Status rezerwacji informuje Cię o tym, jak aktualnie wygląda sytuacja.
Gość przyjedzie w ciągu 24 godzin.
Gość przyjedzie wkrótce, ale nie w ciągu 24 godzin.
Gość zamelduje się w ciągu podanej liczby dni. To właściwy moment, aby wydrukować informacje o rezerwacji i uzgodnić szczegóły zameldowania.
Gospodarz wymaga od gościa weryfikacji tożsamości przed zaakceptowaniem prośby o rezerwację. Gość ma 12 godzin, aby potwierdzić swoją tożsamość. Jeśli tego nie zrobi, prośba wygaśnie.
Gość się wymeldował i ma 14 dni na napisanie recenzji swojego pobytu.
Prośba o rezerwację została zaakceptowana, ale nie ma jeszcze płatności od gościa. Rezerwacja nie może zostać potwierdzona, dopóki płatność nie zostanie zrealizowana. Gość ma 24 godziny na zaktualizowanie danych do płatności. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana, a gościowi nie naliczymy opłat.
Dowiedz się więcej o rezerwacjach oczekujących na płatność.
Rezerwacja została anulowana, prawdopodobnie dlatego, że:
Gospodarz, gość lub Airbnb anulowało potwierdzoną rezerwację. Czasami Airbnb może anulować pobyt za gospodarza lub gościa.
Gość wymelduje się w ciągu 24 godzin.
Gospodarz lub gość zainicjował zmianę w rezerwacji.
Prośba o rezerwację została zaakceptowana przez gospodarza lub automatycznie, gdy jest to rezerwacja natychmiastowa. Airbnb odebrało płatność.
Gość jest w tej chwili w podróży. Nieźle!
Gość nie zaakceptował wstępnie zaakceptowanego zaproszenia w ciągu 24 godzin od otrzymania go od gospodarza. Gość może nadal zarezerwować pobyt w oferowanym przez Ciebie miejscu, ale musi wysłać nową prośbę o rezerwację.
Gospodarz zaprosił gościa do rezerwacji pobytu na podany termin, która zostanie automatycznie potwierdzona. Gość ma 24 godziny, aby zaakceptować zaproszenie – musi kliknąć Rezerwuj teraz.
Wybrane daty nie są już dostępne. Może się tak stać z kilku powodów – rezerwacje się pokrywają lub kalendarz gospodarza został chwilę temu zaktualizowany.
Gość otrzymał ofertę specjalną od gospodarza, ale nie zaakceptował jej w ciągu 24 godzin.
Gość ukończył swój pobyt.
Gospodarz odrzucił prośbę gościa o pobyt, dlatego nie pobierzemy od niego pieniędzy za tę rezerwację.
Zaakceptowanie lub odrzucenie prośby zajęło gospodarzowi lub gościowi więcej niż 24 godziny. Jeśli gość jest nadal zainteresowany, musi wysłać nową prośbę. Dowiedz się więcej na temat odrzuconych lub wygasłych próśb.
Gość wysłał prośbę o podróż, ale zdecydował się ją anulować.
Podróż się skończyła, a gospodarz ma 14 dni na napisanie recenzji pobytu gościa.
Gospodarz zaprosił gościa do rezerwacji pobytu na wybrany termin w cenie innej niż podana. Gospodarze często oferują zniżkę lub dodają do rezerwacji dodatkową kwotę – np. opłatę za przyjazd ze zwierzęciem. Gość ma 24 godziny, aby zaakceptować ofertę – musi wybrać Rezerwuj teraz. Gdy to zrobi, rezerwacja zostanie od razu zaakceptowana.
Nasz zespół obsługi klienta zmienił szczegóły rezerwacji w imieniu gospodarza lub gościa.
Gospodarz odrzucił prośbę gościa o zmianę szczegółów rezerwacji.
Gość poprosił o zmianę szczegółów rezerwacji. Jeśli gospodarz nie wyrazi zgody, gość będzie musiał zastosować się do pierwotnego planu lub anulować rezerwację.
Gospodarz poprosił o zmianę szczegółów rezerwacji. Jeśli gość nie wyrazi zgody, gospodarz będzie musiał zastosować się do pierwotnego planu lub anulować rezerwację.
Gość zapytał o rezerwację, a gospodarz odrzucił pytanie. Oznacza to, że gość nie będzie mógł wysłać prośby o rezerwację. Może się tak zdarzyć, jeśli gospodarz zmienia dostępność w ofercie.
Gość zapytał o konkretne daty, ale nie wysłał jeszcze prośby o rezerwację. Aby utrzymać wskaźnik aktywności, zachęcamy gospodarzy do odpowiedzi w ciągu 24 godzin i zapraszamy gości do rezerwacji, odrzucenia lub wysłania oferty specjalnej, zanim zapytanie wygaśnie. Jeśli zobaczysz status „Zapytanie – wkrótce wygasa”, sprawdź panel Dzisiaj, aby dowiedzieć się, ile masz jeszcze czasu na odpowiedź. Dowiedz się więcej o kontaktowaniu się z gospodarzami.