Shutters at Coral Cove is a 3 bedroom Barbados beachfront apartment on the West Coast of the island. Ta luksusowa willa wakacyjna ma otwarte wnętrze, w którym znajduje się odnowiona i w pełni wyposażona kuchnia.
Miejsce
W 3 pięknie urządzonych sypialniach znajdują się łazienki i klimatyzacja. W apartamencie znajduje się również prywatny balkon z niezakłóconym widokiem na morze i jadalnią.
Coral Cove znajduje się w odległości spaceru od jednej z najlepszych plaż na wyspie. Paynes Bay Beach to długi odcinek białej piaszczystej plaży z krystalicznie czystą wodą i oferuje idealne warunki do pływania. Ponadto w luksusowym budynku znajduje się również całodobowa ochrona, usługi konsjerża i usługa sprzątania dwa razy w tygodniu.
Wyróżniające się funkcje
Nowo odnowiona kuchnia
Przy plaży
Całodobowa ochrona
W pełni ogrodzona posiadłość
Zamknięte ogrody
Prywatny balkon
Dokładniejsze informacje
Udogodnienia wewnętrzne
Bar Area
Blender
Książki/materiały do czytania
Wentylatory sufitowe
Ekspres do kawy
Zmywarka do naczyń
Płyta elektryczna
Winda
W pełni klimatyzowane
Kostkarka do lodu
Żelazko i deska
Czajnik
Kitchen Island
Kuchenka mikrofalowa
Piekarnik
Satelita/kablówka
Smart TV
Telefon
Toster
Suszarka bębnowa
Pralka
Dostęp dla wózków inwalidzkich
Wi-Fi
Lodówka na wino
Udogodnienia zewnętrzne
Całodobowa ochrona
Al Fresco Dining Area
Al Fresco Lounge Area
Dostęp do balkonu
Krzesła plażowe
Podstawy plażowe
Bezpośredni dostęp do plaży
Zamknięty ogród
Oświetlenie zewnętrzne
Bezpłatny parking na miejscu
Ogrody krajobrazowe
Meble ogrodowe
Taras
Shared Garden
Leżaki
Ogród dostępny dla osób na wózkach inwalidzkich
Dostęp dla gości
Goście mają wyłączny dostęp do całej nieruchomości.
Inne ważne rzeczy
KORZYSTANIE Z WILLI:
Klient może wejść do willi o godzinie 15:00 w dniu rozpoczęcia wynajmu.
Klient nie może korzystać z Willi do żadnych innych celów niż prywatny dom wakacyjny do zakwaterowania Klienta i innych gości, chyba że Właściciel uzgodni inaczej na piśmie.
Tylko osoby określone w szczegółach rezerwacji mogą przebywać w Willi jako goście.
Wszelkie zmiany liczby gości biorących udział w imprezie muszą zostać zgłoszone Firmie, ponieważ mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za wynajem.
Klient nie może robić ani ponosić niczego, co może być lub stać się uciążliwością lub uciążliwością dla Właściciela lub lokatorów sąsiednich gruntów lub które mogłyby unieważnić wszelkie polisy ubezpieczeniowe mające wpływ na willę, i nie może przyprowadzać do Willi żadnych zwierząt, chyba że zostało to wcześniej uzgodnione przez Właściciela.
Klient nie może podnajmować ani cedować wynajmu Willi.
Personel willi zapewni wyżywienie dla uzgodnionej liczby gości podczas pobytu w willi.
Dla wszystkich osób, które przekraczają te numery, należy uzyskać specjalne pozwolenie.
Klient podejmie odpowiednie kroki w celu zabezpieczenia willi poprzez odpowiednie użycie wszystkich zamków i urządzeń zabezpieczających, takich jak alarmy.
Właściciel lub Firma nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie jakichkolwiek przedmiotów osobistych lub kosztowności.
Tam, gdzie są zapewnione sejfy, zaleca się odpowiednie zabezpieczenie cennych przedmiotów.
Klient zachowa należytą ostrożność podczas pobytu i zapewni odpowiedni nadzór nad dziećmi, psami lub osobami ze specjalnymi potrzebami - zwłaszcza w pobliżu basenów, stawów rybnych, balkonów, urządzeń do gotowania, plaży, schodów lub łazienek/jacuzzi.
Właściciel lub Firma nie ponoszą odpowiedzialności za obrażenia ciała lub szkody Klienta lub osób towarzyszących Klientowi.
O ile wcześniej nie uzgodniono tego z Firmą i/lub Właścicielem, Klient opuści willę do godziny 12:00 w południe w ostatnim dniu okresu wynajmu.
PORZĄDEK I USZKODZENIA:
Klient pozostawi willę oraz jej umeblowanie, wyposażenie i ruchomości w dobrym stanie i poinformuje zarządcę nieruchomości, właściciela lub jego pracowników o wszelkich uszkodzeniach willi lub jej zawartości powstałych podczas pobytu klienta.
Klient zobowiązuje się do zapłaty za wszelkie takie szkody i za wszelkie brakujące przedmioty.
Wszystkie uszkodzenia lub zagubione przedmioty należy zgłaszać przed wyjazdem do zarządcy nieruchomości lub menedżera ds. relacji z gośćmi, którzy poinformują o kosztach wymiany (lub podadzą szacunkową wartość). Wszelkie kwoty należne od Klienta zostaną potrącone podczas rozliczania Depozytu.
USZKODZENIA I INCYDENTY:
Firma musi posiadać depozyt za szkody, aby został zwrócony Klientowi, gdy Klient opuści willę, a Spółka potwierdzi, że nie ma żadnych potrąceń.
Nasza pełna umowa najmu zostanie wydana po dokonaniu rezerwacji.