Instrukcje
•
Gospodarz
Odpowiadanie na pytania
Odpowiadanie na pytania
An inquiry is a message from a guest looking for more information about certain dates they have in mind before they send a trip request. It means they’re this close to saying yes—so, help them out!
Respond within 24 hours
Be sure to respond to all messages—especially inquiries and trip requests—within 24 hours. A quick response is one of the best ways to lock in a reservation and maintain a good response rate, which helps your listing appear higher in search results.
Speed things up
Every inquiry is an opportunity to impress. Responding with the right incentive can get help you fill your place sooner.
- Invite them to book: This is the fastest way to clinch a reservation after an inquiry—all the guest has to do is confirm your invitation
- Send a special offer: Depending on what they’re asking, try suggesting a different price, date, or listing that might work better
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
- Gospodarz
Wstępne akceptowanie gości
Z opcji wstępnego akceptowania korzystaj tylko wtedy, gdy masz pewność co do danej rezerwacji. Jeśli gość zarezerwuje Twoją ofertę w ciągu 2… - Gość
Co to znaczy, że mój gospodarz wstępnie akceptuje?
Jeśli gospodarz wstępnie zaakceptuje Twoją prośbę, możesz automatycznie zarezerwować te daty bez konieczności oczekiwania na odpowiedź gospo… - Gospodarz
Dlaczego gospodarze powinni odpowiadać w ciągu 24 godzin?
Szybkie udzielanie odpowiedzi na prośby i pytania o rezerwację i inne wiadomości pomaga budować zaufanie naszej społeczności do gospodarzy.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj