UBEZPIECZENIE GOSPODARZY W JAPONII

Program Ubezpieczenia Atrakcji

UBEZPIECZENIE GOSPODARZY W JAPONII

Program Ubezpieczenia Atrakcji

img

Co podlega ochronie?

Ubezpieczenie Gospodarzy Atrakcji zapewnia ochronę do 100 milionów JPY w przypadku zgłoszenia przez osobę trzecią roszczenia z tytułu uszczerbku na zdrowiu lub uszkodzenia mienia w czasie trwania atrakcji.

Co podlega ochronie?

Ubezpieczenie Gospodarzy Atrakcji zapewnia ochronę do 100 milionów JPY w przypadku zgłoszenia przez osobę trzecią roszczenia z tytułu uszczerbku na zdrowiu lub uszkodzenia mienia w czasie trwania atrakcji.

Co podlega ochronie?

Ubezpieczenie Gospodarzy Atrakcji zapewnia ochronę do 100 milionów JPY w przypadku zgłoszenia przez osobę trzecią roszczenia z tytułu uszczerbku na zdrowiu lub uszkodzenia mienia w czasie trwania atrakcji.

Program Ubezpieczenia Atrakcji obejmuje:

  • Zobowiązania wynikające z uszkodzenia ciała, za które odpowiedzialność ponosi gospodarz.
  • Zobowiązania wynikające z uszkodzenia mienia osoby trzeciej, za które odpowiedzialność ponosi gospodarz.

  • Program Ubezpieczenia Atrakcji chroni gospodarzy atrakcji, ich pracowników świadczących pracę związaną z atrakcją oraz osoby trzecie, które na podstawie umowy zawartej z gospodarzem zapewniają umeblowanie miejsca, gdzie odbywa się atrakcja. Udział w programie nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami po stronie gospodarza.

    Program Ubezpieczenia Atrakcji nie obejmuje:

  • Wypadki drogowe.
  • Zniszczenie mienia przez takie czynniki jak pleśń czy zanieczyszczenia.
  • Umyślne działanie (nie w wyniku wypadku)

  • Ubezpieczenie Atrakcji nie obejmuje wszystkich typów odpowiedzialności.

    Wypłaty z Programu Ubezpieczenia Atrakcji podlegają określonym warunkom, ograniczeniom i wyłączeniom. Więcej informacji znajdziesz na stronie podsumowania Programu Ubezpieczenia Atrakcji.

    Aby uzyskać kopię polisy ubezpieczeniowej, skontaktuj się z firmą Aon Japan Ltd. i we wniosku podaj swoje dane konta Airbnb.

    Roszczenia

    Aby zgłosić szkodę, skontaktuj się z obsługą społeczności. Skontaktujemy się z naszym zewnętrznym administratorem roszczeń.

    Roszczenia

    Aby zgłosić szkodę, skontaktuj się z obsługą społeczności. Skontaktujemy się z naszym zewnętrznym administratorem roszczeń.

    Roszczenia

    Aby zgłosić szkodę, skontaktuj się z obsługą społeczności. Skontaktujemy się z naszym zewnętrznym administratorem roszczeń.