Jak tworzyć wyróżniające się oferty
Pomyśl o swoich ofertach jak o pozycjach menu, które goście mogą u Ciebie kupić. Do każdej oferty dodajesz nazwę, opis, zdjęcie i cenę, aby wyróżnić to, co proponujesz.
Oferowanie gościom wyboru
Dodaj co najmniej 3 oferty w różnych cenach, aby dać gościom więcej możliwości i łatwiej osiągnąć zamierzone zarobki. Sprawdzonym sposobem jest skonfigurowanie ofert z opcjami cen podstawowych, standardowych i premium.
Twoje ceny powinny odzwierciedlać format, złożoność i wyjątkowość każdej oferty. Na przykład fotograf w Stanach Zjednoczonych może oferować półgodzinną sesję, która kosztuje mniej niż 50 USD, spersonalizowaną sesję portretową w cenie 50–150 USD oraz sesję rodzinną kosztującą ponad 150 USD.
Goście szukający usług na Airbnb zobaczą w wynikach wyszukiwania najniższą cenę. Oferta wstępna może pomóc przyciągnąć nowych gości i wzbudzić zainteresowanie Twoimi innymi ofertami.
Rozważ umożliwienie gościom wybierania między różnymi godzinami i lokalizacjami. Na przykład kucharz może oferować ekologiczne śniadanie, lunch ze zdrowych produktów i 3-daniową kolację, a kosmetolog może proponować zabiegi kosmetyczne we własnym salonie i w domu gościa.
Dodawanie ofert
Każda oferta zawiera nazwę, opis i zdjęcie.
- Nazwa: opisz swoją ofertę w kilku słowach konkretnym, zrozumiałym językiem.
- Opis: zacznij od zwięzłej i przekonującej informacji o tym, co jest wliczone w cenę. Opisz składniki, techniki, sprzęt lub materiały, które sprawiają, że oferta jest wyjątkowa. Podaj jak najwięcej szczegółów, aby wyróżnić swoją ofertę.
- Zdjęcie: wybierz przesłane wcześniej zdjęcie lub dodaj nowe. Zdjęcie powinno przedstawiać wybrany szczegół lub osobę na jednolitym tle.
Po utworzeniu ofert możesz je edytować lub zmieniać ich kolejność.
Wszyscy gospodarze, zdjęcia i szczegóły oferty muszą spełniać standardy i wymagania dotyczące usług Airbnb.
Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.