Jeśli gość anuluje
To się zdarza – plany się zmieniają. Jeśli gość musi anulować rezerwację, chętnie Ci pomożemy.
Gdy gość anuluje rezerwację:
- Od razu Cię o tym poinformujemy.
- Odblokujemy terminy rezerwacji.
- Zajmiemy się koordynacją wypłat i zwrotów.
Wypłaty w przypadku anulowania rezerwacji
Jeśli należy Ci się wypłata, otrzymasz ją 24 godziny po planowanym zameldowaniu gościa.
Jeśli przyjmujesz gości po raz pierwszy, wypłata może zostać wstrzymana na 30 dni od daty potwierdzenia rezerwacji. Dowiedz się więcej na temat wypłat.
Zwroty dla gości
Jeśli zasady anulowania na to pozwalają, goście anulujący rezerwacje otrzymają zwrot kosztów automatycznie. Nawet jeśli tak nie jest, mogą kwalifikować się do zwrotu zgodnie z naszymi zasadami zwrotów i zmian rezerwacji pobytów lub polityką okoliczności wyjątkowych.
Nie udało Ci się spełnić swoich standardów gospodarza podczas pobytu gości? Dowiedz się, jak dokonać częściowego zwrotu.
Anulowanie po zameldowaniu
Jeśli gość anuluje rezerwację po przyjeździe, musi natychmiast opuścić Twój dom, a ustalone przez Ciebie zasady anulowania będą nadal obowiązywać.
Zmiana zasad anulowania
Chcesz zmienić swoje zasady anulowania? Oto, jak zmienić ustawienia zasad.
Uwaga: zmiana zasad anulowania dotyczy tylko przyszłych rezerwacji i nie ma wpływu na rezerwacje oczekujące lub już potwierdzone.
Powiązane artykuły
- Gospodarz
Twoja wypłata, jeśli gość anuluje pobyt
Jeśli gość anuluje rezerwację (przed pobytem lub w jego trakcie), otrzyma automatyczny zwrot zgodnie z zasadami anulowania wybranymi przez g… - Gospodarz
Zwróć pieniądze gościowi
Sposób, w jaki pieniądze zostaną zwrócone, zależy od tego, czy nastąpi to przed podróżą, czy w trakcie jej trwania. Zmiany, anulowania i zwroty dla gospodarzy
Każdemu – zarówno Tobie, jak i gościom – mogą się czasem zmienić plany. Oto kilka przydatnych informacji, dzięki którym dobrze poradzisz sob…