Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.

Dlaczego tak ważne jest szybkie odpowiadanie gościom

Narzędzia Airbnb mogą ułatwić Ci udzielanie odpowiedzi.
Autor: Airbnb, 4 maj 2021
Zaktualizowano 9 mar 2023

Najlepsi gospodarze odpowiadają na wiadomości od razu po ich otrzymaniu. Wysoki wskaźnik aktywności poprawia pozycję Twojej oferty w wynikach wyszukiwania gości.

Szybka reakcja jest szczególnie ważna przed dokonaniem rezerwacji, gdy goście potrzebują więcej informacji, aby się zdecydować, a także podczas zameldowania i wymeldowania, gdy goście mogą potrzebować szybkiej odpowiedzi na pytania. Poprosiliśmy gospodarzy, którzy utrzymują wskaźnik aktywności na wysokim poziomie, o podzielenie się kilkoma wskazówkami.

Zwiększona aktywność

„Upewnij się, że powiadomienia z aplikacji Airbnb oraz e-maile i SMS-y masz zawsze włączone. Dzięki temu od razu zauważysz nową wiadomość na ekranie telefonu” – mówi Omar, Superhost z miasta Meksyk.

Następnie wypróbuj narzędzia Airbnb, aby zautomatyzować swoje odpowiedzi. Kath, gospodyni z Albany w Australii, lubi korzystać z szybkich odpowiedzi. „Są ogromną oszczędnością czasu i pozwalają uniknąć pisania ciągle tego samego na nowo” – mówi Kath.

Przydatne są również zaplanowane wiadomości, zwłaszcza w przypadku zameldowania i wymeldowania. Keshav, członek Rady Gospodarzy z Nowego Delhi w Indiach, wysyła zaplanowaną wiadomość 24 godziny przed każdym zameldowaniem. Zawiera ona instrukcje dotyczące dostępu do wynajmowanego miejsca i inne informacje o przyjeździe.

„Jeśli gość nie pojawi się na czas, wysyłam mu kolejną wiadomość z pytaniem: Cześć, masz wszystkie informacje? Podsyłam je znowu, jeśli potrzebujesz sprawdzić, jak dotrzeć na miejsce” – opowiada Keshav.

Jak oblicza się wskaźnik aktywności

Wskaźnik aktywności to procent nowych wiadomości od gości z ostatnich 30 dni, na które udało Ci się odpowiedzieć w ciągu 24 godzin.

  • Wśród nich są odpowiedzi na nowe zapytania od gości oraz akceptowanie, wstępne akceptowanie lub odrzucanie próśb o rezerwację.

  • Odpowiedzi udzielone później niż w ciągu 24 godzin obniżają Twój wskaźnik aktywności i zwiększają średni czas odpowiedzi.

Kluczowym elementem przyjmowania gości jest uważne obserwowanie tego, co dzieje się na koncie Airbnb, i szybkie odpowiadanie na wiadomości. Pozwala to poprawić wskaźnik aktywności, dzięki czemu Twoja oferta pojawia się wyżej w wynikach wyszukiwania.

Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.
Airbnb
4 maj 2021
Czy udało nam się pomóc?