Jak skonfigurować ceny
Airbnb zapewnia Ci dostęp do narzędzi dla gospodarzy i milionów gości, dzięki którym możesz realizować swoje cele dotyczące zarobków. Konkurencyjna cena może sprawić, że Twoja atrakcja będzie się wyróżniać, i zachęcić gości do dokonania rezerwacji.
Zawsze masz pełną kontrolę nad ceną i w każdej chwili możesz ją zmienić.
Ceny na Airbnb
Oferowanie nowej atrakcji w niższej cenie może pomóc Ci przyciągnąć gości oraz zdobyć pierwsze oceny i recenzje. Możesz dostosowywać swoją cenę z upływem czasu, aby osiągnąć zamierzony zysk.
Oto kilka czynników, które warto wziąć pod uwagę, ustawiając cenę na Airbnb.
- Twoje wydatki: określ, ile pieniędzy potrzebujesz na pokrycie kosztów, takich jak czas, materiały i licencje.
- Podobne atrakcje: wyszukaj atrakcje podobne do Twojej na Airbnb i innych platformach, aby porównać lokalne ceny i dowiedzieć się, co jest konkurencyjne.
- Opłata serwisowa: uwzględnij opłatę serwisową pobieraną przez Airbnb od gospodarzy za każdą rezerwację, którą zobaczysz po ustawieniu ceny. Dzięki tej opłacie zapewniamy narzędzia gospodarzom, oferujemy całodobową obsługę klienta i umożliwiamy docieranie do milionów gości korzystających z atrakcji Airbnb.
Ustalanie ceny
Dodaj maksymalną liczbę gości na podstawie aktywności, lokalizacji i optymalnej wielkości grupy pozwalającej nawiązać kontakt. Ten maksymalny limit będzie obowiązywać za każdym razem, gdy zaoferujesz atrakcję.
Ustal minimalną cenę za osobę i za grupę prywatną.
- Cena za gościa: jest to kwota, którą będziesz pobierać od każdego gościa za udział w atrakcji. Twoja cena musi uwzględniać wszystkie opłaty i napiwki. Oferowanie niższej ceny może przyciągnąć więcej gości i potencjalnie zwiększyć Twoje przychody. Na przykład w Stanach Zjednoczonych 4 gości dokonuje rezerwacji za 60 USD od osoby na łączną kwotę 240 USD, a 8 gości płaci 45 USD od osoby, co w sumie daje 360 USD za rezerwację.
- Minimalna cena dla grupy prywatnej: jest to minimalna łączna kwota, którą pobierasz za grupy prywatne. Nikt inny nie będzie mógł zarezerwować tego konkretnego dnia i godziny.
Kwotę swoich zarobków zobaczysz, gdy wpiszesz cenę podczas konfiguracji.
Dodawanie zniżek
Doskonałym sposobem na utrzymanie konkurencyjności cen jest oferowanie zniżek na różne rodzaje rezerwacji.
- Zniżka ograniczona czasowo: zaoferuj od 5% do 50% zniżki przez 30 dni, aby zachęcić pierwszych gości do dokonania rezerwacji.
- Zniżka za wcześniejszą rezerwację: zaoferuj 20% zniżki gościom, którzy dokonują rezerwacji więcej niż 2 tygodnie przed terminem, aby przyciągnąć gości planujących z wyprzedzeniem.
- Zniżka dla dużych grup: dodaj zniżkę grupową, aby szybciej osiągnąć maksymalne obłożenie.
Zniżki obowiązują za każdym razem, gdy gość rezerwuje atrakcję. Jeśli dodasz więcej niż jedną zniżkę, gość otrzyma tę, która przyniesie mu największe oszczędności. Goście nie mogą korzystać z kilku zniżek przy tej samej rezerwacji.
Wszyscy gospodarze, zdjęcia i szczegóły oferty muszą spełniać standardy i wymagania dotyczące atrakcji Airbnb.
Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.