Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Wiadomości na temat zasad dotyczących imprez, przedłużenia statusu Superhost i nie tylko

    Wiadomości na temat zasad dotyczących imprez, przedłużenia statusu Superhost i nie tylko

    Przeczytaj najnowsze informacje na temat naszego zakazu organizowania imprez, Twojego statusu Superhost i nie tylko.
    Autor: Airbnb, 20 sie 2020
    Obejrzysz w 12 min
    Zaktualizowano 20 sie 2020

    Najważniejsze wskazówki

    • W najnowszym wydaniu Aktualności dla Gospodarzy Catherine Powell, globalna dyrektor ds. przyjmowania gości, wyjaśnia w jaki sposób przekuwamy Wasze opinie w działanie

    • Znajdziesz tu informacje na temat naszego zakazu organizowania imprez, instrukcji sprzątania, Twojego statusu Superhost, obsługi społeczności i anulowania rezerwacji

    Kilka tygodni temu Catherine Powell, nasza nowa globalna dyrektor ds. przyjmowania gości, informowała w Aktualnościach dla Gospodarzy, że odbudowujemy naszą działalność we współpracy z gospodarzami, informując ich o wszystkim na bieżąco. Nie możemy się już doczekać przywrócenia ściślejszej współpracy z gospodarzami takimi jak Ty.

    W najnowszym wydaniu Aktualności dla Gospodarzy Catherine skupiła się na aktualnych priorytetach dla gospodarzy Airbnb, takich jak:

    Jak traktujemy imprezy i duże spotkania

    Podróżowanie się zmienia i zmienia się też sposób, w jaki ludzie rezerwują miejsca na pobyt. W większości są to lokalne podróże, w czasie których goście szukają możliwości samodzielnego zameldowania oraz mnóstwa przestrzeni na świeżym powietrzu. Jednak niewielka liczba osób wykorzystuje Airbnb do znalezienia miejsc, w których będą mogli zorganizować imprezę lub większe spotkanie. Aby chronić naszych gospodarzy i ich sąsiadów w czasie pandemii COVID-19, wprowadzamy zasady, które całkowicie zakazują organizowania imprez.

    Co robimy, aby upewnić się, że masz większą kontrolę nad wynajmowanymi miejscami, i w jaki sposób pomagamy powstrzymać problemy, zanim wystąpią:

      • Wprowadzamy do odwołania limit 16 osób w przypadku rezerwacji dokonanych 20 sierpnia lub później – dotyczy to zarówno liczby gości, jak i organizowanych spotkań. Dowiedz się więcej o naszych zasadach dotyczących imprez i wydarzeń
      • Obecnie sprawdzamy nasze zasady dotyczące obiektów specjalnych i tradycyjnych obiektów hotelarskich (np. hoteli butikowych), aby ustalić, czy ich gospodarze mogą wprowadzać własne zasady dotyczące imprez i zezwalać na organizowanie wydarzeń według własnego uznania. Jeżeli otrzymamy skargi na temat tych ofert i wydarzeń lub gdy wydarzenia te będą nieodpowiednie, skontaktujemy się z danym obiektem.
      • Zanim goście wyruszą w podróż, przypomnimy im o naszych zaktualizowanych zasadach dotyczących imprez i wydarzeń
      • Airbnb podejmie odpowiednie kroki wobec gości, którzy naruszą nasze zasady
      • W niektórych krajach i regionach wprowadziliśmy restrykcje dotyczące rezerwacji całych domów przez gości w wieku poniżej 25 lat, którzy mają negatywne lub mniej niż trzy pozytywne recenzje

      Dlaczego warto przestrzegać wyższych standardów sprzątania

      Niedawno przekroczyliśmy ważny etap: gospodarze zobowiązali się do dokładniejszego sprzątania ponad miliona oferowanych miejsc. Jest to ważne nie tylko ze względu na wysiłek, jaki wkładacie w ochronę siebie i naszej społeczności – zauważyliśmy również, że oferty zgłoszone do programu dokładniejszego sprzątania są rezerwowane częściej niż inne oferty.* W jednym z najbliższych wydań Aktualności dla Gospodarzy Catherine przekaże więcej informacji na temat preferencji gości i trendów dotyczących sprzątania.

