Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje

Informacje dotyczące bezpieczeństwa w oferowanych miejscach

Ten artykuł został przetłumaczony automatycznie.

Bezpieczeństwo to jeden z naszych priorytetów. Aby zapobiec niespodziankom i zapewnić przejrzystość, prosimy gospodarzy o odpowiedzialne przyjmowanie gości, wypełniając wszystkie sekcje dotyczące bezpieczeństwa i ułatwień dostępu z przydatnymi szczegółami na temat tego, czego mogą się spodziewać.

Jakie sekcje należy zaktualizować

Upewnij się, że wypełniasz sekcję „Bezpieczeństwo gości” w ofercie, a także wyszczególnij poniższe informacje w opisie.

Kwestie bezpieczeństwa

Opisz nieruchomość i jej otoczenie, aby goście mogli podejmować świadome decyzje dotyczące tego, czy nieruchomość jest dla nich odpowiednia:

  • Przydatność dla dzieci: czy goście powinni spodziewać się jakichkolwiek funkcji, które mogą nie być bezpieczne dla dzieci.
  • Basen lub wanna z hydromasażem: bezpośredni dostęp do basenu lub wanny z hydromasażem, która nie jest zabezpieczona bramą lub zamkiem
  • Zbiornik wodny: bezpośredni, nieograniczony dostęp do oceanu, stawu, potoku itp. na terenie nieruchomości lub w jej sąsiedztwie
  • Wspinaczka lub struktura do zabawy: bezpośredni, nieograniczony dostęp do zestawu do zabawy, huśtawki, zjeżdżalni, lin itp.
  • Niezabezpieczone wysokości: dostęp do obszaru lub konstrukcji większej niż 76,2 cm/30 cali, która nie ma poręczy ani innej ochrony
  • Zwierzęta na terenie nieruchomości lub w jej pobliżu: niezależnie od tego, czy goście mogą mieć kontakt ze zwierzętami, które mogą wyrządzić szkodę, jak koń lub niebezpieczne zwierzę.

Urządzenia zabezpieczające

Poinformuj gości o takich rzeczach, jak:

  • Kamery monitorujące lub urządzenia rejestrujące:
    • Zewnętrze: urządzenia muszą być ujawnione w opisie oferty i nie powinny monitorować obszarów, w których użytkownicy mają większe oczekiwania dotyczące prywatności, takich jak wnętrze zamkniętego prysznica na zewnątrz lub sauna.
    • W pomieszczeniach: gospodarze nie mogą mieć kamer monitorujących ani urządzeń rejestrujących, które monitorują wnętrza oferty, z wyjątkiem niektórych ofert w Japonii z licencją na działalność hotelową, w których gospodarze mogą być zobowiązani przez obowiązujące prawo do posiadania kamery monitorującej tylko wejście do domu (kamery te muszą być ujawnione gościom, nie mogą monitorować żadnej przestrzeni poza wejściem i nie mogą nagrywać dźwięku). Ukryte kamery są surowo zabronione.
  • Monitor hałasu w decybelach: urządzenia, które oceniają poziom dźwięku i ich czas trwania, ale nie nagrywają dźwięku, powinny być ujawnione i nie mogą przebywać w sypialniach, łazienkach lub miejscach do spania.
  • Czujniki dymu i czadu:
    • Czujnik czadu: jeśli jest obecny, czujniki czadu powinny być odnotowane  w sekcji  Udogodnienia- jeśli nie jesteś obecny lub jeśli nie zajmiesz się tym, czy czujnik czadu jest obecny, czy nie, zostanie to podane na stronie oferty.
    • Czujnik dymu: urządzenia, które wykrywają i ostrzegają o obecności dymu i/lub ognia - jeśli nie jesteś obecny lub jeśli nie zajmiesz się tym, czy czujnik dymu jest obecny, czy nie, zostanie to podane na stronie oferty.
    • Zdecydowanie zachęcamy gospodarzy do zainstalowania czujników dymu i czadu, regularnego testowania ich i upewnienia się, że opis oferty jest aktualny.

Informacje O nieruchomości

Poinformuj gości o następujących kwestiach:

  • Schody: czy będą musieli wchodzić i schodzić po schodach podczas pobytu, oraz dodatkowe szczegóły (lokalizacja, stromość, dostęp dla wózków inwalidzkich, balustrady itp.).
  • Hałas: niezależnie od tego, czy hałas może być nieunikniony, taki jak ruch uliczny, budowa lub hałas z pobliskich firm.
  • Zwierzęta: rodzaj i liczba zwierząt na miejscu oraz sposób, w jaki goście mogą się z nimi kontaktować.
  • Parking: szczegóły, które goście powinni wiedzieć o parkowaniu w pobliżu Twojej nieruchomości (ile pojazdów mogą parkować na terenie nieruchomości, informacje o parkowaniu na ulicy itp.)
    • Gospodarze mogą podać te informacje w sekcji udogodnień na stronie swojej oferty. W ramach udogodnień możesz wybrać bezpłatny parking na miejscu, bezpłatny parking na ulicy, płatny parking poza terenem obiektu i/lub płatny parking na miejscu.
  • Przestrzeń wspólna: czy goście powinni dzielić z innymi przestrzeń (kuchnię, łazienkę, taras itp.).
    • Gospodarze mogą szczegółowo opisać te informacje w swojej wycieczce fotograficznej, wybierając „pokój współdzielony” w sekcji szczegółów prywatności każdej przestrzeni w swojej wycieczce fotograficznej.
  • Ograniczenia dotyczące udogodnień: niezależnie od tego, czy goście mogą nie mieć dostępu do rzeczy, których oczekują (np. Wi-Fi, bieżąca woda lub prysznic w pomieszczeniu), lub jeśli niektóre udogodnienia mają pewne ograniczenia (np. woda z kranu nie jest odpowiednia do spożycia przez ludzi)
  • Broń na terenie nieruchomości: jeśli na terenie nieruchomości znajduje się co najmniej jedna broń, broń ta musi być dozwolona zgodnie z obowiązującymi przepisami i naszymi zasadami, ujawnionymi na stronie oferty oraz odpowiednio zabezpieczona i przechowywana. Dowiedz się więcej o naszych zasadach dotyczących broni.
            Czy ten artykuł jest pomocny?

            Powiązane artykuły

            Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
            Zaloguj się lub zarejestruj