Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Aktualizacje udostępniamy 1 i 15 dnia każdego miesiąca.

    Jak mogę wyłączyć lub usunąć konto?

    Wyłączanie konta

    Jeśli chcesz samodzielnie wyłączyć swoje konto, musisz zalogować się na Airbnb na komputerze stacjonarnym lub w przeglądarce (nie będzie to możliwe w aplikacji Airbnb) i przejść do zakładki Zarządzaj swoimi danymi.

    Gdy wyłączysz konto:

    • Wszystkie Twoje rezerwacje (zarówno gospodarza, jak i gościa) zostaną automatycznie anulowane.
    • Twój profil zostanie ukryty.
    • Jeśli jesteś gospodarzem, Twoje oferty zostaną ukryte.
    • Niektóre informacje, takie jak na przykład recenzje, mogą być nadal widoczne dla użytkowników.
    • Twoje dane zostaną zachowane, dzięki czemu w przyszłości ponowne włączenie Twojego konta będzie możliwe.

    Jeśli chcesz przywrócić swoje konto, skontaktuj się z nami.

    Jeśli jesteś gospodarzem i chcesz wyłączyć swoją ofertę, a nie konto, dowiedz się, jak to zrobić.

    Usuwanie konta

    Jeśli chcesz nieodwracalnie zamknąć i usunąć swoje konto, możesz to zrobić samodzielnie w zakładceZarządzaj swoimi danymi.

    Gdy usuniesz konto:

    • Zanim zaakceptujemy Twoją prośbę o usunięcie konta, w trosce o Twoje bezpieczeństwo zweryfikujemy Twoją tożsamość.
    • Wszystkie Twoje rezerwacje (zarówno gospodarza, jak i gościa), zostaną automatycznie anulowane.
    • Usuniemy Twoje konto, gdy tylko nas o to poprosisz, jednak pamiętaj, że zgodnie z obowiązującymi przepisami będziemy zmuszeni lub będziemy mogli niektóre Twoje dane zachować w naszym systemie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

    Gdy usuniesz konto, jego przywrócenie i  odzyskanie dostępu do niego będzie niemożliwe. Utracisz też bezpowrotnie swoje dane. Gdy zechcesz ponownie korzystać z Airbnb, konieczne będzie utworzenie nowego konta. Jeśli masz pytania dotyczące korzystania z praw osoby, której dane dotyczą, dowiedz się więcej.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?