Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gospodarz

Kiedy gość nie zjawia się na miejscu

Wszystko było gotowe na przyjazd gości, ale nikt się nie pojawił. Bez obaw, prześlemy wypłatę za anulowaną rezerwację zgodnie z zasadami anulowania.

Jeśli przyjmujesz gości po raz pierwszy, możemy wstrzymać wypłatę na 30 dni od chwili potwierdzenia rezerwacji. Dowiedz się więcej o wypłatach.

Bądź w kontakcie

Zazwyczaj dobrze jest skontaktować się z gośćmi, zanim do Ciebie przyjadą. Informacje na ich temat znajdziesz w planie podróży.

  • Wiadomość od Airbnb: odszukaj wiadomość od gości i wyślij im notatkę. Powiadomienia o wiadomościach otrzymują e-mailem i w aplikacji Airbnb.
  • Telefon: numery telefonu są dostępne w rezerwacjach.

Pamiętaj, że wielu gości w trakcie podróży nie ma dostępu do telefonu lub mogą mieć opóźnienia transportu, co przełoży się na ich punktualne dotarcie na miejsce.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj