W jakiej sytuacji wysłać wiadomość do gospodarza
Z gospodarzem możesz skontaktować się w dowolnym momencie. Czasem będzie to konieczne, a czasem może Wam to po prostu ułatwić życie.
W jakich sytuacjach musisz skontaktować się z gospodarzem
Jeśli oferty, która Cię interesuje, nie można zarezerwować natychmiastowo, musisz poprosić gospodarza o zaakceptowanie rezerwacji. Na etapie potwierdzenia i opłacenia rezerwacji musisz napisać do gospodarza, by pokrótce poinformować go o celu podróży i dacie zameldowania.
W jakich sytuacjach warto skontaktować się z gospodarzem
- Planujesz wysłać prośbę o rezerwację: możesz wysłać gospodarzowi wiadomość, aby się upewnić, czy jego miejsce jest dostępne.
- Masz pytanie: warto mieć pewność, czego się spodziewać w trakcie pobytu. Najpierw jednak sprawdź, czy nie znajdziesz odpowiedzi w opisie oferty.
- Masz już zarezerwowany pobyt, ale potrzebujesz więcej informacji: możesz zadać pytania w wątku wiadomości z gospodarzem lub przejść do karty Podróże.
Gospodarz jeszcze Ci nie odpowiedział?
Większość gospodarzy odpisuje w ciągu kilku godzin, ale różnica czasu lub brak dostępu do internetu mogą sprawić, że zajmie im to nieco dłużej. W międzyczasie możesz się skontaktować z innymi gospodarzami oferującymi miejsce w interesującej Cię okolicy. Pamiętaj tylko, aby nie wysyłać więcej niż jednej prośby dotyczącej tego samego terminu, bo mogłoby się to skończyć zdublowaniem rezerwacji.
Powiązane artykuły
- Gość
Kontakt z gospodarzami
Jeśli chcesz przed zarezerwowaniem dowiedzieć się czegoś więcej o ofercie pobytu lub atrakcji, możesz wysłać do gospodarza wiadomość na Airb… - Gość
Kontakt z gospodarzem bez dokonywania rezerwacji
Zanim zarezerwujesz ofertę, możesz zapytać gospodarza na przykład o jego miejsce lub o dostępność. - Gość
Czas odpowiedzi od gospodarza
Gospodarze mają 24 godziny na oficjalne zaakceptowanie lub odrzucenie prośby o rezerwację. Wyślemy Ci e-maila z aktualizacją stanu.