Depozyty
Gospodarzom nie wolno pobierać od gości depozytu za pośrednictwem naszego Centrum rozliczeń ani poza platformą Airbnb. Zamiast tego w momencie dokonywania rezerwacji informujemy gości, że jeśli podczas pobytu wyrządzą szkody, ich forma płatności może zostać obciążona kwotą odszkodowania.
Jest jeden wyjątek: gospodarze, którzy zarządzają swoimi ofertami za pomocą oprogramowania z interfejsem API, mogą ustawić depozyt, korzystając z funkcji opłat offline. Jeśli gospodarz skorzystał z tej możliwości, wymagania dotyczące depozytu zostaną jasno przedstawione gościom podczas rezerwowania oferty.
Wypłaty odszkodowania w przypadku rezerwacji bez depozytu
Jeśli gość, zaproszona przez niego osoba lub jego zwierzę wyrządzi szkodę podczas pobytu, gospodarz może poprosić gościa o zwrot kosztów za pośrednictwem naszego Centrum rozliczeń. Jeśli zostaniemy poproszeni o pomoc i stwierdzimy, że za szkody odpowiedzialny jest gość, możemy obciążyć jego formę płatności.
Jeśli jesteś gościem, z tego artykułu dowiesz się, co zrobić, jeśli zdarzy Ci się wyrządzić szkodę w miejscu pobytu. Jeśli jesteś gospodarzem, tutaj znajdziesz informacje o tym, jak poprosić o zwrot pieniędzy za szkody, brakujące przedmioty lub nieoczekiwane sprzątanie.
Powiązane artykuły
- Gospodarz
Zarządzanie ofertami za pomocą oprogramowania połączonego z interfejsem API
Jeśli zarządzasz ofertami Airbnb ze swojego konta właściciela zespołu za pomocą oprogramowania API, możesz wykorzystać to oprogramowanie do … - Gość
Pobieranie opłat poza Airbnb
Ogólnie rzecz biorąc, gospodarze nie mogą pobierać żadnych dodatkowych opłat poza platformą Airbnb bez wyraźnej zgody Airbnb. - Gość
Kto może mieć konto na Airbnb
W naszej społeczności nie ma miejsca dla osób, które stwarzają zagrożenie dla bezpieczeństwa innych.