Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje

Depozyty

Większość gospodarzy nie może pobierać kaucji, zarówno za pośrednictwem naszego Centrum rozliczeń, jak i poza platformą Airbnb. Aby zaradzić szkodom lub wypadkom podczas pobytu, Airbnb oferuje kompleksową ochronę w ramach AirCover dla gospodarzy.

Niektórzy gospodarze korzystający z oprogramowania mogą jednak pobierać kaucję z platformy Airbnb. W przypadkach, w których pobranie kaucji jest dozwolone, należy umieścić stosowną informację w odpowiednim polu dotyczącym opłat, aby była ona widoczna dla gości przy dokonywaniu płatności.

Hotele mogą również zgodnie ze swoimi standardowymi procedurami pobierać podczas zameldowania kaucję w formie autoryzacji karty kredytowej lub w gotówce na pokrycie kosztów dodatkowych. Informacja na ten temat musi się znaleźć w opisie oferty.

Wypłaty odszkodowania w przypadku rezerwacji bez kaucji

Jeżeli gość, osoba przez niego zaproszona lub jego zwierzę wyrządzi szkodę w ramach rezerwacji obejmującej pobyt, usługę lub atrakcję, gospodarz może poprosić gościa o zwrot kosztów za pośrednictwem naszego Centrum rozliczeń. Jeśli Airbnb po zapoznaniu się ze sprawą stwierdzi, że gość ponosi odpowiedzialność, jego forma płatności może zostać obciążona kwotą odszkodowania.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj