Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.

Korzystanie z zaplanowanych wiadomości, aby zaoszczędzić czas

Zautomatyzuj komunikację z gośćmi od zameldowania do wymeldowania.
Autor: Airbnb, 19 lis 2020
Zaktualizowano 1 maj 2024

Zaplanowane wiadomości pomagają automatycznie udostępniać gościom ważne informacje w określonych momentach, na przykład w dniu zameldowania. Funkcja ta pozwala tworzyć standardowe wiadomości i planować ich wysyłkę w godzinach, w których goście najprawdopodobniej będą chcieli uzyskać zawarte w nich informacje.

Możesz również utworzyć szybkie odpowiedzi, czyli krótkie szablony używane w przypadku najczęściej pojawiających się spraw, aby zaoszczędzić czas podczas korespondencji z gośćmi.

Jak spersonalizować i zaplanować wiadomości

Wiadomości możesz napisać i zaplanować w ustawieniach na karcie Wiadomości.

Skróty pozwolą Ci je spersonalizować. Są to symbole zastępcze, które pobierają informacje zarówno z danych Twojej oferty, jak i z rezerwacji gościa (na przykład regulamin domu, imię i nazwisko czy data zameldowania). Zadbaj o to, by Twoja oferta była kompletna i aktualna, ponieważ wiadomości z niewypełnionymi skrótami nie zadziałają prawidłowo.

Skróty wstawisz za pomocą rozwijanego menu. Gdy skończysz pisać, zaplanuj wiadomość, wybierając działanie gościa, które spowoduje jej wysłanie. W razie potrzeby zawsze możesz edytować, pominąć lub wysłać wiadomość wcześniej, niż zaplanowano.

Jak użyć skrótów w zaplanowanej wiadomości:

Cześć [imię gościa],

Dziękujemy za rezerwację! Cieszymy się, że przyjedziesz do nas [data zameldowania]. Napisz coś o swojej podróży, abyśmy mogli zorganizować bezproblemowe zameldowanie (zazwyczaj o [godzina zameldowania] lub później).

Oto kilka krótkich informacji na temat okolicy: [okolica]

Oto kilka wskazówek dotyczących poruszania się po okolicy: [poruszanie się po okolicy]

Pomocne wskazówki dotyczące zwiedzania miasta [miasto] znajdziesz w naszym [przewodniku]. Kilka dni przed podróżą prześlemy Ci informacje o zameldowaniu. Daj nam znać, czy masz jakieś pytania.

Kiedy zaplanować wiadomości

Możesz zaplanować wiadomość w dowolnym momencie. Aby wysyłać gościom ważne informacje, gdy ich potrzebują, warto uwzględnić te momenty:

  • Tuż po dokonaniu rezerwacji: natychmiastowe podziękowanie dla gości z informacją, że ich prośba do Ciebie dotarła, oraz szczegółami i wskazówkami dotyczącymi nadchodzącego pobytu.
  • Przed zameldowaniem: przypomnij gościom o nadchodzącym pobycie, aby mogli przygotować się na przyjazd. Wysyłkę takiej wiadomości możesz zaplanować najwcześniej na 14 dni przed zameldowaniem.
  • Dzień zameldowania: być może goście otrzymali już od Ciebie instrukcje zameldowania, ale wielu z nich chętnie przypomni sobie w tym dniu najważniejsze informacje, w tym wskazówki dojazdu.
  • Pierwszy dzień pobytu: sprawdź, czy u gości wszystko w porządku, i zaproponuj, że odpowiesz na wszelkie pytania.
  • Dzień po wymeldowaniu: podziękuj gościom za pobyt i przypomnij im o napisaniu recenzji.

Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

Airbnb
19 lis 2020
Czy udało nam się pomóc?