Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Przedstawiamy zasady bezpieczeństwa związane z COVID-19 na Airbnb

    Przedstawiamy zasady bezpieczeństwa związane z COVID-19 na Airbnb

    Zaktualizowane zasady bezpieczeństwa dla społeczności Airbnb obowiązują od 12 października.
    Autor: Airbnb, 6 paź 2020
    Obejrzysz w 15 min
    Zaktualizowano 15 paź 2020

    Najważniejsze wskazówki

    • Przekazujemy zaktualizowane standardy dla gości i omawiamy wysoką jakość usług gospodarzy, aby wszyscy mogli spełnić oczekiwania naszej społeczności

    • Przedstawiamy również zaktualizowane zasady bezpieczeństwa związane z COVID-19, których gospodarze i goście będą musieli przestrzegać od 12 października

    Cześć Wam wszystkim,

    Mam na imię Catherine i jestem globalną dyrektor ds. przyjmowania gości Airbnb. Przedstawiam piątą już edycję moich Aktualności dla Gospodarzy.

    Gdy w sierpniu zaczęliśmy rozsyłać tego typu aktualności, skupialiśmy się na zacieśnieniu relacji między naszymi pracownikami a gospodarzami – i to się nie zmieniło. Jeśli ominął Was któryś z moich poprzednich filmów, możecie je zobaczyć tutaj.

    Pragnę podziękować tym z Was, którzy poświęcili czas i podzielili się ze mną swoimi przemyśleniami i pytaniami podczas naszych warsztatów oraz w komentarzach i e-mailach. Wasze wnikliwe uwagi prowadzą nas do podejmowania działań i wprowadzania zmian.

    W dzisiejszych Aktualnościach dla Gospodarzy omawiam standardy gości i gospodarzy, a także dodatkowe wymagania bezpieczeństwa, które wprowadzamy dla wszystkich użytkowników Airbnb ze względu na epidemię COVID-19.

    Zaktualizowane standardy dla gości

    Wielu z Was obawia się pewnych zachowań gości w oferowanych przez Was miejscach. Uważamy, że dotyczy to niewielkiej grupy gości, i wierzymy, że wszyscy goście powinni traktować Was, Waszą przestrzeń oraz otaczającą Was społeczność z szacunkiem.

    Aby tego dopilnować, rozszerzamy nasze standardy wiarygodności gości o nowe kryteria w pięciu obszarach. Standardy te powstały w oparciu o Wasze sugestie i obejmują:

    • Nieautoryzowane wymeldowania po terminie
    • Nieprzestrzeganie terminu zameldowania
    • Nieautoryzowane zwierzęta domowe (z wyłączeniem zwierząt towarzyszących)
    • Zakłócanie lub usuwanie zatwierdzonych urządzeń zabezpieczających
    • Brak poszanowania regulaminu domu, który odzwierciedla zasady Airbnb

    Opiera się to na pracy, którą wykonaliśmy w zeszłym roku, kiedy ogłosiliśmy nasze standardy wiarygodności gości. W tym roku ogłosiliśmy również nasz globalny zakaz organizowania imprez. Od końca ubiegłego roku zawieszono lub usunięto około 100 000 kont gości, którzy naruszyli nasze zasady i standardy.

    Od teraz do końca roku będziemy ulepszać nasze systemy i procedury. Dzięki temu będziemy mogli lepiej zapewnić spójne egzekwowanie przepisów, skrócić czas reakcji i zwiększyć ogólną odpowiedzialność gości.

    Wysoka jakość usług gospodarzy

    Od wielu gospodarzy, których niedawno poznałam na warsztatach dla gospodarzy i w Centrum społeczności, dowiedziałam się, że najlepsza gościnność opiera się na trzech elementach: jakości, więzi i społeczności – a wszystko to na zaufaniu.

    Kiedy podróżni mają złe doświadczenia z gospodarzami Airbnb, są znacznie mniej skłonni do dokonywania kolejnych rezerwacji. Może to również wpłynąć na reputację gospodarzy w ich społecznościach – a nawet doprowadzić do zaostrzenia lokalnych przepisów.

    Zauważyliśmy ostatnio, że pewna część ofert nie spełnia naszych oczekiwań co do jakości. Tak samo jak usuwamy gości, aby chronić społeczność Airbnb, postanowiliśmy zawiesić lub usunąć oferty, które nieustająco mają poważne problemy lub regularnie otrzymują niskie oceny i nie spełniają oczekiwań gości.

