Instrukcje
Dlaczego goście mogą napotkać błędy, rezerwując ofertę opublikowaną za pomocą oprogramowania?
Dlaczego goście mogą napotkać błędy, rezerwując ofertę opublikowaną za pomocą oprogramowania?
When a reservation is being made, Airbnb’s reservation system automatically syncs with your software provider to make sure the listing’s availability is up-to-date. If the guest encounters an error message saying the calendar needs updating or the dates are no longer available, this means the software provider’s availability information has changed and those dates are now blocked.
If your software shows those dates as available but the guest still gets this error, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the error, and provide the listing information and dates so they can investigate. If necessary, they will contact Airbnb's technical support team for further investigation.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
Jak naprawić błędy w ofercie opublikowanej za pomocą oprogramowania
Aby sprawdzić błędy i je poprawić, zaloguj się na swoje konto Airbnb na komputerze lub urządzeniu mobilnym.- Gospodarz
Ustal nową formę wypłaty
Potrzebujemy trochę czasu, aby zweryfikować wybraną przez Ciebie formę wypłaty. Gdy skończymy sprawdzanie, jej status zmieni się na „Gotowe”… - Administrator podróży
Rezerwowanie podróży dla kogoś innego
Airbnb umożliwia osobom biorącym udział w programie Airbnb dla Firm dokonywanie rezerwacji w imieniu innych pracowników – są to tzw. organiz…
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj