Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.

Ulepszenia dla gospodarzy profesjonalnych

Zarządzaj codziennymi zadaniami i śledź jakość oferty, korzystając z oprogramowania połączonego z Twoim kontem.
Autor: Airbnb, 26 mar 2024
Zaktualizowano 26 mar 2024

Uwaga od redakcji: ten artykuł został opublikowany w ramach edycji Airbnb na lato 2023. Od momentu opublikowania informacje w nim zawarte mogły się zmienić. Dowiedz się więcej o naszej najnowszej edycji.

Edycja Airbnb na lato 2023 wprowadza 25 ulepszeń dla gospodarzy oraz osiem dodatkowych ulepszeń dla gospodarzy korzystających z oprogramowania połączonego z interfejsem API. Mogą one pomóc w łatwiejszym śledzeniu jakości ofert i wesprzeć gospodarza w codziennych działaniach.

Będziesz mieć dostęp do wszystkich ośmiu ulepszeń bezpośrednio ze swojego oprogramowania (o ile jego dostawca już je zintegrował ze swoim systemem). Jeśli tego nie zrobił, skontaktuj się z nim, aby dowiedzieć się, kiedy taka integracja będzie dostępna.

Instrukcje dotyczące wymeldowania

Dodaj szczegółowe instrukcje dotyczące wymeldowania bezpośrednio z poziomu oprogramowania, podobnie jak dodajesz standardowy regulamin domu. To bardzo proste – wystarczy wybrać typowe czynności z poniższej listy:

  • zbierz używane ręczniki,
  • wyrzuć śmieci,
  • wyłącz wszystkie urządzenia,
  • zamknij drzwi na klucz,
  • zwróć klucze.

Do każdej czynności możesz dodać szczegółowe wskazówki. Na przykład możesz doprecyzować, że goście mają umieścić śmieci w jednym koszu, a odpady podlegające recyklingowi – w drugim. Możesz też wskazać dodatkowe zadania, takie jak obowiązek założenia osłony na grilla po użyciu.

Na dzień przed wymeldowaniem wyślemy gościom automatyczne przypomnienie z godziną wymeldowania i instrukcjami. Goście mogą przeczytać instrukcje dotyczące wymeldowania jeszcze przed dokonaniem rezerwacji (tak samo jak regulamin domu). Po wymeldowaniu mogą jednym kliknięciem powiadomić Cię, że już wyszli z domu.

Tagi w recenzjach

W edycji Airbnb na zimę 2022 dodaliśmy możliwość zamieszczania przez gości i gospodarzy bardziej szczegółowych opinii. Możesz dodać ocenę w gwiazdkach i określić, co w poszczególnych kategoriach poszło dobrze lub mogło pójść lepiej. Na przykład goście, którzy ocenią Twoją komunikację na pięć gwiazdek, mogą wybrać w recenzji takie tagi, jak „zawsze odpowiada” lub „przydatne instrukcje”.

Teraz możesz uzyskać dostęp do tych funkcji z poziomu oprogramowania do zarządzania ofertą. Będziesz mieć możliwość pisania bardziej szczegółowych recenzji na temat pobytu gości i uzyskania opinii na temat tego, co im się podobało, a co możesz jeszcze poprawić.

Problemy z ofertą

Jeśli okaże się, że jedna z Twoich ofert jest niezgodna z podstawowymi zasadami dla gospodarzy, w oprogramowaniu znajdziesz spis ostatnich pobytów, podczas których wystąpiły problemy. Jeśli na przykład gość oceni zameldowanie na dwie gwiazdki, ponieważ nie mógł dostać się do środka, informacja ta zostanie zapisana tutaj z sugerowanymi wskazówkami, jak poprawić sposób przyjmowania gości.

Problemy z ofertą, które się tutaj pojawiają, wynikają z niskich ocen, uwag przekazanych przez gości obsłudze klienta lub z anulowania rezerwacji przez gospodarza. Z dziennika dowiesz się również, czy Twojej ofercie grozi zawieszenie lub usunięcie.

Powiadomienia o podstawowych zasadach

Jeśli jedna z Twoich ofert będzie niezgodna z podstawowymi zasadami dla gospodarzy i otrzyma ostrzeżenie lub będzie zagrożona zawieszeniem albo usunięciem, wyślemy Ci powiadomienie push za pośrednictwem dostawcy oprogramowania. Powiadomienie odeśle Cię do dziennika problemów z ofertą, który zawiera informacje o zgłoszonych problemach wraz z sugestiami, jak je rozwiązać.

Otrzymasz również informacje o tym, kiedy oferta może zostać przywrócona po zawieszeniu, a także jak odwołać się od usunięcia oferty z platformy. Odwołanie możesz złożyć tylko bezpośrednio na Airbnb.

Informacje o kategoriach

Kategorie Airbnb pomagają gościom odkrywać miliony wyjątkowych miejsc na pobyt na całym świecie. Ponad 60 różnorodnych kategorii obejmuje miejsca sklasyfikowane na podstawie stylu, lokalizacji i odległości od lokalnych atrakcji.

Teraz w oprogramowaniu możesz sprawdzić, w której kategorii Airbnb znajduje się każda z Twoich ofert. To była najpopularniejsza prośba ze strony gospodarzy. Nowa funkcja pomoże Ci zrozumieć, w jaki sposób Twoje oferty są prezentowane na Airbnb.

Powiadomienia o zgodności z przepisami

Gdy będziemy potrzebowali od Ciebie wypełnienia formularza dotyczącego zgodności z przepisami lub podania innych informacji o firmie, otrzymasz powiadomienie w połączonym oprogramowaniu. Jeśli potrzebne będą dodatkowe informacje, możesz otrzymać kolejne wiadomości.

Zgodnie z lokalnymi przepisami mamy obowiązek gromadzić i weryfikować informacje o firmach gospodarzy Airbnb. Te informacje mają na celu pozwolić Ci zapoznać się z wymaganiami dotyczącymi zgodności używanego przez Ciebie oprogramowania i pomóc Ci spełnić te wymagania.

Liczba dozwolonych zwierząt

Gospodarze prosili nas o możliwość określenia liczby zwierząt, z którymi goście mogą zatrzymać się w domu. Teraz możesz łatwo podać maksymalną liczbę zwierząt mile widzianych w danym miejscu (nie więcej niż pięć).

Promocja „Nowa oferta”

Wiemy od gospodarzy, że chcieli też mieć możliwość oferowania gościom promocji „Nowa oferta” z poziomu własnego oprogramowania. Automatycznie oferuj promocję z 20% zniżką przy pierwszych trzech rezerwacjach po utworzeniu nowej oferty.

Airbnb
26 mar 2024
Czy udało nam się pomóc?