Status rezerwacji informuje Cię o tym, jak wygląda sytuacja z Twojej perspektywy jako gospodarza lub gościa.
Gość przyjedzie w ciągu 24 godzin.
Gość przyjedzie wkrótce, ale nie w ciągu 24 godzin.
Gość będzie sprawdzał w określonym terminie. Teraz jest dobry moment, aby wydrukować szczegóły rezerwacji i skoordynować zameldowanie, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.
Gospodarz wymaga od gościa weryfikacji tożsamości przed zaakceptowaniem prośby o rezerwację. Ma na to 12 godzin. Po tym czasie prośba wygaśnie.
Gość wymeldował się i ma 14 dni na napisanie recenzji dotyczącej pobytu.
Prośba o rezerwację została zaakceptowana, ale płatność gościa nie została przetworzona. Rezerwacja nie może zostać potwierdzona, dopóki płatność nie zostanie zrealizowana, więc gość ma 24 godziny na zaktualizowanie danych do płatności. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana, a gość nie zostanie obciążony opłatą.
Dowiedz się więcej o rezerwacjach oczekujących na płatność.
Rezerwacja została anulowana, prawdopodobnie dlatego, że:
Gospodarz, gość lub Airbnb anulował potwierdzoną rezerwację. Czasami Airbnb może anulować rezerwację w imieniu gospodarza lub gościa.
Gość wymelduje się w ciągu 24 godzin.
Gospodarz lub gość zainicjował zmianę rezerwacji.
Prośba o rezerwację została zaakceptowana przez gospodarza lub automatycznie w ramach rezerwacji natychmiastowej. Airbnb pobrało płatność.
Gość jest w trakcie podróży. Świetnie!
Gość zadał pytanie dotyczące konkretnych dat, ale nie wysłał jeszcze prośby o rezerwację. Aby utrzymać wskaźnik aktywności na dobrym poziomie, gospodarze powinni odpowiadać w ciągu 24 godzin i zapraszać gości do rezerwowania, odrzucania lub wysyłania oferty specjalnej, zanim zapytanie wygaśnie.
Jeśli status zapytania to „Wygasa wkrótce”, gospodarz może sprawdzić w panelu Dzisiaj, ile godzin pozostało na udzielenie odpowiedzi. Dowiedz się więcej o kontaktowaniu się z gospodarzami.
Gość nie zaakceptował wstępnie zaakceptowanego zaproszenia do rezerwacji w ciągu 24 godzin od jego otrzymania od gospodarza. Gość nadal może zarezerwować to miejsce, ale będzie musiał wysłać nową prośbę o rezerwację.
Gospodarz zaprosił gościa do rezerwacji wybranych dat z automatycznym potwierdzeniem. Gość ma 24 godziny na zaakceptowanie rezerwacji, wybierając opcję Rezerwuj teraz.
Żądane daty nie są już dostępne. Może się tak zdarzyć z kilku powodów, w tym z powodu nakładających się rezerwacji lub niedawnej aktualizacji kalendarza gospodarza.
Gość otrzymał ofertę specjalną od gospodarza, ale nie zaakceptował jej w ciągu 24 godzin.
Gość zakończył swoją podróż.
Gospodarz odrzucił prośbę gościa o rezerwację, więc gość nie zostanie obciążony opłatą.
Gospodarz lub gość nie zaakceptował ani nie odrzucił prośby w ciągu 24 godzin. Jeśli gość nadal będzie zainteresowany, będzie musiał wysłać nową prośbę. Dowiedz się więcej o odrzuconych lub wygasłych prośbach.
Gość wysłał prośbę o rezerwację, ale potem postanowił ją anulować.
Podróż dobiegła końca, a gospodarz ma 14 dni na napisanie recenzji dla gościa.
Gospodarz zaprosił gościa do rezerwacji wskazanych dat w cenie innej niż podana. Gospodarze często robią to, aby zaoferować zniżkę lub dodać dodatkową kwotę, taką jak opłata za zwierzę, do rezerwacji. Gość ma 24 godziny na zaakceptowanie rezerwacji, wybierając opcję Rezerwuj teraz. Po tym czasie rezerwacja zostanie automatycznie zaakceptowana.
Nasz zespół obsługi klienta zmienił szczegóły podróży w imieniu gospodarza lub gościa.
Gospodarz odrzucił prośbę gościa o zmianę szczegółów podróży.
Gość poprosił o zmianę szczegółów dotyczących podróży. Jeśli gospodarz nie zaakceptuje, będzie musiał zastosować się do pierwotnego planu lub anulować rezerwację.
Gospodarz poprosił o zmianę szczegółów dotyczących podróży. Jeśli gość nie zaakceptuje, będzie musiał kontynuować zgodnie z pierwotnym planem lub anulować rezerwację.
Gość zadał pytanie dotyczące podróży, a gospodarz je odrzucił, co oznacza, że gość nie może wysłać prośby o rezerwację. Może to być spowodowane zmianą dostępności.
Uwaga: godziny są podane w lokalnej strefie czasowej oferty.