Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje

Jak działa status rezerwacji

Ten artykuł został przetłumaczony automatycznie.

Status rezerwacji informuje Cię o tym, jak wygląda sytuacja z Twojej perspektywy jako gospodarza lub gościa.

Przyjazd dzisiaj

Gość przyjedzie w ciągu 24 godzin.

Przyjazd jutro

Gość przyjedzie wkrótce, ale nie w ciągu 24 godzin.

Dotrze za __ dni

Gość będzie sprawdzał w określonym terminie. Teraz jest dobry moment, aby wydrukować szczegóły rezerwacji i skoordynować zameldowanie, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

Oczekiwanie na dokument tożsamości gościa

Gospodarz wymaga od gościa weryfikacji tożsamości przed zaakceptowaniem prośby o rezerwację. Ma na to 12 godzin. Po tym czasie prośba wygaśnie.

Oczekiwanie na recenzję gościa

Gość wymeldował się i ma 14 dni na napisanie recenzji dotyczącej pobytu.

Oczekiwanie na płatność

Prośba o rezerwację została zaakceptowana, ale płatność gościa nie została przetworzona. Rezerwacja nie może zostać potwierdzona, dopóki płatność nie zostanie zrealizowana, więc gość ma 24 godziny na zaktualizowanie danych do płatności. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana, a gość nie zostanie obciążony opłatą.

Dowiedz się więcej o rezerwacjach oczekujących na płatność.

Anulowano

Rezerwacja została anulowana, prawdopodobnie dlatego, że:

  • Gość nie zweryfikował swojej tożsamości w ciągu 12 godzin
  • Płatność nie została zrealizowana, a gość nie zaktualizował danych do płatności w ciągu 24 godzin

Anulowane przez Ciebie/gościa/gospodarza/Airbnb

Gospodarz, gość lub Airbnb anulował potwierdzoną rezerwację. Czasami Airbnb może anulować rezerwację w imieniu gospodarza lub gościa.

Wymeldowanie dzisiaj

Gość wymelduje się w ciągu 24 godzin.

Oczekuje na zmianę

Gospodarz lub gość zainicjował zmianę rezerwacji.

Potwierdzono

Prośba o rezerwację została zaakceptowana przez gospodarza lub automatycznie w ramach rezerwacji natychmiastowej. Airbnb pobrało płatność.

Obecnie przyjmuje gości

Gość jest w trakcie podróży. Świetnie!

Zapytanie

Gość zadał pytanie dotyczące konkretnych dat, ale nie wysłał jeszcze prośby o rezerwację. Aby utrzymać wskaźnik aktywności na dobrym poziomie, gospodarze powinni odpowiadać w ciągu 24 godzin i zapraszać gości do rezerwowania, odrzucania lub wysyłania oferty specjalnej, zanim zapytanie wygaśnie.

Jeśli status zapytania to „Wygasa wkrótce”, gospodarz może sprawdzić w panelu Dzisiaj, ile godzin pozostało na udzielenie odpowiedzi. Dowiedz się więcej o kontaktowaniu się z gospodarzami.

Zaproszenie wygasło

Gość nie zaakceptował wstępnie zaakceptowanego zaproszenia do rezerwacji w ciągu 24 godzin od jego otrzymania od gospodarza. Gość nadal może zarezerwować to miejsce, ale będzie musiał wysłać nową prośbę o rezerwację.

Zaproszenie wysłane

Gospodarz zaprosił gościa do rezerwacji wybranych dat z automatycznym potwierdzeniem. Gość ma 24 godziny na zaakceptowanie rezerwacji, wybierając opcję Rezerwuj teraz.

Niemożliwe

Żądane daty nie są już dostępne. Może się tak zdarzyć z kilku powodów, w tym z powodu nakładających się rezerwacji lub niedawnej aktualizacji kalendarza gospodarza.

Oferta wygasła

Gość otrzymał ofertę specjalną od gospodarza, ale nie zaakceptował jej w ciągu 24 godzin.

Poprzedni gość

Gość zakończył swoją podróż.

Prośba odrzucona

Gospodarz odrzucił prośbę gościa o rezerwację, więc gość nie zostanie obciążony opłatą.

Prośba wygasła

Gospodarz lub gość nie zaakceptował ani nie odrzucił prośby w ciągu 24 godzin. Jeśli gość nadal będzie zainteresowany, będzie musiał wysłać nową prośbę. Dowiedz się więcej o odrzuconych lub wygasłych prośbach.

Prośba została wycofana

Gość wysłał prośbę o rezerwację, ale potem postanowił ją anulować.

Napisz recenzję o gościu

Podróż dobiegła końca, a gospodarz ma 14 dni na napisanie recenzji dla gościa.

Wysłano ofertę specjalną

Gospodarz zaprosił gościa do rezerwacji wskazanych dat w cenie innej niż podana. Gospodarze często robią to, aby zaoferować zniżkę lub dodać dodatkową kwotę, taką jak opłata za zwierzę, do rezerwacji. Gość ma 24 godziny na zaakceptowanie rezerwacji, wybierając opcję Rezerwuj teraz. Po tym czasie rezerwacja zostanie automatycznie zaakceptowana.

Podróż została zmieniona przez Airbnb

Nasz zespół obsługi klienta zmienił szczegóły podróży w imieniu gospodarza lub gościa.

Odmowa zmiany rezerwacji

Gospodarz odrzucił prośbę gościa o zmianę szczegółów podróży.

Poproszono o zmianę podróży

Gość poprosił o zmianę szczegółów dotyczących podróży. Jeśli gospodarz nie zaakceptuje, będzie musiał zastosować się do pierwotnego planu lub anulować rezerwację.

Wysłano zmianę podróży

Gospodarz poprosił o zmianę szczegółów dotyczących podróży. Jeśli gość nie zaakceptuje, będzie musiał kontynuować zgodnie z pierwotnym planem lub anulować rezerwację.

Przejazd odrzucony

Gość zadał pytanie dotyczące podróży, a gospodarz je odrzucił, co oznacza, że gość nie może wysłać prośby o rezerwację. Może to być spowodowane zmianą dostępności.

Uwaga: godziny są podane w lokalnej strefie czasowej oferty.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj