Instrukcje
•
Gospodarz
Kiedy gość nie zjawia się na miejscu
Kiedy gość nie zjawia się na miejscu
Wszystko było gotowe na przyjazd gości, ale nikt się nie pojawił. Bez obaw, prześlemy wypłatę za anulowaną rezerwację zgodnie z zasadami anulowania.
Jeśli przyjmujesz gości po raz pierwszy, możemy wstrzymać wypłatę na 30 dni od chwili potwierdzenia rezerwacji. Dowiedz się więcej o wypłatach.
Bądź w kontakcie
Zazwyczaj dobrze jest skontaktować się z gośćmi, zanim do Ciebie przyjadą. Informacje na ich temat znajdziesz w planie podróży.
- Wiadomość od Airbnb: odszukaj wiadomość od gości i wyślij im notatkę. Powiadomienia o wiadomościach otrzymują e-mailem i w aplikacji Airbnb.
- Telefon: numery telefonu są dostępne w rezerwacjach.
Pamiętaj, że wielu gości w trakcie podróży nie ma dostępu do telefonu lub mogą mieć opóźnienia transportu, co przełoży się na ich punktualne dotarcie na miejsce.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
- Gospodarz
Jeśli gość nie odpowiada na Twoją prośbę o zmianę rezerwacji
Jeśli nie uzyskasz od gości odpowiedzi, a Twoja prośba jest ważna lub potrzebujesz szybkiej reakcji, możesz wysłać im wiadomość z przypomnie… - Gospodarz
Jeśli gość sprawia, że czujesz się niepewnie
Jeśli zauważysz, że gość naruszył jedną z Twoich zasad wyszczególnionych w regulaminie domu, lub gdy masz jakieś obawy, możesz odrzucić proś… - Administrator podróży
Czy tylko organizatorzy podróży mogą wprowadzać zmiany w rezerwacjach dokonywanych dla innych osób?
Tak, tylko organizatorzy podróży mogą zmieniać i anulować wszelkie dokonane przez siebie rezerwacje.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj