Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.

Wykorzystuj recenzje gości do wprowadzania ulepszeń

Wykorzystaj opinie gości jako okazję do rozwoju.
Autor: Airbnb, 26 lut 2024
Zaktualizowano 26 lut 2024

Lepsze oceny i recenzje mogą prowadzić do większej liczby rezerwacji i wyższych zarobków. Zobacz, jak traktować recenzje i wykorzystać otrzymane opinie, żeby ulepszyć swoją ofertę.

Poproś o opinię

Pokaż gościom, że zależy Ci na rozwoju, prosząc ich o opinię.

  • Wyślij zaplanowaną wiadomość podczas wymeldowania. Poproś gości o prywatną opinię, w tym o konkretne pomysły na to, jak poprawić ich wrażenia na przyszłość.

  • Napisz recenzję dla gości. Przypomni im to o napisaniu publicznej recenzji na temat Twojego miejsca. Na napisanie recenzji macie 14 dni po zakończeniu pobytu.

Ucz się na podstawie ocen i recenzji

Opracuj prosty proces, za pomocą którego stwierdzisz, które sugestie należy uwzględnić.

  • Czytaj każdą recenzję. Podziękuj gościom za ich wkład i zastanów się, jakie ulepszenia miałyby sens w przypadku Twojej oferty i sposobu funkcjonowania, a także w przypadku innych gości.
  • Zwróć uwagę na oceny w gwiazdkach. Goście mogą przyznać ocenę w gwiazdkach w określonych kategoriach i wybrać z listy, co im się podobało, a co mogło pójść lepiej. Przyjrzyj się trendom, takim jak ciągłe wybieranie przez gości opcji „nadmierny bałagan” w ocenie czystości czy „niejasne instrukcje”, jeśli chodzi o zameldowanie.

Wprowadź ulepszenia

Zawsze możesz ulepszyć to, co oferujesz gościom.

  • Odpowiadaj na recenzje. Gdy goście napiszą sugestie, podziękuj i odpowiedz na ich opinię. W ten sposób pokażesz, że traktujesz ich poważnie. Jeśli odpowiadasz na publiczną recenzję, Twoja odpowiedź pojawi się pod nią.
  • Skup się na rozwiązaniach. Kiedy pojawi się jakiś problem, zidentyfikuj jego przyczynę i to, na co masz wpływ. Możesz na przykład rozjaśnić ciemne pomieszczenie za pomocą lamp, roślin cieniolubnych i luster.
  • Podziel się opinią ze swoim zespołem pomocników. Możliwe, że będziesz potrzebować dodatkowych wskazówek dla współgospodarzy i osób sprzątających. Na przykład, jeśli goście znajdą okruchy na kanapie, przekaż je każdemu, kto pomaga Ci sprzątać.
  • Zaktualizuj ofertę. Recenzje zazwyczaj odzwierciedlają to, w jakim stopniu spełniasz oczekiwania. Upewnij się, że udogodnienia, zdjęcia i opis są zgodne z obecnym stanem oferowanego miejsca.

Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

Airbnb
26 lut 2024
Czy udało nam się pomóc?