    Istnieje wiele czynników wpływających na jakość, ale wiemy, co sprawia, że przyjmowanie gości stoi na wysokim poziomie:

    • Zgodność opisu i zdjęć w ofercie z rzeczywistością
    • Twoja niezawodność w roli gospodarza
    • Twoje odpowiedzi
    • Twoje oceny w gwiazdkach
    • Sposób, w jaki przestrzegasz naszych standardów społeczności

    W większości przypadków gospodarze ofert, których sytuacja ta dotyczy, zostali już powiadomieni. Stworzyliśmy również procedurę odwoławczą, która pomoże rozwiązać wszelkie wątpliwości.

    Zaktualizowane wymagania związane z COVID-19

    Od czerwca gospodarze prawie 1,5 miliona ofert zobowiązali się do stosowania instrukcji dokładniejszego sprzątania Airbnb. Takie oferty są najpopularniejsze na Airbnb i mają ponad trzykrotnie więcej rezerwacji niż te, których gospodarze nie stosują tych instrukcji*.

    Gospodarze proszą nas o usprawnienie i wyjaśnienie całego procesu. Przygotowaliśmy więc nowe materiały i narzędzia, dzięki którym łatwo będzie poznać, a następnie zastosować zaproponowane przez nas pięć kroków.

    Czynności te obejmują:

    1. Przygotowanie i przewietrzenie miejsca
    2. Czyszczenie każdego pomieszczenia
    3. Dezynfekcję powierzchni
    4. Kontrolę każdego pomieszczenia
    5. Przygotowanie miejsca dla następnych gości

    Wraz z rozwojem nauki dostosowujemy nasze działania, mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa naszej społeczności podczas epidemii COVID-19. Od 12 października:

    Od przyszłego tygodnia gospodarze oferujący zakwaterowanie znajdą w aplikacji lub swoim panelu powiadomienie zawierające instrukcje dokładniejszego sprzątania w 5 krokach oraz stronę, na której mogą zobowiązać się do przestrzegania wymagań bezpieczeństwa związanych z epidemią COVID-19. Jeśli nie zobowiążesz się do przestrzegania tych wymagań do 20 listopada, możemy przysłać Ci ostrzeżenie i Twoje konto może zostać zawieszone, a w niektórych przypadkach – usunięte z Airbnb.

    Uwaga: jeżeli mamy już Twoje zobowiązanie do przestrzegania instrukcji dokładniejszego sprzątania, wystarczy, że wyrazisz krótką zgodę na noszenie maseczki oraz zachowywanie dystansu. Nowi gospodarze muszą również zobowiązać się do przestrzegania tych zasad bezpieczeństwa.

    Jeśli organizujesz atrakcję Airbnb w kraju lub regionie, w którym przywrócono standardowe atrakcje, przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie zestaw wytycznych dotyczących sprzątania oraz wymagania i zalecenia dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa.

    Więcej materiałów na temat sprzątania

    Aby pomóc Ci lepiej zrozumieć te wymagania, wzbogaciliśmy nasze artykuły dotyczące sprzątania w Centrum wiedzy o:

    Dziękujemy za wszystkie przesłane opinie. Za kilka tygodni odezwę się ponownie i przekażę w Aktualnościach dla Gospodarzy informacje o kolejnych nowych funkcjach i zasadach.

    W międzyczasie możecie oznaczyć mnie bezpośrednio w Centrum społeczności: @Catherine-Powell. Wasze opinie są dla nas bardzo ważne – opieramy na nich nasze działania.

    * Na podstawie wewnętrznych danych Airbnb w okresie od 18 czerwca do 30 września 2020 roku

    ** Wyłączając gospodarzy oferujących zakwaterowanie na terenie Chin kontynentalnych

    Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

    Najważniejsze wskazówki

    • Przekazujemy zaktualizowane standardy dla gości i omawiamy wysoką jakość usług gospodarzy, aby wszyscy mogli spełnić oczekiwania naszej społeczności

    • Przedstawiamy również zaktualizowane zasady bezpieczeństwa związane z COVID-19, których gospodarze i goście będą musieli przestrzegać od 12 października

    Airbnb
    6 paź 2020
    Czy udało nam się pomóc?

    To może Ci się spodobać

    To może Ci się spodobać