Instrukcje
Brakuje e-maili z powiadomieniami
Brakuje e-maili z powiadomieniami
Nie możesz przegapić e-maili z ważnymi powiadomieniami od Airbnb. Być może Twoje dane osobowe są nieaktualne lub powiadomienia nie są odpowiednio skonfigurowane. Zacznij od sprawdzenia, czy Twój adres e-mail jest poprawny.
Edytuj swój adres e-mail
Edytowanie adresu e-mail na komputerze
- Kliknij Profil > Konto > Dane osobowe.
- Przejdź do sekcji Adres e-mail i kliknij Edytuj.
- Wprowadź zmiany i kliknij Zapisz.
Edytowanie adresu e-mail w aplikacji Airbnb
- Kliknij Profil , a następnie Dane osobowe.
- Przejdź do sekcji Adres e-mail i kliknij Edytuj.
- Wprowadź zmiany i kliknij Zapisz.
Edytowanie adresu e-mail w aplikacji Airbnb
- Kliknij Profil , a następnie Dane osobowe.
- Przejdź do sekcji Adres e-mail i kliknij Edytuj.
- Wprowadź zmiany i kliknij Zapisz.
Edytowanie adresu e-mail w przeglądarce mobilnej
- Kliknij Menu > Konto > Dane osobowe.
- Przejdź do sekcji Adres e-mail i kliknij Edytuj.
- Wprowadź zmiany i kliknij Zapisz.
Sprawdź ustawienia powiadomień
Edytowanie ustawień powiadomień na komputerze
- Kliknij Profil > Konto > Powiadomienia.
- Przejdź do opcji Oferty i powiadomienia i Konto.
- Edytuj wybrane powiadomienia.
Edytowanie ustawień powiadomień w aplikacji Airbnb
- Kliknij Profil , a następnie Powiadomienia.
- Przejdź do opcji Oferty i powiadomienia i Konto.
- Edytuj wybrane powiadomienia.
Edytowanie ustawień powiadomień w aplikacji Airbnb
- Kliknij Profil , a następnie Powiadomienia.
- Przejdź do opcji Oferty i powiadomienia i Konto.
- Edytuj wybrane powiadomienia.
Edytowanie ustawień powiadomień w przeglądarce mobilnej
- Kliknij Menu > Konto > Powiadomienia.
- Przejdź do opcji Oferty i powiadomienia i Konto.
- Edytuj wybrane powiadomienia.
Przeszukaj wszystkie wiadomości w swojej skrzynce odbiorczej
Czasami możesz nie zauważyć jakichś e-maili w swojej skrzynce. Szukaj słów kluczowych takich jak: „Airbnb”, „rezerwacja”, „weryfikacja” lub innych związanych z e-mailem, którego szukasz.
Sprawdź filtry poczty e-mail
Reguły dotyczące spamu i przekierowania do folderów mogą źle zaklasyfikować Twoje wiadomości. Aby tego uniknąć:
- Usuń wiadomości od Airbnb ze swojej listy spamu.
- Dodaj adresy automated@airbnb.com, express@airbnb.com oraz response@airbnb.com do swojej książki adresowej.
Sprawdź ewentualne problemy z Twoim dostawcą poczty elektronicznej
W zależności od Twojego dostawcy lub sieci e-maile mogą do Ciebie docierać po kilku godzinach. Jeśli niedostarczone lub opóźnione e-maile nadal stanowią problem, skontaktuj się z dostawcą.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
- Gospodarz
Jak tworzyć zaplanowane wiadomości i automatycznie je wysyłać do gości
Dzięki zaplanowaniu wiadomości, które będą wysyłane automatycznie np. w momencie otrzymania nowej rezerwacji czy w chwili zameldowania lub w… - Gość
Weryfikacja tożsamości na Airbnb
W Airbnb zaufanie jest fundamentem naszej społeczności, w której miliony ludzi na całym świecie ufają sobie nawzajem, gdy podróżują lub przy… - Gospodarz
Zarządzanie wiadomościami od gości
Skrzynka odbiorcza gospodarza ułatwia Ci kontakt z gośćmi przed podróżą, w trakcie i po jej zakończeniu.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj