Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.

Uproszczenie komunikacji

Zaplanuj wiadomości i przygotuj szybkie odpowiedzi, aby usprawnić sobie typowe zadania.
Autor: Airbnb, 4 sty 2024
Zaktualizowano 4 sty 2024

Zaplanowane wiadomości i szybkie odpowiedzi pozwolą Ci zaoszczędzić czas. Przygotowując te wiadomości, pamiętaj, że goście chętniej je przeczytają, jeśli będą aktualne i krótkie.

Zaplanowane wiadomości

Automatycznie wysyłaj zaplanowane wiadomości, gdy goście podejmą działania, takie jak dokonanie rezerwacji, zameldowanie i wymeldowanie.

Zastanów się nad zaplanowaniem wiadomości na te sytuacje.

  • Pytanie lub prośba o rezerwację: odpowiadaj od razu (lub w ciągu maksymalnie 24 godzin), gdy goście się z Tobą skontaktują.
  • Potwierdzenie rezerwacji: podziękuj gościom za rezerwację i daj im znać, że chętnie odpowiesz na wszelkie pytania.
  • Przed zameldowaniem: około 24 do 48 godzin przed zameldowaniem przypomnij gościom, gdzie mogą znaleźć instrukcje dotyczące zameldowania, i wyjaśnij, jak mogą dostać się do środka.
  • Po zameldowaniu: wkrótce po przyjeździe gości zapytaj ich, jak się czują i czy wszystko w porządku.
  • Przed wymeldowaniem: wyślij uprzejme przypomnienie o godzinie wymeldowania dzień przed wyjazdem gości, aby zapobiec zbyt późnemu opuszczeniu obiektu.
  • Po wymeldowaniu: podziękuj gościom i poproś ich o napisanie recenzji. Napisz swoją recenzję jak najszybciej.

Szybkie odpowiedzi

Odpowiadaj na częste pytania jednym kliknięciem dzięki przygotowanym wcześniej szybkim odpowiedziom. Możesz korzystać z tych samych szybkich odpowiedzi we wszystkich swoich ofertach.

Spersonalizuj swoje odpowiedzi za pomocą skrótów, które automatycznie uzupełniają dane gościa, rezerwacji i oferty. Zanim zaczniesz korzystać ze skrótów, upewnij się, że wszystkie szczegóły Twojej oferty są kompletne.

Przykłady skrótów:

  • Imię gościa
  • Data zameldowania
  • Godzina zameldowania
  • Data wymeldowania
  • Godzina wymeldowania
  • Sposób zameldowania
  • Instrukcje dotyczące wymeldowania
  • Wskazówki dojazdu
  • Przewodnik
  • Wskazówki dla gości
  • Regulamin domu
  • Nazwa Wi-Fi
  • Hasło do Wi-Fi

Jeśli korzystasz z oprogramowania połączonego z interfejsem API, będziesz mieć dostęp do tych funkcji ze swojego oprogramowania, o ile Twój dostawca je zintegrował. Jeśli tego nie zrobił, skontaktuj się z nim, aby dowiedzieć się, kiedy taka integracja będzie dostępna.

Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

Airbnb
4 sty 2024
Czy udało nam się pomóc?