Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje

Znajdź moje zarobki

Stan swoich finansów zawsze możesz sprawdzić w panelu zarobków.

Zarobki w interaktywnej wersji

Panel zarobków zawiera interaktywny wykres. Wykres słupkowy możesz rozwinąć, aby włączyć interaktywny widok zarobków.

W interaktywnym widoku zarobków możesz filtrować wykres według oferty, a następnie przełączać się między widokami dochodów miesięcznych i rocznych, przeglądać miesięczne zarobki – zarówno historyczne, jak i przyszłe – oraz analizować kluczowe statystyki dotyczące działalności.

Podsumowanie od początku roku

Podsumowanie za okres od początku roku to całkowita kwota, którą otrzymujesz za rezerwacje uzyskane w danym roku. Zawiera ono także wszelkie opłaty serwisowe, podatki i inne potrącone kwoty oraz całkowity przychód netto.

Nadchodzące zarobki

Zobacz w panelu Zarobki następne trzy nadchodzące transakcje lub wybierz Pokaż wszystkie nadchodzące, aby wyświetlić pełną listę.

Możesz filtrować nadchodzące transakcje według daty i oferty, a także wyszukiwać konkretne transakcje, korzystając z kodu potwierdzenia rezerwacji lub kwoty wypłaty.

Otwórz konkretną transakcję, aby wyświetlić jej szczegóły, datę zaplanowanego wysłania i sposób, w jaki wypłata została obliczona. Możesz też zmienić formę wypłaty, na konto której ta wypłata trafi, klikając Zmień formę wypłaty.

Wypłacone zarobki

Zobacz w panelu Zarobki ostatnie trzy opłacone transakcje lub kliknij Pokaż wszystkie wypłacone, aby wyświetlić pełną listę.

Zaznacz poszczególne wiersze, aby zobaczyć szczegóły, w tym informacje o rezerwacji, korekty czy dane na temat anulowania.

Jeśli masz wiele rezerwacji, które się zaczynają tego samego dnia, środki za te rezerwacje zostaną przesłane jednym przelewem i zawarte w jednym wierszu.

Jeśli masz dług wobec gościa (np. musisz zwrócić mu pieniądze za anulowanie lub zmianę rezerwacji), informacje na ten temat znajdziesz w panelu zarobków. Dowiedz się więcej, czym jest korekta zarobków.

Kiedy otrzymasz swoje zarobki

Harmonogram wypłat dla wszystkich rezerwacji możesz zobaczyć w sekcjach NadchodząceWypłacone w panelu Zarobki.

Poniżej kwoty wypłaty można zobaczyć status każdej transakcji. Kliknij podpowiedź, aby uzyskać więcej informacji na temat szacowanego czasu dostawy swojej wypłaty.

To, w jakim czasie pieniądze trafią na Twoje konto, zależy od Twojej formy płatności.

Jeśli Twoja wypłata została niedawno wysłana, pamiętaj, że czas oczekiwania na nią zależy od wybranej przez Ciebie formy wypłaty. Dowiedz się więcej o średnim czasie przetwarzania wypłaty.

Eksportowanie raportów o zarobkach do arkusza

Aby wyeksportować plik CSV ze szczegółami wypłaty:

  1. Przejdź do panelu Zarobki.
  2. Aby pobrać plik CSV, kliknij Pokaż wszystkie nadchodzące lub Pokaż wszystkie wypłacone > Pobierz raport > Utwórz raport.

Aby pobrać raporty o zarobkach w formacie PDF

You can also view automatically generated monthly and yearly summary reports for your earnings as well as download them as PDFs.

Download an earning report PDF on desktop:

  1. Click Earnings
  2. Go to Settings and documents, then Earnings reports
  3. Choose the desired year of your Earnings report
  4. Click a monthly or yearly report to open it
  5. Click Get PDF report
  6. Under Get PDF report, choose Download PDF or Send by email
  7. Click Download or Send
Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Gospodarz

    W jaki sposób dowiem się, że moja metoda wypłaty jest gotowa?

    Twoja forma wypłaty powinna zostać zaktualizowana w ciągu 7 dni roboczych. Kiedy pojawi się status „Gotowa”, wypłaty będą mogły zacząć wpływ…
  • Gospodarz

    Kiedy otrzymasz wypłatę

    Wypłatę wyślemy Ci mniej więcej 24 godziny po zameldowaniu się gościa w Twoim miejscu. Czas realizacji przelewu zależy od Twojego banku i wy…
  • Gospodarz

    Co to jest korekta zarobków

    Korekta to kwota, którą gospodarz musi zapłacić w wyniku anulowania, zmiany w rezerwacji lub naruszenia naszych Zasad zwrotów dla Gości.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj