Od września 2022 roku goście mieszkający w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Irlandii, Holandii, Austrii i Portugalii mogą wykupić ubezpieczenie turystyczne na stronie płatności.
Polisy ubezpieczenia turystycznego są oferowane przez Generali 's Europ Assistance Group, która handluje pod nazwą Europ Assistance w UE i Wielkiej Brytanii.
Jeśli po kwietniu wykupiono ubezpieczenie rezerwacji za pośrednictwem Europ Assistance, zapoznaj się z tym artykułem, aby uzyskać informacje na temat ochrony.
Nie mieszkasz w tym kraju lub regionie? Dowiedz się więcej o tym, gdzie jest dostępne ubezpieczenie. Goście na całym świecie mogą również wykupić ubezpieczenie turystyczne poza Airbnb, bezpośrednio na stronie internetowej firmy ubezpieczeniowej lub robiąc zakupy na stronie porównawczej.
Podczas dokonywania rezerwacji na Airbnb otrzymasz możliwość dodania ubezpieczenia turystycznego na stronie płatności. Zanim to zrobisz, zapoznaj się ze szczegółami oferowanej polisy ubezpieczeniowej i tego, co jest objęte ochroną, aby upewnić się, że jest ona dla Ciebie odpowiednia.
Wkrótce po potwierdzeniu rezerwacji otrzymasz e-maila z potwierdzeniem zakupu ubezpieczenia i dostarczeniem kopii polisy ubezpieczeniowej. Ten e-mail będzie również zawierał link do strony szczegółów zasad, na której możesz anulować swoje zasady, rozpocząć roszczenie i nie tylko.
Twoja polisa ubezpieczenia podróżnego zostanie automatycznie zaktualizowana, jeśli daty Twojej rezerwacji lub liczby gości ulegną zmianie i nie będzie żadnych roszczeń dotyczących istniejącej polisy. Jeśli zmiana ma wpływ na łączną cenę Twojej rezerwacji, pobierzemy od Ciebie należną kwotę za ubezpieczenie turystyczne.
Ubezpieczenie podróżne Euro Assistance obejmuje:
Chociaż pandemie nie są objęte ubezpieczeniem podróżnym, COVID-19 jest w niektórych sytuacjach pokryty, ponieważ uważa się, że jest to poważna choroba. Nieoczekiwana choroba jest powodem anulowania podróży, pomocy medycznej i ograniczania kosztów podróży. Nie jesteś objęty ochroną w przypadku zakłóceń w podróży spowodowanych przez COVID-19, takich jak zamknięcie granic i mandaty do kwarantanny.
Pamiętaj, że jeśli zgłosisz roszczenie z powodu COVID-19, poprosimy Cię o okazanie dokumentacji potwierdzającej, że Ty, członek rodziny (na przykład Twoje dziecko) lub ktoś, kto przebywa z Tobą w miejscu zakwaterowania na Airbnb, uzyskał pozytywny wynik pod wirtualnym lub osobistym nadzorem wykwalifikowanego lekarza.
Każda polisa obejmuje gości, którzy je kupili, oraz osoby, które zatrzymują się u nich w obiekcie Airbnb. Osoby te nie muszą być dodawane do rezerwacji na Airbnb ani wymienione w zasadach, aby mogły być objęte ochroną, i nie ma żadnych ograniczeń wiekowych.
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii mogą anulować swoje zasady w ciągu 14 dni od zakupu i otrzymać pełny zwrot kosztów. Pamiętaj, że nie możesz anulować swoich zasad po wyjeździe lub zgłoszeniu roszczenia, nawet jeśli masz na koncie 14-dniowy okres odpoczynku.
Aby anulować swoje zasady, przejdź do strony przeglądowej zasięgu i wybierz opcję Anuluj.
Roszczenia są rozpatrywane przez Europ Assistance od początku do końca. Możesz rozpocząć roszczenie, przechodząc do strony przeglądowej zasięgu i wybierając opcję Rozpocznij roszczenie lub kontaktując się bezpośrednio z Europ Assistance.
Jeśli masz pytania dotyczące swoich zasad, potrzebujesz pomocy z roszczeniem lub potrzebujesz pomocy w podróży, skontaktuj się z Europ Assistance, dzwoniąc pod numer +44 (0) 203 7888 656 lub wysyłając e-mail na adres infoairbnb@roleurop.com.
W przypadku mieszkańców Wielkiej Brytanii ubezpieczenie turystyczne jest gwarantowane przez Europ Assistance S.A. UK Branch.
Europ Assistance S.A. jest nadzorowana przez francuskie władze (ACPR), 4, place de Budapest, CS92459 - 75436 Paris Cedex 09, Francja. Europ Assistance S.A. UK Branch jest autoryzowany przez Prudential Regulation Authority. Z zastrzeżeniem przepisów wydanych przez Financial Conduct Authority i ograniczonych przepisów wydanych przez Prudential Regulation Authority. Szczegółowe informacje na temat zakresu naszego rozporządzenia prudencji są dostępne na żądanie. Europ Assistance S.A. UK Branch FCA register number is 203084.
