Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.

Sprawdź swoją cenę

Użyj wbudowanych narzędzi cenowych, aby opracować konkurencyjną strategię.
Autor: Airbnb, 10 sty 2024
Zaktualizowano 8 maj 2024

Cena sugerowana w ustawieniach Start z Airbnb jest wyliczana na podstawie takich czynników, jak lokalizacja, udogodnienia i popyt na podobne oferty. Zawsze masz pełną kontrolę nad ceną i możesz ją zmienić w dowolnym momencie.

Jeśli wycenisz swoją ofertę wyżej niż podobne miejsca w okolicy, możesz stracić rezerwacje. Sprawdź teraz swoją cenę i regularnie ją dostosowuj, aby osiągać zamierzony zysk.

Porównaj swoją ofertę z podobnymi w okolicy

Znajomość lokalnego zapotrzebowania może pomóc Ci w konkurencyjnej wycenie Twojej oferty.

Przejdź do kalendarza, aby zobaczyć na mapie średnie ceny podobnych ofert w pobliżu. Możesz tam przejrzeć miejsca, które są zarezerwowane lub niezarezerwowane w wybranym przez Ciebie terminie. O tym, które oferty są podobne, decyduje wiele czynników, w tym lokalizacja, metraż, dostępne funkcje i udogodnienia.

„Wiedza o tym, co dzieje się w mojej okolicy, daje mi pewność, że moja cena jest właściwa” – mówi Felicity, członkini Rady Gospodarzy i Superhostka z Nowej Południowej Walii w Australii. „Dzięki temu wiem, że mam najlepszą cenę, więc powinnam się jej trzymać, albo że muszę ją obniżyć”.

Uwzględnienie innych czynników

Analizując swoje ceny, zwróć uwagę na:

  • Trendy sezonowe. Możesz dostosować cenę do zmieniającego się zapotrzebowania. Lisa, Superhostka z Accord w stanie Nowy Jork, twierdzi, że latem ustala wyższe ceny, ponieważ ma basen, a zimą niższe, aby „utrzymać napływ rezerwacji przez cały rok”.

  • Łączna cena, którą płacą goście. Obejmuje opłaty serwisowe Airbnb, podatki i wszelkie dodatkowe opłaty, takie jak opłaty za sprzątanie lub za pobyt ze zwierzętami. Wybierz dowolny termin w kalendarzu, aby uzyskać kalkulację ceny, w tym kwotę, którą zapłacą goście.

  • Wartość Twojej oferty. Wprowadzanie zmian może pomóc przyciągnąć większą liczbę gości. „Udogodnienia i wystrój to świetny sposób na podniesienie cen i zwiększenie liczby rezerwacji” – mówi Katie Kay, członkini Rady Gospodarzy i Superhostka z Lake Arrowhead w Kalifornii.

Inteligentna wycena może pomóc Ci w automatycznym dostosowaniu cen. Narzędzie to wykorzystuje setki czynników, aby regularnie dostosowywać cenę na podstawie zapotrzebowania. Ustaw zakres cenowy. Możesz go włączać i wyłączać w dowolnym terminie.

Dodawanie zniżek

Niektórzy gospodarze ustalają najpierw niską cenę, zanim ich oferta otrzyma wiele recenzji, aby zachęcić gości do rezerwacji. Gości przyciągnąć mogą również promocje i zniżki, takie jak:

  • Promocja „Nowa oferta”. Zastosuj 20% zniżki od Twojej ceny za noc w przypadku trzech pierwszych rezerwacji. Dzięki temu szybciej otrzymasz recenzje.

  • Zniżka za wcześniejszą rezerwację. To Ty decydujesz, z jakim wyprzedzeniem goście muszą dokonać rezerwacji – od jednego do 24 miesięcy przed zameldowaniem.

  • Zniżka „last minute”. Wypełnij luki w kalendarzu w krótkim czasie, od jednego do 28 dni przed zameldowaniem.

  • Zniżki tygodniowe i miesięczne. Zastosuj określony procent zniżki od łącznej liczby pobytów trwających odpowiednio co najmniej siedem i co najmniej 28 nocy.

„Dzięki zniżkom tygodniowym i miesięcznym otrzymuję rezerwacje na dłuższe pobyty” – mówi Daniel, członek Rady Gospodarzy i Superhost z Wysp Kanaryjskich. „Goście zwykle dokonują rezerwacji na tydzień, a to już jest coś”.

Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

Airbnb
10 sty 2024
Czy udało nam się pomóc?