Co robić, jeśli podczas atrakcji online wystąpią problemy techniczne?
Jeśli wystąpią jakiekolwiek trudności techniczne, takie jak problemy z obrazem lub dźwiękiem które uniemożliwiają gościom udział w atrakcji online, mają oni prawo do zwrotu kosztów.
Gospodarze atrakcji online
Jeśli masz jakiekolwiek trudności techniczne, które uniemożliwiają Ci prowadzenie atrakcji, takie jak problemy z obrazem lub dźwiękiem, musisz zwrócić gościom pieniądze. Aby wysłać zwrot:
- Przejdź do Kalendarza.
- Odszukaj konkretną edycję, którą chcesz anulować.
- Kliknij Anuluj atrakcję.
- Kliknij powód Problemy z Zoomem.
- Potwierdź anulowanie.
Anulowanie rezerwacji z powodu problemów technicznych nie będzie się wiązało z żadną karą, a Twoi goście otrzymają pełny zwrot kosztów. Możesz powiadomić swoich gości, że zwrot jest w drodze i że mogą ponownie zarezerwować Twoją atrakcję na inny termin.
Uwaga: zwrot kosztów za edycję będzie możliwy tylko do czasu zakończenia tej edycji. Np. jeśli edycja trwa od 10:00 do 11:00, możesz anulować rezerwację i przekazać gościom pełny zwrot do godziny 11:00. Po 11:00 nie będziesz mieć możliwości anulowania atrakcji – zostanie uznana za przeprowadzoną zgodnie z planem. Jeśli przegapisz ten termin i trzeba będzie przekazać gościowi zwrot, poproś o pomoc obsługę społeczności.
Goście atrakcji online
Jeśli masz jakiekolwiek trudności techniczne, które uniemożliwiają Ci dołączenie do atrakcji, takie jak problemy z obrazem lub dźwiękiem, możesz zażądać zwrotu w Centrum rozliczeń. Aby poprosić o zwrot:
- Wejdź na kartę Podróże.
- Znajdź konkretną edycję, za którą chcesz uzyskać zwrot.
- Kliknij Zapisz szczegóły.
- Kliknij Prześlij pieniądze lub poproś o nie.
Kiedy już poprosisz o zwrot, możesz ponownie zarezerwować tę samą atrakcję na inny termin.
Powiązane artykuły
- Gość
Pobieranie opłat poza Airbnb
Ogólnie rzecz biorąc, gospodarze nie mogą pobierać żadnych dodatkowych opłat poza platformą Airbnb bez wyraźnej zgody Airbnb. - Gość
Gdy gospodarz prosi o dodatkową zapłatę
Wszelkie informacje na temat płatności przekazywane są podczas dokonywania rezerwacji na Airbnb. Jest kilka wyjątków.