Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Czym jest opcja bezzwrotna?

    Gospodarze mogą zaoferować opcję bezzwrotną – goście otrzymują zniżkę (10% to standard we wszystkich krajach/regionach z wyjątkiem Chin) od ceny podstawowej. Jeśli gość anuluje pobyt przed zameldowaniem, gospodarz zachowuje całą wypłatę (bez opłaty za sprzątanie). Obniżona cena podstawowa będzie widoczna w wynikach wyszukiwania.

    Opcja bezzwrotna ze zniżką łączy się z innymi oferowanymi przez Ciebie promocjami (np. zniżka za pobyt tygodniowy, miesięczny lub za wcześniejszą rezerwację). Goście mogą również anulować rezerwację z powodu okoliczności wyjątkowych (wymagana dokumentacja). Otrzymają wówczas pełny zwrot.

    Jeśli dodatkowo zastosujesz elastyczne zasady anulowania, goście będą mogli skorzystać z opcji bezzwrotnej nawet 1 dzień przed planowaną datą zameldowania. Jeśli zastosujesz średnio rygorystyczne zasady anulowania, opcja bezzwrotna będzie dostępna dla gości najpóźniej 5 dni przed planowaną datą zameldowania.

    Jeśli gospodarz miał możliwość zastosować opcję bezzwrotną razem z rygorystycznymi zasadami anulowania, goście będą mogli skorzystać z opcji bezzwrotnej nawet 14 dni przed planowaną datą zameldowania.

    Gospodarze biorący udział w naszym programie pilotażowym zarobili średnio 5% więcej po wybraniu opcji bezzwrotnej, ale wyniki poszczególnych gospodarzy mogą się między sobą różnić.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?