UBEZPIECZENIE GOSPODARZY W JAPONII
Program Ubezpieczenia Atrakcji
UBEZPIECZENIE GOSPODARZY W JAPONII
Program Ubezpieczenia Atrakcji
Co podlega ochronie?
Ubezpieczenie Gospodarzy Atrakcji zapewnia ochronę do 100 milionów JPY w przypadku zgłoszenia przez osobę trzecią roszczenia z tytułu uszczerbku na zdrowiu lub uszkodzenia mienia w czasie trwania atrakcji.
Co podlega ochronie?
Ubezpieczenie Gospodarzy Atrakcji zapewnia ochronę do 100 milionów JPY w przypadku zgłoszenia przez osobę trzecią roszczenia z tytułu uszczerbku na zdrowiu lub uszkodzenia mienia w czasie trwania atrakcji.
Co podlega ochronie?
Ubezpieczenie Gospodarzy Atrakcji zapewnia ochronę do 100 milionów JPY w przypadku zgłoszenia przez osobę trzecią roszczenia z tytułu uszczerbku na zdrowiu lub uszkodzenia mienia w czasie trwania atrakcji.
Program Ubezpieczenia Atrakcji obejmuje:
Program Ubezpieczenia Atrakcji chroni gospodarzy atrakcji, ich pracowników świadczących pracę związaną z atrakcją oraz osoby trzecie, które na podstawie umowy zawartej z gospodarzem zapewniają umeblowanie miejsca, gdzie odbywa się atrakcja. Udział w programie nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami po stronie gospodarza.
Program Ubezpieczenia Atrakcji nie obejmuje:
Ubezpieczenie Atrakcji nie obejmuje wszystkich typów odpowiedzialności.
Wypłaty z Programu Ubezpieczenia Atrakcji podlegają określonym warunkom, ograniczeniom i wyłączeniom. Więcej informacji znajdziesz na stronie podsumowania Programu Ubezpieczenia Atrakcji.
Aby uzyskać kopię polisy ubezpieczeniowej, skontaktuj się z firmą Aon Japan Ltd. i we wniosku podaj swoje dane konta Airbnb.
Roszczenia
Aby zgłosić szkodę, skontaktuj się z obsługą społeczności. Skontaktujemy się z naszym zewnętrznym administratorem roszczeń.
Roszczenia
Aby zgłosić szkodę, skontaktuj się z obsługą społeczności. Skontaktujemy się z naszym zewnętrznym administratorem roszczeń.
Roszczenia
Aby zgłosić szkodę, skontaktuj się z obsługą społeczności. Skontaktujemy się z naszym zewnętrznym administratorem roszczeń.