Dla mieszkańców Wielkiej Brytanii to ubezpieczenie turystyczne jest organizowane przez Airbnb UK Services Limited. Airbnb UK Services Limited jest wyznaczonym przedstawicielem Aon UK Limited, który jest autoryzowany i regulowany przez Financial Conduct Authority. Numer rejestracyjny FCA Aon UK Limited to 310451, możesz to sprawdzić, odwiedzając Rejestr Usług Finansowych | FCA lub dzwoniąc pod numer 0800 111 6768. Ubezpieczenie turystyczne jest dostępne dla gości w wieku 18 lat i starszych. Obowiązują pełne warunki. Ubezpieczenie turystyczne jest regulowane przez Financial Conduct Authority, pozostałe produkty i usługi nie są regulowane przez Airbnb UK Services Limited. FP.AFF.343.LC
Podczas dokonywania rezerwacji na Airbnb otrzymasz możliwość dodania ubezpieczenia turystycznego na stronie płatności. Zanim to zrobisz, zapoznaj się ze szczegółami oferowanej polisy ubezpieczeniowej i tego, co jest objęte ochroną, aby upewnić się, że jest ona dla Ciebie odpowiednia.
Wkrótce po potwierdzeniu rezerwacji otrzymasz e-maila z potwierdzeniem zakupu ubezpieczenia i dostarczeniem kopii polisy ubezpieczeniowej. Ten e-mail będzie również zawierał link do strony szczegółów zasad, na której możesz anulować swoje zasady, rozpocząć roszczenie i nie tylko.
Twoja polisa ubezpieczenia podróżnego zostanie automatycznie zaktualizowana, jeśli daty Twojej rezerwacji lub liczby gości ulegną zmianie i nie będzie żadnych roszczeń dotyczących istniejącej polisy. Jeśli zmiana ma wpływ na łączną cenę Twojej rezerwacji, pobierzemy od Ciebie należną kwotę za ubezpieczenie turystyczne.
Ubezpieczenie podróżne Euro Assistance obejmuje:
Chociaż pandemie nie są objęte ubezpieczeniem podróżnym, COVID-19 jest w niektórych sytuacjach pokryty, ponieważ uważa się, że jest to poważna choroba. Nieoczekiwana choroba jest głównym powodem anulowania podróży, pomocy medycznej i korzyści związanych z ograniczeniem podróży. Nie jesteś objęty ograniczeniami w podróżowaniu spowodowanymi przez COVID-19, takimi jak zamknięcie granic i mandaty do kwarantanny.
Pamiętaj, że jeśli zgłosisz roszczenie z powodu COVID-19, poprosimy Cię o okazanie dokumentacji potwierdzającej, że Ty, członek rodziny (na przykład Twoje dziecko) lub ktoś, kto przebywa z Tobą w miejscu zakwaterowania na Airbnb, uzyskał pozytywny wynik pod wirtualnym lub osobistym nadzorem wykwalifikowanego lekarza.
Każda polisa obejmuje gości, którzy je kupili, oraz osoby, które zatrzymują się u nich w obiekcie Airbnb. Osoby te nie muszą być dodawane do rezerwacji na Airbnb ani wymienione w zasadach, aby mogły być objęte ochroną, i nie ma żadnych ograniczeń wiekowych.
Mieszkańcy UE (z wyłączeniem Francji) mogą anulować swoje zasady w ciągu 14 dni od zakupu, aby otrzymać pełny zwrot kosztów. Pamiętaj, że nie możesz anulować swoich zasad po wyjeździe lub zgłoszeniu roszczenia, nawet jeśli masz 14-dniowy okres karencji.
Aby anulować swoje zasady, przejdź do strony przeglądowej zasięgu i wybierz opcję Anuluj.
Roszczenia są rozpatrywane przez Europ Assistance od początku do końca. Możesz rozpocząć roszczenie, przechodząc do strony przeglądowej zasięgu i wybierając opcję Rozpocznij roszczenie lub kontaktując się bezpośrednio z Europ Assistance.
Jeśli masz pytania dotyczące swoich zasad, potrzebujesz pomocy w związku z roszczeniem lub potrzebujesz pomocy w podróży:
W przypadku mieszkańców Unii Europejskiej ubezpieczenie podróżne jest wystawiane przez Europ Assistance SA działającego w jego irlandzkim oddziale i oferowane przez pośrednika ubezpieczenia Aon Iberia Correduria de Seguros y Reaseguros S.A poznaj Airbnb Marketing Services. Europ Assistance SA jest nadzorowane przez Autorité de contrôle prudentiel et de résolution (ACPR) we Francji, a jej irlandzki oddział podlega regulacjom Central Bank of Ireland w zakresie prowadzenia działalności. Obowiązują pełne warunki.