Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.

Jak w pełni korzystać z karty Wiadomości

Skorzystaj z tych wskazówek, aby szybko i łatwo wyszukiwać i wysyłać wiadomości oraz planować ich wysyłkę.
Autor: Airbnb, 1 maj 2024
Zaktualizowano 3 lut 2025

Karta Wiadomości to Twoja skrzynka odbiorcza na Airbnb. Dzięki niej w jednym miejscu znajdziesz wszystkie wiadomości od gospodarzy, gości i zespołu pomocy. Funkcje na karcie Wiadomości umożliwiają:

  • filtrowanie i wyszukiwanie wiadomości w skrzynce odbiorczej;
  • wysyłanie i planowanie wysyłki wiadomości, w tym gotowych szablonów zwanych szybkimi odpowiedziami;
  • komunikowanie się ze wszystkimi gośćmi korzystającymi z rezerwacji w ramach jednego wątku;
  • odpowiadanie w wątkach, aby utrzymać porządek w rozmowach;
  • edytowanie wiadomości i cofanie ich wysłania;
  • używanie potwierdzeń przeczytania, aby sprawdzać, kiedy goście wyświetlili wiadomości;
  • reagowanie na wiadomości za pomocą emotikonów.

Filtrowanie i wyszukiwanie wiadomości

Domyślny widok zawiera wszystkie Twoje wiadomości na Airbnb. Wybierz Tryb gospodarza, Tryb gościa lub Pomoc, aby wyświetlić wiadomości tylko jednego rodzaju.

W ramach Trybu gospodarza możesz zastosować te dodatkowe filtry:

  • Nieprzeczytane – wyświetla tylko nieotwarte wiadomości.
  • Etap podróży – sortuje wiadomości według próśb o rezerwację, nadchodzących rezerwacji, trwających pobytów lub zakończonych rezerwacji.
  • Oferty – porządkuje wiadomości według oferty, jeśli masz więcej niż jedną.
  • Oznaczone gwiazdką – wyświetla tylko wiadomości, które zostały tak przez Ciebie oznaczone.

Jeśli masz współgospodarza, jesteś ambasadorem Superhost lub organizujesz atrakcję Airbnb, na karcie Wiadomości znajdziesz te filtry:

  • Współgospodarz – pokazuje wiadomości wymieniane między Tobą a dowolnym ze współgospodarzy przypisanych do oferty.
  • Ambasador Superhost – wyświetla wiadomości wymieniane między Tobą a gospodarzami, którym pomagasz.
  • Atrakcje – ten filtr umożliwia czytanie tylko wiadomości związanych z rezerwacjami atrakcji.

Użyj filtra Tryb gościa, aby wyświetlić wiadomości, które wysyłasz i otrzymujesz jako gość na Airbnb. Użyj filtra Pomoc, aby zobaczyć swoje rozmowy z obsługą klienta Airbnb.

Szukasz konkretnego wątku? Możesz wyszukiwać wiadomości na podstawie imion, słów lub wyrażeń. Wyniki uwzględniają wszystkie zastosowane filtry, pomagając szybciej znaleźć potrzebne wątki.

Wysyłanie i planowanie wysyłki szybkich odpowiedzi

Zrozumiała, szybka komunikacja jest kluczowym elementem udanego przyjmowania gości. Na karcie Wiadomości możesz rozpoczynać rozmowy w wątkach, przekazywać informacje i odpowiadać na pytania gości.

Aby zaoszczędzić czas, skorzystaj z funkcji szybkich odpowiedzi. Są to szablony wiadomości służące do przekazywania rutynowych informacji, więc nie musisz zaczynać od zera. Na karcie Wiadomości znajdziesz kilka gotowych wiadomości, które pomogą gościom w kluczowych momentach, np. tuż po dokonaniu rezerwacji. Możesz używać szybkich odpowiedzi bez zmian, edytować je lub tworzyć własne szablony.

Na karcie Wiadomości sztuczna inteligencja analizuje pytania gości i automatycznie sugeruje szybkie odpowiedzi. Sugerowana odpowiedź pojawi się w wątku rozmowy z gościem i będzie widoczna tylko dla Ciebie.

Możesz od razu przejrzeć, edytować i wysłać sugerowaną szybką odpowiedź lub zaplanować dostawę w późniejszym czasie. Elementy zastępcze w szablonach są podczas wysyłania wiadomości automatycznie zamieniane na określone szczegóły rezerwacji i oferty, takie jak lokalizacja, imię i nazwisko gościa oraz godzina zameldowania. Zadbaj o to, aby Twoja oferta była kompletna i aktualna, ponieważ wiadomości z pustymi elementami zastępczymi nie zostaną prawidłowo wysłane.

Gdy nadejdzie czas na wysłanie zaplanowanej wiadomości, w wątku rozmowy z gościem zobaczysz przypomnienie. Dostosuj sugerowaną wiadomość lub pomiń wysyłkę, jeśli tekst zawiera informacje, które zostały już przez Ciebie przekazane.

Dowiedz się więcej o oszczędzaniu czasu dzięki szybkim odpowiedziom

Komunikacja z grupą

Każda rezerwacja powoduje rozpoczęcie nowego wątku na karcie Wiadomości.

Gość, który zarezerwował ofertę, może zaprosić do rezerwacji inne podróżujące z nim osoby dorosłe. Goście, którzy zaakceptują zaproszenie, zostaną dodani do wątku, a Ty wysyłasz wiadomości do całej grupy. Goście mogą przeczytać wszystkie wiadomości, nawet jeśli dołączą później, więc nie musisz się powtarzać.

Kliknij przycisk Szczegóły, aby uzyskać więcej informacji na temat rezerwacji i wątku, w tym listę wszystkich osób, które dołączyły. Kliknij zdjęcie profilowe gościa, aby przejść do jego profilu i dowiedzieć się więcej o osobie, którą przyjmujesz.

Korzystanie z innych funkcji wiadomości

Na karcie Wiadomości znajdziesz więcej funkcji zarządzania rozmowami, w tym odpowiedzi w wątkach, narzędzia do edycji, potwierdzenia przeczytania wiadomości i emotikony.

  • Odpowiedzi w wątkach pozwalają rozpocząć wątek podczas odpowiadania, co spowoduje umieszczenie Twojej odpowiedzi pod pierwszą wiadomością.
  • Narzędzia do edycji umożliwiają edytowanie wiadomości przez 15 minut od jej wysłania i cofnięcie wysyłki w ciągu 24 godzin.
  • Potwierdzenia przeczytania pozwalają sprawdzić, kiedy goście lub inni odbiorcy wyświetlili Twoje wiadomości, chyba że wyłączyli tę funkcję w ustawieniach konta.
  • Emotikony pozwalają potwierdzić otrzymanie wiadomości ikoną uśmiechniętej twarzy, serduszka, kciuka w górę, klaskania lub śmiejącej się buźki.

Pytania i odpowiedzi na temat karty Wiadomości

Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

Airbnb
1 maj 2024
Czy udało nam się pomóc?