Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Czy mogę anulować podróż zarezerwowaną przez byłego pracownika?

    Rezerwacje powiązane z byłymi pracownikami o niepotwierdzonych adresach e-mailowych, obciążające Twoją formę płatności, mogą zostać anulowane.

    Aby to zrobić:

    1. Zaloguj się na swoje konto Airbnb i przejdź do panelu głównego Airbnb dla Firm
    2. W pasku nawigacyjnym kliknij ikonę powiadomień
    3. W sekcji Oczekujące prośby pracowników kliknij Niepotwierdzeni pracownicy
    4. Wybierz z listy byłego pracownika
    5. Kliknij Sprawdź podróż
    6. W planie podróży kliknij Poproś o anulowanie podróży
    7. Do swojej prośby dodaj kilka słów wyjaśnienia i kliknij Prześlij prośbę

    Nasz zespół obsługi klienta skontaktuje się z Tobą, gdy zapozna się z Twoją prośbą. Anulowanie rezerwacji podlega zasadom anulowania tej oferty.

    Jeśli podróżny zarezerwował ofertę przy użyciu osobistej formy płatności, możesz usunąć go ze swojego programu Airbnb dla Firm. To nie anuluje podróży, ale uniemożliwi rezerwację przyszłych podróży opłacanych przez Twoją firmę. Dowiedz się, jak usunąć osobę z programu.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?