Uzyskaj pomoc, jeśli podejrzewasz, że opłacona rezerwacja jest fałszywa.
Skorzystaj z tego formularza w celu zgłoszenia straty finansowej w związku z opłaceniem fałszywej rezerwacji za pośrednictwem przelewu bankowego lub przekazu, MoneyGram lub innej bezpośredniej metody płatności.
Do czego nie służy ten formularz
Nie korzystaj z tego formularza, jeśli gość lub gospodarz zaproponował Ci dokonanie płatności poza Airbnb i nie doszło do straty finansowej. W takiej sytuacji, zgłoś nam wiadomość, w której przedstawiono taką propozycję. Zobacz , jak to zrobić
Potrzebujesz
Dokumentacja płatności (np.: wyciąg bankowy)
Dokumentacja korespondencji z gospodarzem (np.: e-maile)
Czego się spodziewać
- Po wypełnieniu formularza, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i numerem sprawy.
- Wyznaczony członek naszego zespołu zbada Twoją sprawę – postaramy się skontaktować z Tobą w ciągu 48 godzin.
- Nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że odzyskamy Twoje pieniądze, ale spróbujemy dojść, co się wydarzyło i zapewnić wsparcie.