Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Przedłużanie pobytu

Jeśli jeszcze Cię nie ma na miejscu lub jeśli pobyt tak Ci się podoba, że chcesz zostać dłużej, możliwe, że uda Ci się przedłużyć rezerwację.

Napisz do gospodarza i wyślij prośbę o zmianę rezerwacji

Aby przedłużyć swój pobyt, możesz skontaktować się z gospodarzem i zapytać, czy jest to możliwe, lub po prostu wysłać mu prośbę o zmianę rezerwacji, aby zmienić jej daty.

Jak zmienić termin rezerwacji

Zmiana terminu rezerwacji na komputerze

  1. Otwórz Podróże i kliknij rezerwację, którą chcesz edytować.
  2. W sekcji Szczegóły rezerwacji kliknij Zmień rezerwację.
  3. Zmień daty pobytu i kliknij Zapisz.
  4. Sprawdź wprowadzone zmiany i kliknij Wyślij prośbę.


W jaki sposób może to wpłynąć na koszt Twojej rezerwacji?

Jeśli gospodarz zaakceptuje prośbę o zmianę, rezerwacja zostanie zaktualizowana i pobierzemy od Ciebie opłatę za dodatkowy czas pobytu. Zanim prześlesz prośbę o zmianę rezerwacji, zobaczysz pierwotny i nowy koszt rezerwacji.

W większości przypadków dodatkowa opłata zostanie pobrana za pomocą pierwotnej formy płatności, gdy tylko gospodarz zaakceptuje Twoją prośbę o zmianę rezerwacji.

W przypadku niektórych form płatności goście będą musieli zapłacić dodatkową kwotę w ciągu 48 godzin lub przed pierwotną godziną wymeldowania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Zanim Twoja prośba o zmianę rezerwacji zostanie potwierdzona, gospodarz musi ją zaakceptować

Gdy wyślesz prośbę, gospodarz otrzyma powiadomienie i będzie mógł ją zaakceptować lub odrzucić.

Jeśli gospodarz zaakceptuje zmianę, otrzymasz potwierdzenie, a rezerwacja zostanie zaktualizowana, aby odzwierciedlić nowe szczegóły. Jeśli gospodarz nie będzie mógł przedłużyć pobytu lub nie odpowie, data wymeldowania pozostanie bez zmian.

Jeśli gospodarz nie odpowiada na Twoją prośbę o zmianę rezerwacji

Jeśli gospodarz nie odpowie na Twoją prośbę o zmianę rezerwacji, wyślij wiadomość, aby mu o niej przypomnieć.

Jeśli Twój pobyt już się zakończył

Nie możesz wysłać prośby o zmianę po terminie wymeldowania. Możesz jednak wysłać gospodarzowi nową prośbę o rezerwację.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj