Większość gospodarzy nie może pobierać kaucji, zarówno za pośrednictwem naszego Centrum rozliczeń, jak i poza platformą Airbnb. Aby zaradzić szkodom lub wypadkom podczas pobytu, Airbnb oferuje kompleksową ochronę w ramach AirCover dla gospodarzy.
Niektórzy gospodarze korzystający z oprogramowania mogą jednak pobierać kaucję z platformy Airbnb. W przypadkach, w których pobranie kaucji jest dozwolone, należy umieścić stosowną informację w odpowiednim polu dotyczącym opłat, aby była ona widoczna dla gości przy dokonywaniu płatności.
Hotele mogą również zgodnie ze swoimi standardowymi procedurami pobierać podczas zameldowania kaucję w formie autoryzacji karty kredytowej lub w gotówce na pokrycie kosztów dodatkowych. Informacja na ten temat musi się znaleźć w opisie oferty.
Jeżeli gość, osoba przez niego zaproszona lub jego zwierzę wyrządzi szkodę w ramach rezerwacji obejmującej pobyt, usługę lub atrakcję, gospodarz może poprosić gościa o zwrot kosztów za pośrednictwem naszego Centrum rozliczeń. Jeśli Airbnb po zapoznaniu się ze sprawą stwierdzi, że gość ponosi odpowiedzialność, jego forma płatności może zostać obciążona kwotą odszkodowania.