      W jaki sposób wspieramy Superhostów

      Cenimy naszych Superhostów i wiemy, że Twój status Superhost jest cenny również dla Ciebie. Jeśli jesteś obecnie Superhostem, postanowiliśmy przedłużyć Twój status do 31 marca 2021 roku, na czas dwóch kolejnych ocen – pod warunkiem że utrzymasz swój wskaźnik aktywności i ogólną ocenę na poziomie 4,8. W tym okresie rezygnujemy z naszych zwykłych kryteriów dotyczących liczby pobytów i anulowań.

      Pamiętaj, że od października 2020 roku tylko gospodarze, którzy spełniają wszystkie cztery kryteria Superhost, będą mogli otrzymać 100 USD bonusu na podróż lub atrakcję Airbnb. Dziękujemy, że jesteś nieustającym przykładem wyjątkowej gościnności.

      Jak wzmacniamy zespół obsługi społeczności

      W pierwszym wydaniu Aktualności dla Gospodarzy wspomnieliśmy, że podróże wracają do normy szybciej, niż przewidywaliśmy, i nie byliśmy w stanie zapewnić odpowiedniej obsługi naszej społeczności. Tak oto próbujemy temu zaradzić:

      • Zwiększyliśmy dostępność czatu, który jest najlepszym sposobem kontaktu w przypadku mniej pilnych spraw
      • Staramy się odpowiadać telefonicznie na wszystkie pytania, lecz priorytetowo traktujemy osoby, których termin rezerwacji przypada w ciągu najbliższych 72 godzin
      • W ciągu najbliższych dwóch miesięcy zatrudnimy 2000 nowych pracowników obsługi klienta
      • Sytuacja będzie ulegać poprawie każdego tygodnia wraz z zatrudnianiem i szkoleniem nowych pracowników

      Jak spadają wskaźniki anulowań

      Wskaźnik anulowania znacznie spadł. Aby gospodarze wiedzieli, czego spodziewać się w przyszłości, chcemy podkreślić, że zgodnie z naszą polityką okoliczności wyjątkowych goście nie mogą anulować rezerwacji dokonanych po 14 marca, za powód podając epidemię COVID-19.

      Oznacza to, że osoby, które nie mogą podróżować ze względu na epidemię COVID-19, a mają rezerwację dokonaną po 14 marca, będą podlegać wybranym przez Ciebie zasadom anulowania. Wyjątek stanowi sytuacja, w której gość zachoruje lub jeśli w Twojej okolicy obowiązują lokalne obostrzenia.

      Na początku września przekażemy kolejne wiadomości. W międzyczasie wysłuchujemy Waszych uwag i doceniamy Waszą pracę, którą wkładacie w przyjmowanie gości w tym niespokojnym okresie. Podziel się z nami swoimi przemyśleniami w Centrum społeczności – możesz oznaczyć Catherine bezpośrednio: @Catherine-Powell.

      * Na podstawie wewnętrznych danych Airbnb dotyczących rezerwacji na całym świecie w okresie od 10 lipca do 9 sierpnia 2020 roku

      Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

      Najważniejsze wskazówki

      • W najnowszym wydaniu Aktualności dla Gospodarzy Catherine Powell, globalna dyrektor ds. przyjmowania gości, wyjaśnia w jaki sposób przekuwamy Wasze opinie w działanie

      • Znajdziesz tu informacje na temat naszego zakazu organizowania imprez, instrukcji sprzątania, Twojego statusu Superhost, obsługi społeczności i anulowania rezerwacji

      Airbnb
      20 sie 2020
      Czy udało nam się pomóc?