Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Aktualizacje udostępniamy 1 i 15 dnia każdego miesiąca.

    Jak działają oceny i recenzje w przypadku współgospodarza?

    Napisana przez gościa recenzja pojawi się na stronie oferty i w profilu właściciela oferty, a ocena w gwiazdkach będzie miała wpływ na status Superhost tego właściciela.

    Jeśli głównym gospodarzem jest współgospodarz, to z nim będą kontaktować się goście i jego zdjęcie profilowe będzie się wyświetlało w trakcie procesu dokonywania rezerwacji. Jeśli jednak chodzi o recenzje i oceny gości, to będą one dotyczyły właściciela oferty.

    Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj o różnicach między właścicielami ofert, głównymi gospodarzami i współgospodarzami.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?