Jak ustawić ceny na Airbnb
Airbnb zapewnia Ci dostęp do narzędzi dla gospodarzy i milionów gości, dzięki którym możesz rozwijać swoją działalność. Zawsze masz pełną kontrolę nad ceną i w każdej chwili możesz ją zmienić.
Ceny na Airbnb
Jako uznany profesjonalista w swojej dziedzinie rozumiesz znaczenie świadczenia wysokiej jakości usług w konkurencyjnych cenach. Oto kilka czynników, które warto wziąć pod uwagę, ustawiając ceny na Airbnb.
- Podobne usługi: przejrzyj Airbnb i inne platformy pod kątem usług podobnych do Twojej, aby sprawdzić stawki innych gospodarzy.
- Ceny początkowe: zastanów się nad obniżeniem ceny, aby zachęcić pierwszych gości do dokonania rezerwacji na Airbnb. Możesz wprowadzać zmiany w miarę rozwijania swojej marki i budowania reputacji dzięki pozytywnym ocenom i recenzjom od gości.
- Opłata Airbnb: uwzględnij opłatę serwisową pobieraną przez Airbnb od gospodarzy za każdą rezerwację, którą zobaczysz po ustawieniu ceny. Dzięki tej opłacie zapewniamy narzędzia gospodarzom, oferujemy całodobową obsługę klienta i umożliwiamy docieranie do milionów gości korzystających z usług Airbnb.
Ustawianie różnych cen
Dodanie ofert w cenach podstawowych, standardowych i premium daje gościom więcej możliwości i może pomóc Ci osiągnąć zamierzony zysk.
Twoja cena powinna odzwierciedlać format, złożoność i wyjątkowość każdej oferty. Na przykład fotograf w Stanach Zjednoczonych może oferować półgodzinną sesję, która kosztuje mniej niż 50 USD, spersonalizowaną sesję portretową w cenie 50–150 USD oraz sesję rodzinną kosztującą ponad 150 USD.
Goście szukający usług na Airbnb zobaczą w wynikach wyszukiwania najniższą cenę. Oferta wstępna może pomóc przyciągnąć nowych gości i wzbudzić zainteresowanie Twoimi innymi ofertami.
Masz możliwość określenia ceny za osobę lub stałej ceny. Będą one dotyczyć wszystkich Twoich ofert.
- Cena za gościa: Twoja cena za każdą osobę obejmuje wszystkie opłaty i napiwki. Możesz również ustalić cenę minimalną za rezerwację. Niższa cena może przyciągnąć więcej gości i potencjalnie zwiększyć Twoje przychody. Na przykład w Stanach Zjednoczonych 4 gości dokonuje rezerwacji za 60 USD od osoby na łączną kwotę 240 USD, a 8 gości płaci 45 USD od osoby, co w sumie daje 360 USD za rezerwację.
- Stała cena: łączna cena obejmuje wszystkie opłaty i napiwki za dowolną liczbę gości do maksymalnej kwoty określonej w ofercie.
Dodawanie zniżek
Doskonałym sposobem na utrzymanie konkurencyjności cen jest oferowanie zniżek na różne rodzaje rezerwacji.
- Zniżka ograniczona czasowo: zaoferuj od 5% do 50% zniżki przez 30 dni, aby zachęcić pierwszych gości do dokonania rezerwacji.
- Zniżka za wcześniejszą rezerwację: zaoferuj 20% zniżki gościom, którzy dokonują rezerwacji więcej niż 2 tygodnie przed terminem, aby przyciągnąć gości planujących z wyprzedzeniem.
- Zniżka dla dużych grup: dodaj zniżkę grupową, aby szybciej osiągnąć maksymalne obłożenie.
Zniżki obowiązują za każdym razem, gdy gość rezerwuje usługę. Jeśli dodasz więcej niż jedną zniżkę, gość otrzyma tę, która przyniesie mu największe oszczędności. Goście nie mogą korzystać z kilku zniżek przy tej samej rezerwacji.
Wszyscy gospodarze, zdjęcia i szczegóły oferty muszą spełniać standardy i wymagania dotyczące usług Airbnb.
Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.