Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.

Wypróbuj nasze narzędzia cenowe

Zarządzaj ceną, korzystając ze zniżek, promocji i cen niestandardowych.
Autor: Airbnb, 9 sty 2025
Zaktualizowano 9 sty 2025
Wypróbuj nasze narzędzia cenowe
Korzystanie z kalendarza
Wypróbuj nasze narzędzia cenowe

Dzięki narzędziom cenowym Airbnb możesz łatwo dostosować swoją stawkę. Narzędzia te znajdziesz w kalendarzu.

Narzędzia cenowe i ustawienia dostępności często działają w połączeniu. Jeśli chcesz skorzystać z określonych narzędzi, takich jak zniżki na pobyty miesięczne, być może najpierw konieczna będzie zmiana dostępności, np. zezwolenie na dłuższe pobyty.

Dostosowanie ceny

Regularne sprawdzanie i dostosowywanie cen może pomóc Ci osiągać zamierzony zysk.

Cenę podstawową możesz edytować w dowolnym momencie w kalendarzu swojej oferty. Gdy klikniesz wartość, aby ją zmienić, zobaczysz zarówno cenę gościa przed opodatkowaniem, jak i swoje zarobki po odjęciu opłaty serwisowej gospodarza.

Masz też dwa inne sposoby na dostosowanie ceny podstawowej.

  • Niestandardowa cena weekendowa: możesz dodać inną cenę za noc w piątek i sobotę. Zróżnicowanie cen w zależności od terminu może pomóc Ci zmaksymalizować liczbę rezerwacji.
  • Inteligentna wycena: włącz ją w dowolnym momencie, aby automatycznie dostosowywać stawki na podstawie lokalnego zapotrzebowania. To narzędzie uwzględnia setki czynników związanych z Twoją ofertą, okolicą oraz tym, czego i jak szukają goście. Możesz również ustalić minimalną i maksymalną cenę za noc.

Oferowanie zniżek i promocji

Kolejny sposób na przyciągnięcie gości to obniżenie ceny podstawowej w przypadku niektórych rodzajów rezerwacji. W kalendarzu Twojej oferty dostępne są cztery zniżki.

  • Tygodniowe: zniżki na pobyty trwające co najmniej 7 nocy mogą poprawić pozycję oferty w wynikach wyszukiwania, zapełnić luki w kalendarzu i zmniejszyć rotację gości. Jeśli oferujesz zniżki tygodniowe w wysokości co najmniej 10%, goście zobaczą specjalne powiadomienie. Obniżona cena będzie widoczna obok przekreślonej ceny pierwotnej.
  • Miesięczne: możesz również zaoferować zniżkę na pobyty trwające co najmniej 28 nocy. Może to wydłużyć średnią długość pobytów w oferowanych przez Ciebie domach i zmniejszyć rotację gości. Jeśli oferujesz zniżki miesięczne w wysokości co najmniej 10%, goście zobaczą to samo specjalne powiadomienie.
  • Wcześniejsza rezerwacja: zniżki za rezerwacje dokonane od 1 do 24 miesięcy przed zameldowaniem mogą pomóc Ci przyciągnąć gości, którzy planują wyjazd z wyprzedzeniem. Jeśli oferujesz zniżki za wcześniejszą rezerwację w wysokości co najmniej 3%, goście zobaczą specjalne powiadomienie w wynikach wyszukiwania i na stronie Twojej oferty.
  • Last minute: zniżki na rezerwacje dokonane od 1 do 28 dni przed zameldowaniem mogą pomóc Ci zapełnić wolne terminy w kalendarzu i zwiększyć zarobki. Jeśli oferujesz zniżki w wysokości co najmniej 10% w stosunku do mediany cen z ostatnich 60 dni, goście zobaczą specjalne powiadomienie w wynikach wyszukiwania i na stronie Twojej oferty.

Ustawianie zniżek krótkoterminowych może Ci pomóc w uzyskaniu większej liczby rezerwacji bez zmiany ceny podstawowej. Zależnie od tego, czy się kwalifikujesz, możesz zastosować maksymalnie dwa rodzaje promocji.

  • Promocja „Nowa oferta”: zaoferuj 20% zniżki na trzy kolejne rezerwacje nowej oferty, aby zdobyć pierwszych gości i recenzje.
  • Promocja niestandardowa: wybierz termin i zniżkę, którą chcesz zaoferować. Obowiązują pewne wymagania, na przykład wymóg, aby oferta miała co najmniej trzy ukończone rezerwacje (w tym chociaż jedną w ciągu ostatniego roku), a wybrany przez Ciebie termin był dostępny przez co najmniej 28 dni. Jeśli oferujesz zniżkę w wysokości co najmniej 15%, goście zobaczą specjalne powiadomienie w wynikach wyszukiwania i na stronie Twojej oferty.

Dodawanie opłat opcjonalnych

Do swojej ceny możesz dodać trzy rodzaje opłat. Pamiętaj, że opłaty podnoszą cenę całkowitą i mogą zniechęcić gości do rezerwowania oferty oraz obniżyć Twoje zarobki.

  • Opłata za sprzątanie: jest to jednorazowa opłata, która podnosi całkowitą cenę pobytu i wyświetla się jako oddzielna pozycja na stronie płatności. Możesz ustawić niższą opłatę za sprzątanie w przypadku pobytów trwających od jednej do dwóch nocy.
  • Opłata za zwierzę: możesz pobierać tę opłatę za każde zwierzę, za każdą noc lub za cały pobyt. Nie możesz pobierać od gościa opłaty za zwierzę asystujące, a goście nie są zobowiązani do informowania o obecności takiego zwierzęcia przed dokonaniem rezerwacji. Dowiedz się więcej o zasadach Airbnb dotyczących ułatwień dostępu.
  • Opłata za dodatkowego gościa: możesz naliczyć opłatę za noc za każdego gościa powyżej określonej liczby. Na przykład w ramach Twojej ceny za noc możesz zezwalać na pobyt sześciu gości, ale za każdą następną osobę pobierać dodatkową opłatę w wysokości 10 USD za noc.

Przez cały czas masz kontrolę nad swoimi cenami i innymi ustawieniami. Nie gwarantujemy osiągnięcia konkretnych wyników.

Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

Wypróbuj nasze narzędzia cenowe
Korzystanie z kalendarza
Wypróbuj nasze narzędzia cenowe
Airbnb
9 sty 2025
Czy udało nam się pomóc?