Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.

Otrzymaj pierwsze 5 gwiazdek

Wypróbuj te wskazówki, aby zapewnić niezapomniane wrażenia.
Autor: Airbnb, 13 maj 2025
Zaktualizowano 13 maj 2025

Goście będą mogli zdecydować, czy Twoja atrakcja jest dla nich odpowiednia. Pozytywne recenzje mogą prowadzić do większej liczby rezerwacji i wyższych zarobków.

Zdobywanie pierwszych rezerwacji

Na początek skorzystaj z narzędzi cenowych na karcie „Oferty” i ustawień dostępności w kalendarzu.

  • Dodaj zniżki. Oferowanie zniżek ograniczonych czasowo, zniżek za wczesną rezerwację i zniżek dla dużych grup może pomóc Ci szybko uzyskać rezerwacje i utrzymać konkurencyjną cenę.
  • Udostępnij wolne terminy. Określ, z jakim wyprzedzeniem goście mogą rezerwować Twoją atrakcję. Terminy w kalendarzu zostały domyślnie ustawione jako niedostępne.
  • Skróć ostateczne terminy rezerwacji. Umożliwienie gościom zarezerwowania atrakcji bliżej planowanego rozpoczęcia może pomóc Ci zdobyć więcej rezerwacji.
  • Zadbaj o dostępność w godzinach większego zainteresowania. Sprawdź popularne dni i godziny atrakcji w Twojej okolicy, na przykład weekendy lub święta. Możesz zaplanować edycje jednorazowe, codzienne lub cotygodniowe.

Jak działają recenzje

Opinie gości pomagają Ci zapewnić najwyższą jakość atrakcji i budować Twoją reputację jako gospodarza. Prosimy gości o te informacje:

  • Ocena ogólna. Goście oceniają każdą atrakcję w skali od 1 do 5 gwiazdek. Twoja średnia ocena ogólna jest widoczna na stronie oferty, w wynikach wyszukiwania i w Twoim profilu.
  • Szczegółowe oceny. Goście przekazują bardziej szczegółowe opinie, oceniając wyjątkowość, wiedzę i doświadczenie, kontakt, lokalizację, rzetelność i stosunek wartości do ceny.
  • Publiczna recenzja. Jest ona widoczna w Twoim profilu i w sekcji recenzji na stronie Twojej oferty. Jeśli odpowiesz na publiczną recenzję gościa, Twoja odpowiedź pojawi się tuż pod nią.
  • Prywatna wiadomość. Ta opinia nie pojawia się na stronie Twojej oferty – jest tylko dla Ciebie.

Po otrzymaniu pierwszych trzech recenzji zyskasz dostęp do analiz opinii gości. Skorzystaj z menu, aby przejść do sekcji analiz w aplikacji Airbnb.

Skupienie na jakości

Najwyżej oceniani gospodarze mówią, jak przekraczać oczekiwania gości w ramach szczegółowych ocen.

Oprócz tych wskazówek dotyczących gościnności pamiętaj o podstawowych zasadach Airbnb dla gospodarzy i zasadach bezpieczeństwa dotyczących usług. Przedstawiają one podstawowe oczekiwania dotyczące świadczenia bezpiecznych atrakcji wysokiej jakości.

Wszyscy gospodarze, zdjęcia i szczegóły oferty muszą spełniać standardy i wymagania dotyczące atrakcji Airbnb.

Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

Airbnb
13 maj 2025
Czy udało nam się pomóc?