Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.

Zarządzaj swoim kalendarzem

Zaktualizuj ustawienia, aby uniknąć anulowania rezerwacji.
Autor: Airbnb, 10 sty 2024
Zaktualizowano 3 mar 2025

Goście mogą zobaczyć Twoją ofertę w wynikach wyszukiwania w ciągu 24 godzin od jej opublikowania. Twój kalendarz jest domyślnie całkowicie otwarty. Ważne jest, aby od razu zaktualizować dostępność, a następnie wybrać zasady anulowania i sposób, w jaki goście mogą rezerwować Twoje miejsce.

Aktualizowanie dostępności

Zablokuj w kalendarzu terminy, w które nie możesz przyjmować gości. Dzięki temu Twoja oferta nie będzie się wyświetlać w wynikach wyszukiwania i unikniesz anulowania rezerwacji.

„Jako gospodarz świadczysz usługę swojemu gościowi i musisz zrobić wszystko, co w Twojej mocy, aby się z tego wywiązać” – mówi Felicity, członkini Rady Gospodarzy i Superhostka z Nowej Południowej Walii w Australii.

Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami, aby zarządzać dostępnością.

  • Określ, z jakim wyprzedzeniem goście mogą dokonywać rezerwacji. Możesz akceptować rezerwacje tego samego dnia do określonej godziny lub wymagać, aby goście dokonywali rezerwacji najpóźniej siedem dni przed zameldowaniem.

  • Zsynchronizuj swoje kalendarze. Zsynchronizowanie kalendarza Airbnb z innymi kalendarzami pomoże Ci zarządzać harmonogramem przyjmowania gości i uniknąć dublowania rezerwacji.

  • Wybierz zasady anulowania. To Ty decydujesz, jak elastyczne lub rygorystyczne reguły będą obowiązywać, gdy gość zechce odwołać pobyt. Wybierz, co Ci bardziej odpowiada.

  • Pamiętaj o aktualizowaniu kalendarza. Dzięki temu unikniesz anulowania rezerwacji oraz związanych z tym opłat i innych konsekwencji.

Determining when guests can stay

Decide when you want guests to check in and out and how much time you prefer between bookings.

  • Set minimum and maximum lengths of stay. You can create custom trip lengths for specific dates. Always follow local rules and regulations.

  • Determine your preparation time. How long do you or your cleaners need between guests? Many Hosts allow guests to check in the same day other guests check out. Others block one or two nights before and after each booking.

  • Set check-in and checkout times. Choose how early guests can arrive and how late they can leave. You also have the option to set a cutoff time for check-in if you don’t want guests arriving too late.

Choosing how guests can book

You can accept reservations automatically or manually. It’s easy to update this setting anytime.

  • Instant Book allows anyone who meets your guest requirements and agrees to your house rules to automatically book available dates on your calendar. Guests are still able to contact you if they have questions.

  • Booking requests give you 24 hours to accept or decline a guest’s request before it expires. This gives you time to confirm that guests are aware of any special rules or features, such as steep stairs leading to the only entrance. If you let booking requests expire, the requested dates are blocked in your calendar until you reopen them.

Regardless of which booking method you choose, keep your calendar up to date to help prevent scheduling conflicts and cancellations.

Information contained in this article may have changed since publication.

Airbnb
10 sty 2024
Czy udało nam się pomóc?