Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje

Co robić, jeśli podczas atrakcji online wystąpią problemy techniczne?

Jeśli wystąpią jakiekolwiek trudności techniczne, takie jak problemy z obrazem lub dźwiękiem  które uniemożliwiają gościom udział w atrakcji online, mają oni prawo do zwrotu kosztów.

Gospodarze atrakcji online

Jeśli masz jakiekolwiek trudności techniczne, które uniemożliwiają Ci prowadzenie atrakcji, takie jak problemy z obrazem lub dźwiękiem, musisz zwrócić gościom pieniądze. Aby wysłać zwrot:

  1. Przejdź do Kalendarza.
  2. Odszukaj konkretną edycję, którą chcesz anulować.
  3. Kliknij Anuluj atrakcję.
  4. Kliknij powód Problemy z Zoomem.
  5. Potwierdź anulowanie.

Anulowanie rezerwacji z powodu problemów technicznych nie będzie się wiązało z żadną karą, a Twoi goście otrzymają pełny zwrot kosztów. Możesz powiadomić swoich gości, że zwrot jest w drodze i że mogą ponownie zarezerwować Twoją atrakcję na inny termin.

Uwaga: zwrot kosztów za edycję będzie możliwy tylko do czasu zakończenia tej edycji. Np. jeśli edycja trwa od 10:00 do 11:00, możesz anulować rezerwację i przekazać gościom pełny zwrot do godziny 11:00. Po 11:00 nie będziesz mieć możliwości anulowania atrakcji – zostanie uznana za przeprowadzoną zgodnie z planem. Jeśli przegapisz ten termin i trzeba będzie przekazać gościowi zwrot, poproś o pomoc obsługę społeczności.

Goście atrakcji online

Jeśli masz jakiekolwiek trudności techniczne, które uniemożliwiają Ci dołączenie do atrakcji, takie jak problemy z obrazem lub dźwiękiem, możesz zażądać zwrotu w Centrum rozliczeń. Aby poprosić o zwrot:

  1. Wejdź na kartę Podróże.
  2. Znajdź konkretną edycję, za którą chcesz uzyskać zwrot.
  3. Kliknij Zapisz szczegóły.
  4. Kliknij Prześlij pieniądze lub poproś o nie.

Kiedy już poprosisz o zwrot, możesz ponownie zarezerwować tę samą atrakcję na inny termin.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj