Uwaga: zmiana zasad anulowania dotyczy tylko przyszłych rezerwacji i nie ma wpływu na rezerwacje oczekujące lub już potwierdzone.

    Czy ten artykuł jest pomocny?

    Powiązane artykuły

    Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
    Zaloguj się lub zarejestruj