Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Jeśli podczas Twojego pobytu coś pójdzie nie tak

Napisz do gospodarza

Jeśli pojawi się problem, spróbuj najpierw porozmawiać z gospodarzem. Możesz wysłać gospodarzowi wiadomość bezpośrednio ze skrzynki odbiorczej, aby poinformować go o zaistniałej sytuacji.

Gdy chcesz poprosić o pełny lub częściowy zwrot z powodu problemu, masz większą szansę, że Twój gospodarz zaakceptuje Twoją prośbę, jeśli najpierw uzgodnicie kwotę.

Wyślij prośbę o zwrot

Poniżej znajdziesz wskazówki, jak się do tego przygotować:

  1. Zbierz dowody: jeśli to możliwe, zrób zdjęcia lub nagraj film, aby udokumentować problemy, takie jak brakujące czy zepsute udogodnienie.
  2. Prześlij prośbę: opisz problem, a jeśli to możliwe, do opisu dołącz zdjęcia lub film i poinformuj gospodarza, jak chcesz rozwiązać problem.
  3. Poczekaj na odpowiedź: jeśli gospodarz nie odpowie na prośbę lub ją odrzuci, możesz poprosić Airbnb o pomoc. Przedstawiciel Airbnb na podstawie Zasad zwrotów i zmian rezerwacji pobytów podejmie decyzję, jaką pomoc możemy Ci zaoferować.

    Zwróć się o pomoc do Airbnb

    Zawsze zachęcamy gości i gospodarzy, żeby próbowali rozstrzygnąć sprawę bezpośrednio, ale wiemy też, że nie w każdym przypadku jest to możliwe. Jeśli pojawi się problem, którego nie możesz rozwiązać ze swoim gospodarzem (lub jeśli gospodarz nie odpowie na Twoją prośbę o zwrot albo ją odrzuci), poinformuj nas o tym, a ktoś z naszego zespołu udzieli Ci pomocy.

    Jeśli stwierdzimy, że problem jest objęty ochroną AirCover, otrzymasz pełny lub częściowy zwrot kosztów albo – w zależności od sytuacji – znajdziemy dla Ciebie podobne lub lepsze miejsce na pobyt.

    Pamiętaj, że od momentu zauważenia problemu masz 72 godziny, żeby nam go zgłosić.

    Pamiętaj: w sytuacji alarmowej lub gdy zagrożone jest Twoje bezpieczeństwo, natychmiast skontaktuj się z policją lub służbami ratunkowymi. Jeśli nie znasz numerów telefonów lokalnych służb ratunkowych, znajdziesz je w aplikacji Airbnb. W przypadku jakichkolwiek innych problemów związanych z bezpieczeństwem zawsze możesz skontaktować się z nami, korzystając z naszej specjalnej całodobowej infolinii bezpieczeństwa. Więcej informacji o tym, jak się z nami kontaktować, znajdziesz w naszym Centrum pomocy.

    Czy ten artykuł jest pomocny?

    Powiązane artykuły

    Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
    Zaloguj się lub zarejestruj