Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    W jaki sposób informujemy obecnie gości o ubezpieczeniu podróżnym

    W jaki sposób informujemy obecnie gości o ubezpieczeniu podróżnym

    Co robimy, aby wesprzeć gospodarzy i zwiększyć pewność rezerwacji?
    Autor: Airbnb, 6 maj 2020
    Przeczytasz w 2 min
    Zaktualizowano 6 maj 2020

    Najważniejsze wskazówki

    • Airbnb uruchomiło dla gości nową stronę ubezpieczenia podróży

    • Współpracujemy z renomowanymi portalami porównującymi ubezpieczenia podróżne, aby ułatwić gościom zakup polisy

    • Pracujemy nad kolejnymi opcjami w przypadku anulowania rezerwacji przez gości

    Jeśli sprawy nie potoczą się zgodnie z planem, ubezpieczenie podróżne może pomóc. Zakup polisy ubezpieczeniowej przed wyjazdem może uchronić gości przed nieoczekiwanymi wydatkami, np. związanymi z anulowaniem podróży, utratą lub uszkodzeniem bagażu albo pomocą służb w nagłych wypadkach.

    Aby wesprzeć gospodarzy i gości, zaczynamy informować gości o korzyściach płynących z polisy i gdzie mogą ją kupić. To tylko jedno z wielu naszych działań na rzecz gospodarzy, którzy obawiają się anulowania rezerwacji pobytu.

    Co robimy:

    Informowanie gości o ubezpieczeniach podróżnych. Z myślą o gościach, którzy rozważają zakup polisy na podróż, uruchomiliśmy stronę ubezpieczenia podróżnego, gdzie można znaleźć opis zalet tego rozwiązania.

    • Informacje te zostaną przedstawione każdemu gościowi, który zarezerwuje pobyt.
    • Opublikowaliśmy również kilka artykułów w Centrum pomocy na temat najczęstszych pytań, np. czy ubezpieczenie podróżne obejmuje roszczenia związane z COVID-19.

    Współpraca z branżą turystyczną. Współpracujemy z dostawcami ubezpieczeń podróżnych, aby umożliwić gościom porównanie cen i zakup polisy odpowiadającej ich oczekiwaniom.

    • Chociaż indywidualne potrzeby mogą się różnić, podróżni powinni wziąć pod uwagę szeroki wachlarz korzyści.
    • Mogą one obejmować pokrycie kosztów anulowania lub przerwania podróży, kosztów leczenia, pomocy w nagłych wypadkach oraz zagubionego lub uszkodzonego bagażu, a  także pokrycie kosztów anulowania z dowolnego powodu.

    Znalezienie innych opcji dla gospodarzy w przypadku anulowania. W ciągu najbliższych kilku miesięcy wrócimy do Ciebie z nowymi informacjami.

    • Chcemy mieć pewność, że gospodarze nie utracą przychodów w przypadku anulowania rezerwacji z powodów uznanych za zawinione przez gościa.
    • Wspólnie z firmami z branży ubezpieczeniowej pracujemy nad stworzeniem procedur umożliwiających gościom zakup ubezpieczenia podróżnego – najpierw w USA i Kanadzie, a następnie w innych częściach świata.
    • Nasza polityka okoliczności wyjątkowych umożliwia gospodarzom i gościom anulowanie kwalifikujących się rezerwacji bez żadnych opłat lub kar – będziemy pracować nad tymi zasadami, aby jeszcze bardziej dostosować je do oczekiwań gospodarzy.

    Dziękujemy, że jesteś naszym gospodarzem i ważnym członkiem społeczności Airbnb. Aby wesprzeć gospodarzy i gości, będziemy nadal informować gości o korzyściach płynących z polisy i o innych sposobach zabezpieczenia podróży. Dodaj do zakładek Airbnb.pl/COVID i zaglądaj po nowe wiadomości.

    Wszelkie informacje są przekazywane w celach edukacyjnych, a Airbnb nie oferuje obecnie ubezpieczenia podróżnego ani nie poleca produktów ani usług firm ubezpieczeniowych, ich przedstawicieli lub brokerów.

    Od czasu publikacji informacje zawarte w tym artykule mogły się zmienić.

    Najważniejsze wskazówki

    • Airbnb uruchomiło dla gości nową stronę ubezpieczenia podróży

    • Współpracujemy z renomowanymi portalami porównującymi ubezpieczenia podróżne, aby ułatwić gościom zakup polisy

    • Pracujemy nad kolejnymi opcjami w przypadku anulowania rezerwacji przez gości

    Airbnb
    6 maj 2020
    Czy udało nam się pomóc?