Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje • Gość

Opłacanie rezerwacji w Indiach

Ten artykuł został przetłumaczony automatycznie.

Pełna płatność jest pobierana po przesłaniu prośby o rezerwację

Indyjskie karty kredytowe wymagają uwierzytelnienia dwuskładnikowego, więc goście, którzy tam przebywają, są obciążeni pełną opłatą za rezerwację podczas przesyłania prośby o rezerwację. Nie możemy zmienić formy płatności po dokonaniu rezerwacji.

Jeśli Twoja prośba wygaśnie lub zostanie odrzucona przez gospodarza, natychmiast zwrócimy Ci pełną kwotę, co może potrwać do 15 dni, w zależności od banku lub dostawcy płatności.

Jak działają płatności w Indiach, aby uniknąć podwójnej rezerwacji

Zachowaj ostrożność, przesyłając kilka próśb o rezerwację w tym samym terminie - jeśli wszystkie zostaną potwierdzone, otrzymasz podwójną rezerwację, a rezerwacje będą podlegać zasadom anulowania wybranym przez gospodarza.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj