Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje • Gospodarz domu

Zasady anulowania rezerwacji Twojego domu

Od 1 października 2025 roku wszystkie standardowe zasady anulowania krótszych pobytów (poniżej 28 nocy) będą obejmować 24-godzinny okres anulowania, dzięki któremu goście będą mogli anulować rezerwację i otrzymać pełny zwrot wraz z podatkami w ciągu 24 godzin od potwierdzenia rezerwacji, o ile nastąpiło ono co najmniej 7 dni przed zameldowaniem (na podstawie czasu lokalnego oferty; z zastrzeżeniem pewnych wyjątków opisanych poniżej).

Ważne informacje o zasadach anulowania

Do swojej oferty możesz wybrać zasady anulowania dotyczące osobno pobytów krótkoterminowych i długoterminowych. Dowiedz się, jak to zrobić.

  • Wybierając zasady anulowania do swojej oferty domu, upewnij się, że są one zgodne z lokalnymi przepisami.
  • „Pełny zwrot” dotyczy ustalonej ceny oferty z uwzględnieniem podatków. Zwrot opłaty od gości naliczanej przez Airbnb zależy od kilku czynników.
  • Godziny anulowania i potwierdzenia rezerwacji zawsze dotyczą lokalnej strefy czasowej oferty.
  • W przypadku rezerwacji dokonanych przed 21 kwietnia 2025 roku nie otrzymasz opłaty za sprzątanie, jeśli gość anuluje rezerwację przed zameldowaniem.
  • Niektóre oferty hoteli z opcją bezzwrotnej rezerwacji są zwolnione z obowiązku oferowania 24-godzinnego bezpłatnego standardowego okresu anulowania.

Opcja bezzwrotna ze zniżką na krótsze pobyty

Jeśli zastosujesz standardowe zasady anulowania pobytów krótszych niż 28 nocy, możesz zaoferować gościom opcję bezzwrotną. Umożliwi im ona dokonywanie rezerwacji ze zniżką, które nie podlegają Twoim standardowym zasadom anulowania. W przypadku anulowania rezerwacji gość nie otrzyma zwrotu.

Dowiedz się więcej o tym, jak zaoferować gościom opcję bezzwrotną ze zniżką.

Kiedy Twoje zasady anulowania mogą zostać zastąpione zwrotem kosztów dla gości

W pewnych sytuacjach Twoje zasady anulowania mogą nie obowiązywać, a gość może mieć możliwość anulowania rezerwacji ze zwrotem jej kosztów. Dowiedz się więcej o tym, kiedy Twoje zasady anulowania mogą zostać uchylone.

Szczególne przypadki, w których obowiązywać mogą inne zasady anulowania

Jeśli Twoje zasady anulowania nie znalazły się w tym artykule

Czasami testujemy nowe zasady anulowania. Jeśli w tym artykule nie widzisz wybranych zasad anulowania, sprawdź szczegóły rezerwacji.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj