Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje • Gospodarz domu

Kiedy sąsiad zgłasza problem

Ten artykuł został przetłumaczony automatycznie.

Komunikacja ma duże znaczenie, dlatego zachęcamy gospodarzy i ich sąsiadów do bezpośredniego porozumiewania się w celu rozwiązania wszelkich problemów, które mogą pojawić się podczas pobytu. Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci uniknąć potencjalnych nieporozumień z sąsiadem:

  • Przed rozpoczęciem rezerwacji potwierdź z gośćmi, że przeczytali i zaakceptowali Twój regulamin domu
  • W regulaminie domu w sekcji Imprezy lub wydarzenia wybierz opcję Nie.
  • Zaktualizuj opis swojej oferty, aby wyraźnie zabronić organizowania imprez i wydarzeń.
  • Ustaw maksymalną liczbę gości w udostępnianym miejscu.
  • Poinformuj gości o odpowiednich miejscach parkingowych.
  • Wydrukuj regulamin domu i ewentualny regulamin budynku i umieść je w udostępnianym miejscu.
  • Poinformuj sąsiadów, kiedy przyjadą goście.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszymi Zasadami dotyczącymi dobrych stosunków sąsiedzkich.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Instrukcje

    Co warto wiedzieć, gdy Twój sąsiad jest gospodarzem Airbnb

    Zachęcamy gospodarzy, żeby dobrze przemyśleli swoje obowiązki. Gospodarze w swoich działaniach powinni pamiętać o sąsiadach i całej lokalnej społeczności.
  • Zasady

    Tyrol

    Jeśli chcesz zostać gospodarzem Airbnb, zapoznaj się z informacjami o tym, jakie przepisy obowiązują w Twoim mieście.
  • Zasady dla społeczności

    Polityka treści a koronawirus

    Dowiedz się więcej o polityce treści Airbnb związanej z epidemią COVID-19.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj