Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Aktualizacje udostępniamy 1 i 15 dnia każdego miesiąca.

    Co mam zrobić, jeśli po przyjeździe zauważę ewentualne braki w wyposażeniu lub coś będzie niezgodne z oczekiwaniami?

    Jeżeli po zameldowaniu zauważysz, że czegoś brakuje, coś nie działa lub w inny sposób odbiega od Twoich oczekiwań, możesz wykonać następujące kroki:

    1. Skontaktuj się ze swoim gospodarzem: zalecamy wysłanie wiadomości do gospodarza za pośrednictwem Airbnb, a nie innej platformy. Najszybciej osiągniesz oczekiwany rezultat, jeśli dasz gospodarzowi szansę, żeby rozwiązał problem. Reszta Twojego pobytu może wtedy przebiegać dalej zgodnie z planem. Dowiedz się, jak możesz skontaktować się z gospodarzem.
    2. Skontaktuj się z nami: jeśli nie możesz skontaktować się z gospodarzem lub jeśli ten nie odpowiada, możesz poprosić Airbnb o pomoc. Zadbaj o to, by udokumentować problem przy pomocy zdjęć lub nagrania wideo (albo obu metod), abyśmy mogli lepiej poznać Twoją sytuację.

    Zapoznaj się też z naszymi Zasadami zwrotów dla gości, żeby dobrze zrozumieć nasze standardy i wymagania w zakresie zwrotów.

    Jeśli anulujesz rezerwację, kwota zwrotu będzie zależeć od zasad anulowania wybranych przez Twojego gospodarza. Więcej informacji.

    Uwaga: w sytuacji alarmowej lub gdy zagrożone jest Twoje bezpieczeństwo, niezwłocznie skontaktuj się z policją lub służbami ratunkowymi.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?